We can speak

66

We can speak 

Сыныбы:  4

Мақсаты: Екеуара сөйлеу, жазу, оқу дағдысын қалап, тілдің алғашқы сатысын үйрену кезінде тілге деген қызығушылығын, ауызша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;

Оқушыларды жас ерекшеліктерін сай ойын элементтері арқылы  интелектуалды  жетілдіру, қабілетін дамыту, ана тілін құрметтей отыра, ағылшын тілі мен мәдениетіне мұқият көңіл бөліп, оқу мен біліміне қызығушылығын арттыру;

Міндеттері: а) сұраққа еркін ,әрі тез жауап беруге жаттықтыру, өтілген тақырыптарды

меңгергендігін тексеру;

ә) эстетикалық талғамын өсіру;

б) шағын диалог құрай білуге үйрету,сөздік қорын молайту.

Сабақ түрі:  танымдық сағат

Әдіс — тәсілі: сұрақ-жауап,топтық жұмыс

Көрнекілігі: шарлар,интерактивті тақта,ертегі костюмдері, қуыршақтар, үлестірмелі карточкалар, үнтаспа презентация

        Кіріспе.

Мұғалім сөзі:  Dear guests and pupils, you are  welcome  to  our party  “ We can speak  English».

As we know English is the third language in our Kazakhstan. It is  used everywhere in many countries of the world. Because  English is  the  international language.

Today we have an unusual lesson. You will sing a song and dance, read your favorite poems, guess the riddles and do an interesting tasks.  Good luck my dears, I`m sure you`re quite ready for today`s  lesson.

Оқушы сөзі: Сәлеметсіздер ме, қымбатты қонақтар. Біз сіздерді «Ағылшын тілінде сөйлей аламыз» атты танымдық сабағымызда көргенімізге қуаныштымыз. Баршамызға аян ағылшын тілі мемлекетіміздің «үшінші» тілі. Әлемнің түкпір — түкпірі аталмыш тілде  сөйлейді. Себебі ағылшын — ұлтаралық тіл. Еліміздің Ата заңында  «Үш тұғырлы тілге» байланысты Қазақстанның әрбір азаматы мен азаматшасы осы тілді еркін меңгеруі тиіс деген. Еліміздің ұлтжанды азаматы ретінде мен де осы заңды қолдай отыра, ағылшын тілін үйренудемін.

Осыған байланысты біз аз ғана уақыттың ішінде ағылшын тілін қаншалықты меңгергенімізді бүгінгі танымдық сабақта өз білімімізді көрсетпекпіз. Бүгін біз үшін ерекше сабақ. Бұрын соңды болмаған мұндай танымдық сабақта біз қызықты тапсырмалар орындап қана қоймай, өлең оқып, ән айтып, ертегі сомдап, би билемекпіз. Сыныптастарыма сәттілік тілей тұра, пәнге деген қызығушылығымызды көрсетіп, бар өнерімізді ортаға салып,  сіздердің көңілдеріңізден шығамыз деген ниетпен танымдық сабағымызды бастауға рұқсат етіңіздер.

Тілді жаттықтыру:

Оқушылар  Том және Джерри костюмін киіп, шағын көрініс көрсетеді


       Cat and Mouse

Little mouse, little mouse

Where is your house?

 

Mouse-Темірлан

Little cat, little cat

I have no flat

I am a poor mouse

I have no house.

 

Cat — Мағзұм

Come, little mouse

Come , stay with me

I’ll give you bread

And cheese for tea

Mouse

Me ,little cat

I can’t come and stay

My dear mother

Does not let me play.

 

 

Пысықтау.

  1. “Color  maze” Ханшайым  ұсынған парақтағы түстер бойынша  лабиринттен шығу

 

 

2.“What colour?”  Сиқырлы жынның  тапсырмасына көмектесу.Түсін тауып, йту.

 

 

3.. “How many balloons?”-Шарларды санап,ағылшынша айту

 

.

-Балалар, біз Тіл мырзаның қызықты тапсырмаларын жақсы орындап бердік.  Ендігі кезекте «Дымбілмеске» апта күндерін дұрыс қойып ажыратуға көмектесуіміз керек. Ол үшін үстелде жатқан карточкаларды алып, ондағы тапсырмаларды орындау арқылы, тақтадағы сандардың тұсына ілеміз.

