Достық. Дружба. Friendship.

61

`Сыныбы: 4

Тақырыбы: Достық. Дружба. Friendship.  

Мақсаты: Үш тілді кіріктіре отырып достық тақырыбын ашу .

Міндеттері:

— достық ынтымақ негізі жайлы қазақ,орыс, ағылшын тілдерінде   пысықтау ;

-сыни тұрғыдан ойлай отырып үш тілде өз ойларын ортаға салу;

— топтық жұмыс жасау арқылы өзара татулыққа, достыққа, ынтымаққа дағдылану;

-өзіне және өзгеге деген  сыни көзқарасын қалыптасу .

Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан оқыту,  ОүБ және ОБ, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару.

Стратегиялары: «Ыстық алақан»,  «Түрлі түсті лента»,  «Миға шабуыл» , «Топтық жұмыс», «Сергіту сәті», «Ойлан,құрастыр, аудар», «Бес жолды өлең», Рефлексия  «+», «-», «қызықты»,  «Blob tree» стратегиялары . 

Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері

Уақыты

 

Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар : осы

іс-әрекет үшін маған қандай құралдар

қажет?

 

Кіріспе

5 мин.

Ұйымдастыру.

«Ыстық алақан»

Мақсаты:ынтымақтастық атмосферасын орнату.

 

 

 

«Түрлі түсті лента», 

Мақсты: топқа бөлу.

«Бір қадам артқа»

Мақсаты:ой тұжырымдау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шеңберге тұрып , амандасып, көңіл күйлерін білу, сұрау.

Сәлеметсіздер ме, балалар?

Good morning  children!

 

 

 

 

1топ.

2 топ

3.топ

Топ ережесін еске түсіру

 

 

Бағалау парағын тарату

 

 

 

Көңіл- күйлерімен бөлісу, бір –біріне  үш тілде тілек айту.

 

 

 

 

 

 

Топты таныстыру.

 

 

Бір түсті ленталар бірігіп топ құру.

 

 

Бағалау парақшаларымен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жақсы!

Тамаша!

Very well!

Отлично!

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

 

«Топ ережесі» жазылған плакат,

 

бағалау парақшалары,

 

интерактивті тақта, Power Point, маркер

 

 

Тұсаукесер

3 мин

Қызығушы

лықты ояту сатысы.

Миға шабуыл.

Мақсаты: сұрақтарға жауап беру арқылы, жаңа сабаққа қызуғышылықты ояту.

 

 

Интерактивті тақтадан «Достық» тақырыбы бойынша видео көрсету.

Сұрақтар қою.

 

Оқушылар жеке ойланады, жұбымен талқылайды, топта түйін жасау,сұраққа жауап беру.

Сабақтың тақырыбын ашу.

 

Ауызша кері байланыс

Жақсы!

Тамаша!

Хорошо!

 

Еxcellent!

Good job!

Well done!

Very good!

 

 

 

Интерактивті тақта,

 

Power Point, маркер

 

Негізгі бөлім

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану сатысы

 

«ДЖИГСО»

Мәтінмен жұмыс 

Мақсаты:

жалпы мәселені алдымен жұпта сосын ұжымда талқылау.

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті.

Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру, сергіту.

 

 

 

Мәтінді оқып және түсінгендерін ментальді картаға түсіруді сұраймын.

Бір бірін бағалауын сұраймын

 

 

 

 

 

 

1.Әр топ мүшелері мәтінді оқиды, аударады .

 

 

 

 

Мәтінді талқылау.

 

Алған ақпараттары бойынша  ойларын жинақтау, топта талқылау. Әр топ оқиды, аударады, ортаға салады.

 

Ментальді картаға түсіреді, қорғайды

Бас бармақтарын көрсету арқылы бағалайды.

 

Би билеу.

«Дұрыс, өте жақсы» деген қолпаштау сөздері арқылы белсенділігін арттыру.

 

 

 

 

Қол соғу.

 

 

интерактивті тақта,

 

 

 

 

маркерлер,

 

 

 

түрлі түсті қағаздар,

 

плакаттар,

3 мин.

 

 

 

«Ойлан,құрастыр, аудар»,

Мақсаты:Мақал-мәтелдерді құрастыру.

Жаттығудың орындалуын түсіндіру.

 

Мақалдарды оқиды . Very good!

Жақсы!

Тамаша!

Хорошо!

 

 

карточкалар

Қоры тынды бөлім

 

 10мин

«Бес жолды өлең»

Мақсаты:алған білімдерін пысықтау.

 

 

Рефлексия

«+», «-», «қызықты»

Мақсаты: ой тұжырымдау.

Тапсырманы түсіндіру

 

 

 

 

 

«+», «-», «қызықты»

Мақсаты: ой тұжырымдау.

Стикерлер тарату.

 

 

Бес жолды өлең құрастыру.

 

 

 

 

Стикерлерге не ұнады, не ұнамады және не қызықты болғанын   жазу,айту.

 

Very good! плакат

 

 

 

 

 

рефлексия флипчарты,

 

стикерлер

2 мин Бағалау

 «Бағдаршам»

Мақсаты:  өзара бағалау

топ басшыларының бағасын талдау.

«Blob tree»

Мақсаты: өзін бағалау.

 

 

 

Ән: Әрқашан күн сөнбесін.

Өзара бағауын сұрау.

Топтық бағалауды сұрау.

 

 

 

 

 

«Blob tree»  парақшасы тарату.

 

 

 

Өзге топтарды бағалау.

Бағаларын талдау.

 

 

 

 

 

 

«Blob tree»  парақшасын белгілеу.

 

 

 

Ән айту.

Good job!

Well done!

бағалау парақшасы,

 

 

 

 

 

 

«Blob tree»  парақшасы.

 

 

 

1 мин Үй тапсырмасы.  Достық тақырыбына эссе жазу.

 

Күнделікке жазу.