Сабақтың тақырыбы: «Жануарларға төнген қауіп» (Animals are in danger).

41

Сабақтың тақырыбы: «Жануарларға төнген қауіп» (Animals are in danger).

Мақсаты:

  • жануарларға қатысты жаңа лексиканы меңгерту, білімдерін нығайту;
  • өз беттерімен жұмыс істеуге қабілеттерін дамыту;
  • өзара бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

  • лексиканы меңгереді;
  • мәтінді түсініп оқиды;
  • сын есімнің шырайлары туралы білімдерін бекітеді;
  • жануарлар және оларға төнген қауіп туралы біледі;

Сабақтың түрі: аралас сабақ;

Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО;

Сабақтың көрнекі құралдары: интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, оқулық;

 

Сабақ барысы Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті
І Ұйымдастыру кезеңі: —          Good morning, children!

 

 

 

—          I’m glad to see you too!

—          Who is on duty today?

—          Who is absent?

—          What date is it today?

—          Thank you!

—          Good morning, good morning, good morning to you,

Good morning, dear teacher!

We are glad to see you!

 

—          I’m on duty today.

—          … is absent./All are present.

—          Today is the 20th of February.

ІІ Сабаққа психологиялық дайындық: —      Dear, children, today we have an unusual lesson. Make a circle and wish each other well and good luck.

—      Thank you and take your seats.

“Greeting and wishes” оқушылар шеңбер құрып, өзара сәлемдесіп, жақсы тілектерін айтады.

 

Оқушылар орындарына отырады.

ІІІ Үй тапсырмасын тексеру: —      Your home task was the text about whales on p. 48 ex. 12. You read and translated it. Now, please fill the gaps with suitable phrases. (слайд 3). Оқушылар Венн диаграммасы түрінде жасалған кестені толтырады. Ол үшін әр оқушы компьютердегі кестеде қажетті сөйлемдерді орналастырады.
IV Жаңа сабақты түсіндіру:

1.      Топқа бөліну:

 

 

 

2.      Мәтінмен жұмыс жасау, постер:

 

 

 

 

 

3.      Сергіту сәті:

—      Ok, now I want to divide you into three groups by matching these fragments of the pictures.

 

Мұғалім бағалау парақтарын таратып қояды.

Оқушылар жануарлардың «мозаика» ретінде қиылған суреттерінің фрагменттерін сәйкестендіріп, өздерінің топтастарын іздейді.

Бағалау парақтарына баға қояды.

—      Open your textbooks on p. 50 ex. 4. You must read the text by paragraphs, make a poster and present it. Before start listen and repeat the words on the board. They will help you with the text.

 

Оқушылар жаңа сөздерді тыңдап, қайталап, мәтінді оқуға кіріседі. Мәтінді оқып болған соң постер жасауға кіріседі.

 

 

Дайындаған постерлерін топтардың алдына ұсынып, қорғайды.

—      I think you are exhausted. Stand up please and look at the board. «Skeleton dance» (слайд 6) Скелеттердің қимылдарын қайталап, билейді.
V Сын есімнің салыстырмалы шырайларын қайталау: —      Let’s revise degrees of comparison. (слайд 8)

—      Someone, write the formula, please.

 

 

Құрылымын тақтаға жазып береді.

—      Now, fill the gaps with correct forms of adjectives. Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне орындап, бір-бірімен ауыстырып, тексеріп алады. Бағалау парақтарына бағаларын қояды.
VI Жаңа сабақта алған білімдерін тексеру:

1.      Деңгейлік тапсырма

2.      Тест

—      Please do the tasks on your cards. Әр оқушыға деңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратылады (қосымша 1). Орындалып, бағалары қойылады.
—      Let’s do the TEST (қосымша 2). Тест тапсырмасын орындап, тексеріп, бағаларын қойып шығады (слайд 10).
VII Рефлексия —      Сабақтың ұнаған сәті;

—      Сабақтың қиын сәті;

—      Сабақтан алған әсері.

Оқушылар ойларын айтады.
VIIІ Бағалау Оқушыларға бағалау парақтарына сәйкес баға қояды.
ІХ Қорытынды

 

 

Үй тапсырмасы:

—      Our lesson is over. All of you did a good job. Thank you and good bye!

—      P. 53 Exercise 10

—      Read and translate.

—      Make your own poster or presentation about birds of Kazakhstan

—          Good bye, teachers!