Сабақтың тақырыбы: Food and drink

Сабақтың тақырыбы: Food and drink
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға саналатын және саналмайтын зат есімдер туралы мәлімет беру; тағамдар мен сусындардың оқылуын, жазылуын, айтылуын меңгерту; өз ойларын айтуға үйрету.
Оқыту нәтижесіОқушылар тағамдар мен сусындарды ағылшын тілінде айта алады, жаза алады, оқи алады; саналатын және саналмайтын зат есімдерді ажырата алады, оларға мысалдар келтіре отырып, сөйлемдер құрастыра алады, ағылшын тілінде өз ойын жеткізе алады.
Түйінді идеяДұрыс тамақтану – денсаулық кепілі
УақытыМұғалімнің іс әрекетіОқушының іс әрекетіРесурстар
4 мин.

 

Сабақты көңіл-күй тренингімен бастау. Оқушыларға 3 көңіл-күйді білдіретін смайликтер беріледі.

-Бүгінгі сабағымызды қандай көңіл-күймен бастаймыз?

Оқушылар көңілді, өте жақсы көңіл-күймен деп жауап береді.смайликтер
«Домино» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушыларға бір жағына сөздер жазылған, екінші жағына суреттері салынған доминолар таратылады.Оқушылар қолдарындағы доминоларды біріктіру арқылы fruits, vegetables, drinks  деген үш топқа бөлінеді.Домино етіп жасалған үлестірмелі қағаздар.
3 мин.Бейнекөрініс арқылы жаңа сөздермен таныстыруОқушылар көкөністердің, сусындардың, жемістердің оқылуын жазылуын еске түсіріп, сөздік дәптерлеріне жазып алады.бейнекөрініс
11мин.

 

«Қар үйіндісі» әдісі арқылы грамматиканы меңгерту. Грамматика саналатын және саналмайтын зат есімдер туралы.Әр топқа саналатын және саналмайтын зат есімдерге байланысты 2 сөзден беріледі.

Оқушылар бұл тапсырма арқылы грамматикалық ережені шығарады. Сосын сол сөздерге жеке-жеке сөйлемдер құрастырады. Сосын топпен постерге түсіріп қорғайды.

Look at the sentences. Why is there no -s on sugar? Why is there an -s on apples? Can we count apples? Can we count sugar?
5 мин.

 

 

«Тұжырымдамалық кесте» әдісі. Тағамдарға байланысты тұжырымдамалық кесте беріледі.Оқушылар кестені толтырады.

 

FruitvegetablesdrinksOther food
oranges

 

-отшашу арқылы ынталандырамын

 

fruitvegetablesdrinksOther food
oranges
«Ротация » әдісімен грамматиканы қорытындылайды.Оқушылар басқа топтардың жазған кестелерін тексеріп, қателерін түзейді.

—         Басбармақпен ынталандырамын.

Постер, маркер

 

4 мин.Сергіту сәті. Караокемен ән салу.Оқушылар караокемен ән салады.бейнетаспа
«шырындар» әдісіТопқа бөлу.Оқушылар қолдарындағы суреттерге қарап, coffee, tea, juice деген 3 топқа бөлінеді.Суреттер.
5 мин.«түртіп алу» әдісі бойынша мәтінді меңгеру.Оқушылар мәтінді жеке оқи отырып, білетін сөздерін – ұ белгісімен, жаңа сөздерді — + белгісімен, тереңірек білгісі келетін сөздерді -? белгісімен белгілейді.Дәптерлеріне жазып алады. Жұптаса отырып талқылайды.Кеспе қағаздар
10 мин.«Галлереяға саяхат» әдісіІ топ: жалпы тағамдарға байланысты ассоциация немесе кластер жасау;

ІІ топ: Саналатын және саналмайтын зат есімдерге Венн диаграммасын құру

ІІІ топ: Жалпы тағамдарға байланысты сөйлемдер құрастыру

Постер, маркер
3 минТақтаға алма ағашының макеті ілінеді. Оқушыларға қызыл алма жасыл алма, сары алмалар таратылады. Қызыл алма сабақты түсінгенін, жасыл алма орташа меңгергенін, сары алма түсінбегенін білдіреді.Оқушылар алма ағашына алмаларды жабыстырады.Алма ағашының макеті, қызыл, жасыл, сары алмалар.
Қосымша материалЭссе жазу.