Sports clothes

Сабақ жоспары

Тақырыбы: “Sports clothes”.

Күні:                         

Сыныбы: 7 «а»

 

 

Уақыты

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар:

Осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдықтар және т.б. қажет?

 

 

5- мин.

 

 

 

 

 

 

 

3-мин.

 

 

2-мин.

 

 

3-мин.

 

 

2-мин.

 

5-мин.

 

10-мин.

 

5-мин.

 

 

 

5-мин.

 

 

3-мин.

 

1-мин.

 

1-мин.

 

 

 

 

Кері байланыс.

Өткен сабаққа байланысты сұрақтар қою.

What are Len and his team going to talk about next?

What are they going to do after that?

Where are the Raiders playing on Saturday?

Who are they playing against?

Топқа бөлу.

Сурет қиындылары арқылы топтарға бөлу.

Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Бір-біріне жақсы тілектер тілеу.

Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен жұмыс жасау, оқылуына назар аудару және сөздерді суреттермен сәйкестендіру.

Миға шабуыл.

Сұрақтар қою.

Ментальді карта толтыру.

 «Джигсо» әдісі.

Рөлдік тапсырмалар алу және орындау.

Грамматика:  келер шақты “will”, “going to” құрылымының қолданылуын түсіндіру және үйрету.

Қолдану.  “will” және“going to” құрылымын қолдана  отырып сөйлемді толтыру

Топтық әңгіме.

Әңгіме құрау және сөйлесу.

Кері байланыс.

Сабаққа кері байланыс жасау, сұрақтарға жауап беру.

Бағалау.

Смайлик арқылы бағалау.

 

Оқушылар өткен сабақ бойынша қойылған сұраққа жұппен немесе топпен жауап береді.

 

 

 

 

Оқушылар сурет қиындыларын біріктіре отырып топтарға бөлінеді және сурет туралы қысқаша айтып өтеді.

Ынтымақтастық атмосферасын құра отырып бір-біріне жақсы тілектер тілейді.

Сөздікпен жұмыс жасайды, сөздерді суреттермен сәйкестендіреді және сөздердің оқылымына назар аударады, мысалдар келтіреді.

Сұраққа жауап береді және спорт дүкенінен тағы да қандай зат ала алатындары туралы тізім жасап айтады.

Рөлдік тапсырмалар ала отырып диалогті оқып аударады және дұрыс немесе бұрысын табады, бұрысын түзейді және ол туралы айтады.

Сөйлемдерді толтырады және ол туралы айтады.

Сөздер мен суреттерді салыстыра отырып әңгіме құрайды және ол туралы айтып береді.

Рефлексия жасай отырып білімдерін шыңдайды.

Бірін-бірі, өзара бағалайды және өзін-өзі бағалайды.

 

 

 

Power point,

 

 

 

 

 

Сурет қиындылары,

 

 

Ақ парақ, маркер,

 

Power point,

 

 

Power point,

плакат, маркер,

 

 

Плакат, маркер,

 

 

Power point,

 

Interactive board,

 

 

Power point,

Ақ парақ, маркер,

Стикер,

 

смайлик