“Calendar” ойыны 1-ден 7-ге дейін сандарды жазып тақтаға іліп қоямын. Карточкаға аптаның күндерін жазып үстел үстіне қоямын. Оқушы шығып карточканың артындағы тапсырманы орындап, тақтадағы санның тұсына апарып іліп қояды.

/ 7 күнге байланысты балалар түгел  7 тапсырмаларды орындайды/

І тапсырма:  Сұрақ жауап. Оқушылар сұраққа толық жауап қайырулары тиіс.

-What is your name?

-What is your surname?

-How old are you?

-Which class are you in?

-Where are you from?

-Where are you from in Kazakhstan?

-Who is your class teacher?

-Who is your Russian teacher?

-Who is your English teacher?

(Балалар  1 деген цифрдың астына Monday-дүйсенбі деген жазуды іледі)

ІІ тапсырма: Жасырылған мақал, жұмбақтардың жауаптарын үш тілде айтулары керек.

  1.  . . . кеспек болса да, тіл кеспек жоқ.

Бас – голова- head

  1. Тіл буынсыз,  . . .түпсіз.

Ой – мысл -thought

  1. …  қылыштан өткір.

Тіл –язык  –language

  1.  . . .  жүйрігі айырады,

Тіл жүйрігі қайырады.

Ат – лошадь-horse

  1. Өнер алды —  . . . тіл.

Қызыл  — красный-red

  1. . . .  көтермегенді

Тіл көтереді.

Піл – слон –elephant

  1. Шебердің . . .,   шешеннің  тілі ортақ.

Қол – рука-hand

                   Жұмбақ:

1) Білімнің жолбасшысы
Шәкірттің қолбасшысы
( мұғалім – учитель – teacher )
2) Жіпке ілдім мен өзім,
Кіп кішкентай күн көзін
( шам – лампочка – lamp )
3) Жұқа тақтай бөлшегі
Ұзындықтың өлшемі
( сызғыш – линейка – ruler )
4) Төрт қырлы өзі аппақ,
Тақтадағы ізі аппақ
( бор – мель – chalk )
5) Үй ішін аралап, түнде көп жортады,
Қаптарды жарып, мысықтан қорқады
( тышқан – мышь – mouse )
6) Тілі жоқ өзінде, сөзі бар ізінде
( қаламсап – ручка – pen )
7) Ілулі тұр кең алаң,
Керегімді мен одан
Жазып алам көшіріп,
Сүртемін сосын өшіріп
( тақта – доска – blackboard )

(Балалар  2 деген цифрдың астына  Tuesday-сейсенбі деген жазуды іледі)

 

 

ІІІ тапсырма: «Поэзия минуты» оқушылар өздері дайындап келген өлең шумақтарын жатқа оқиды

.

 

We love   

(Балалар  3 деген цифрдың астына Wednesday-сәрсенбі деген жазуды іледі)

 

ІҮ тапсырма: “The Bun” —  «Бауырсақ» ертегісі. Оқушылар ертегіні сомдайды.

 

Ал халайық жиналдық

Бауырсақтың жолы ұзақ

Іздегенін тапқан жоқ

Іздегенін тапса ол

Ағылшынша көрейік

Көрермендер қол соғып ,

Барабандар соғылсын

Көрерменге халайық

Happy fun деп айтайық

Бауырсақты  сомдайық.


Characters:

The bun — Асылтас

Old man- Ибрагим

Old woman — Венера

Rabbit — Томирис

Wolf  — Мадияр

Fox —  Наргиз


Old man : Mmmm I’m hungry .I need some food to eat Bring me some bread .

Old woman : Some bread, some bread. We have nothing to eat, nothing!

Old man : a slice of bread … a  piece of bread …some crumbs …

Old woman: Don’t you hear me ? We haven’t got any food!

Old man: Then go and scrape your barn. I’m poor thing! Nobody loves me, nobody feel’s me sorry for me!

Old woman: stop crying ! you’re worse than a child .

Old man:  Oh !

Old woman: OK! I’m going  Just wait ,crying and crying all day long!

