Сабақ атауы Fauna of Kazakstan ,Great Britain and the USA

56

Fauna of Kazakstan ,Great Britain and  the USA

                                                              

Мұғалімнің аты жөні  Ағылшын тілі пәні мұғалімі  :           А.К. Нургалиева

 Биология пәні мұғалімі:                     С. Б. Бисекенова

 

   
Сабақ атауы    Fauna of Kazakstan ,Great Britain and  the USA
Сілтеме

 

Білім стандарты, пән бағдарламасы, Интернет материалдары
Жалпы мақсаты 1.       Оқушыларға Қазақстанның  , Ұлыбританияның , АҚШ-ның фаунасы туралы  ақпарат беру;

2.       “Should”  модал  етістігінің грамматикасын түсіндіру;

3.       Оқушыларға іс-әрекеттер барысында  бірін-бірі және өзін-өзі  бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйрету;

 

Күтілетін нәтиже 1.       Оқушыларға Қазақстанның Ұлыбританияның , АҚШ-ның фаунасы туралы  ақпарат  алады;

2.       Present Perfect and The Present Continuous грамматикасын түсінеді;

3.        Оқушыларға іс-әрекеттер барысында  бірін-бірі және өзін-өзі  бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді

 

 

Сабақтың түрі Кіріктірілген сабақ
Бөлімнің мазмұны Мұғалім   іс әрекеті Оқушы  іс әрекеті  

Уақыты

І. Кіріспе.

1. Ұйымдастыру кезеңі.

2. Психологиялық атмосфера құру

а) сәлемдесу

б) сабаққа дайындығын тексеру

в) Сынып оқушыларын

3  топқа бөлу  . Үш елдің флорасы  арқылы топтасады. Сол таратпалар бір-бірімен топтасып отырады.Топ болып жұмыс жасауларыңызға тілектеспін. Іске сәт!

 

 3  топқа  бөлінеді.

1.       Great Britain

2.       The USA

3.       Kazakhstan

3 минут
III. Тұсау кесер.

(Жаңа сабаққа дайындау)

 

Hello, everybody! You are welcome to our  unusual  lesson by the theme: Fauna of Kazakstan ,Great Britain and  the USA     .  And I’ll divide class into three groups. Group A – will speak about fauna in Kazakhstan. Group B – will speak about fauna in  Great Britain. Group C- will speak about fauna in the USA.. Let’s start, please. Good luck!

 

«Жануарлар» туралы видеоролик көрсетіледі. Мұғалім сұрақ қояды

-Видеоролик туралы ойларыңызды айтыңыздар?

-Не туралы?

-Ал, балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбын қандай тақырып деп ойлайсыздар?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өз ойларын айта отырып, бүгінгі тақырыпты айтады.

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Негізгі бөлім Биология пәні бойынша 3 топқа мәтін беріледі  «Ойлан. Жұптас. Бөліс» жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту.Мәтінді оқып болғаннан кейін, әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты  ашу мақсатында  жұмыс істеуге тапсырмаларды  маршруттық картамен беру.  Бағалау критетийлері  беріледі.

Постер қорғау. Бағалау әдісі бағалау критерийлері арқылы екі жұлдыз, бір ұсыныс

G         Grammar materials  . Modal verb “Should”

Видеороликтен модаль етістіктің қолданылуы  туралы  көрсетіледі.Оқушылар“Should” модаль етістігінің  қолданылуы туралы тыңдай  отырып. Қолдарына берілген ресурс бойынша топта      О йлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы талқылайды. Грамматикалық тақырыпты қаншалықты түсінгенін формативті түрде бағалаймын.

“Should” модаль етістігі біреуге ақыл кеңес , ұсыныс жасау мақсатында қолданылады.
Exercise: 1 Chose should or shouldn’t.

Начало формы

  1. You   be so selfish.
  2. I don’t think you   smoke so much.
  3. You   exercise more.
  4. I think you   try to speak to her.
  5. You are overweight. You   go on a diet.
  6. Where  we park our car?
  7. You  never speak to your mother like this.
  8. The kids  spend so much time in front of the TV.
  9.  I tell her the truth or should I say nothing?
  10. I think we  reserve our holiday in advance.
  11.  I  thinkyou  go to the doctor

Сергіту сәті  «Склетпен билеу»

«Мюнстенберг »әдісі

You should protect animals and birds

You  shouldn`t kill animals

You should care of fauna

Конец формы

 

 

Постерді топтардың алдында  қорғайды. Басқа топтар екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грамматикалық тақырыпты топта оқып , талдау қолданылуын түсінеді

 

7  минут

Формативті бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау

«Күн. Бұлт . Жаңбыр»

 

Критериалды бағалау

Should және  shouldn`t    модаль етістігін қолдана алады, сөйлемді толық аударды -3 б

Should  және shouldn`t    модаль етістігін қолданды бірақ сөйлемді толық аудара алған  жоқ -2 б

Should  және shouldn`t    модаль етістігін қолдана алмайды, қолдана сөйлемді де толық аудара алған  жоқ -1 б

 

Қортынды Білімді жинақтау және жүйелеу 

« Biology dictionary»

 

 Қазақстанның орманды даласында  қоянбұланелікқұр  кездеседі.

Қазақстанда сирек кездесетін, саны өте аз жануарлар қорғауға алынған. Олар “Қазақстанның қызыл кітабына”тіркелген.
Америкадағы  кең тараған тұяқтылар – бұғы және қар қойлары.

Сондай –ақ  Америка даласында    ақ түлкі  көп кездеседі.

 

Ұлыбританияда құстардың 200 ден астам түрі бар. Олардың тең жартысы басқа елдерден ұшып келеді.Британ өзендері лосось, фарель , шортан, хариус , алабұға тәрізді балықтармен танымал.

 

 

 

Әр топ өздері отырған елдің флорасы туралы реферат жазу

 

 

 

 

Үш өлшемдік күнделік

 

 

 

Әрбір оқушы өзіне міндеттелген жұмысты орындайды

 

 

 

Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

 

 

 

Үш өлшемді күнделікті толтырады

5 минут

Критериалды бағалау

Сөйлемдегі сөздерді дұрыс табады және ағылшын аудармасын табады-3 б

Сөйлемдегі сөздерді дұрыс табады бірақ ағылшынша аудармасын  толық аудара алмайды-2 б

Сөйлемдегі сөздерді таба алмайды, аудармасын да толық аудара алмайды-1 б