Old man: wow! Kolobok! I’m going to eat you up!

Old woman: It’s very hot! Let it stay here for a while and you…bring some water from the well!

Ата мен апа шығып кетеді. Бауырсақ жерге құлайды да тіріліп кетеді

 

The Bun:

I’m Muffin Man, I’m not a dog.

I’m soft and tasty Kolobok

I’m the Muffim Man

I’m not a frog

I’m a very clever Kolobok!

Oh What a beautiful world! Life is wonderful!What is this?

Rabbit : Hi !who are you?

The Bun :  I`m Kolobok

Rabbit :  I’m hungry I want to eat you !

The Bun: Rabbit, rabbit don’t eat me I will you sing the song  (music)

 And he runs away .He met the wolf .

Wolf : Hi what are you doing alone in the forest ?

The Bun:

I’m walking through the forest

I’m looking for some friends,

I’m singing, dancing, rolling

Rock and rolling to the end

It seems I’ve lost my way

There are only trees there …

Wolf : I want to eat you

The Bun : don`t eat me I will you sing the song.

He runs away.

Fox:  Hey! Who are you ,stranger?

The Bun: Hello I’m Kolobok and who are you ?

Fox : I’m Fox What are you doing there?

The Bun: I`m looking for the best friends

Fox: I want to eat  you

The Bun : don’t eat me I will sing the song for you

I’ve run away from old man, old woman, and I can run away from you too .

Колобок жоғалып кетеді .

Сергіту сәті(іс-қимылмен) :

Stand up

Hands up

Clap clap

Stamp stamp

Jump jump

Dance dance

Dance dance dance

Hands down

Sit down

 

 

 

 

(Балалар 4   деген цифрдың астына Thursday — бейсенбі деген жазуды іледі)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ү тапсырма: Жаттығу жұмыстары.

  1. Тақтадығы берілген «Сабақ құралдары» суреттерінің астына мына шашылып жатқан сөздерді жинап дұрыс қою.
  2. Trace the words and match them to the pictures.

Оқушылар тақтадағы 1 бағанда   ілулі тұрған суреттер жанына  2 бағандағы  сөздер аудармасын дұрыс тауып қояды.

Балалар өлең айтуда         Dance

Балалар билеуде                 Play

Балалар ойнауда          Love

Анасы  баласын құшақтауда           Sing

  1. Count and match the number to the picture.

Балалар берілген суреттерді сана арқылы сөйлем құрайды. Мысалы: three baananas, one car, ten books, five toys, nine dogs, seven cats

(Балалар  5 деген цифрдың астына Friday жұма деген жазуды іледі)

 

ҮІ тапсырма: Қуыршақтарды сөйлету,  диалог құрау

1 pupil: — Hello,

2 pupil: Oh,….(name of the pupils)  Hi.

1 pupil: How are you ….?

2 pupil: I` m wonderful. Thanks. What about you?

1 pupil: I`m very well. Thank you.

2 pupil: I`m hurrying up. Good bye ….

1 pupil: Nice to meet you, bye-bye.

Сергіту сәті: (фонетикалық) Үнтаспа арқылы  ‘Hello! How are you?”  әнін орындау.

(Балалар  6 деген цифрдың астына Saturday -сенбі деген жазуды іледі)

ҮІІ тапсырма: Бүгінгі шарамыздың арнайы қонағы, шотландықтардың бізге арналған сыйы «Шотланд биін» тамашалайық

БИ

((Балалар  7 деген цифрдың астына  Sunday — жексенбі деген жазуды іледі)

)

  1. Қорытынды.

Оқушылар әрекеті: Балалар шашылып жатқан әріптерден сөз құрау арқылы, алма ағашын жасайды. Сонда тақтада « We can speak English” сөзі алма ағашы ретінде орналастырылады. Ағаш ішіндегі  алма стикеріне сабақ «несімен ұнады» ,  «несімен ұнамады»  өз пікірлерін жазып іледі. . Сонда алма ағашы шығады.

Мұғалімнің  сөзі: Dear pupils! We have done many kinds of work at our lesson. You were very active and clever at the lesson. I`m very pleased with your English. Good luck.