Food and drinks Тағам және сусындар

The theme of the lesson:             «Food  and  drinks»

Сабақтың  тақырыбы:           «Тағам  және  сусындар»

 

The  aims  of  the  lesson:

Сабақтың  мақсаты:

a/.To  repeat  the  theme   working   with  the  computer, cards,  B.E.

-Компьютер, электронды  оқулық, тірек  схемаларын қолдана  отырып, тақырыпты  толығымен  қайталау, қорытындылау.

 

b/.To  develop   pupils   habits  in  hearing, reading   and  writing, speaking through different  exercices.

-Түрлі  деңгейлік  тапсырмалар  орындай  отырып, оқушылардың  тыңдау, оқу , жазу,сөйлеу  дағдыларын  дамыту.

 

c/.To  develop  pupils  logical  thinking,  memory   attention.

-Оқушылардың   ойлау, есте  сақтау  қабілеттерін   қалыптастыра  отырып,  ұқыптылыққа,зейінділікке, өзара силастыққа,имандылыққа, салауатты  өмір сүруге  тәрбиелеу.

The type  of the lesson:

Сабақтың  типі: 

Repeatition ,conclusion

Жалпылау, қорытындылау  сабағы

Сабақтың  түрі:              Ойын  сабақ

Methods  of the  lesson:

Әдіс-тәсілдері:                Сұрақ-жауап,  баяндау

Inter subject  connection:

Пәнаралық  байланыс:

Pr. grammar, literature,  music,   history,  Russian.

Практикалық грамматика, әдебиет,  музыка, география, тарих, орыс  тілі.

The  equipement  of the  lesson:

Сабақтың  көрнекіліктері:

a/. Visual  aids: Diagrams  on the  topic, picture, cards  with   tasks

b/.Technical   means:  Computer,tape  recorder, B.E.

 

The procedure   of   the   lesson:

Сабақ типологиясы бойынша кезеңдері

 

14368
Ұйымдастыру кезеңіМақсат қою кезеңі Білімді тексеру кезеңі Сабақты меңгеру деңгейлерін анықтауҮйге тапсырма беру, бағалау
2 минут3 минут15 минут20 минут2+3 минут

 

 

1.Organisation  moment:

Ұйымдастыру кезеңі

/Сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу, кабинеттің тазалығына  көңіл  бөлу, компьютермен  жұмыс  жасау  кезіндегі  қауіпсіздік  ережесін  ескерту, оқушылар  назарын сабаққа  аудару/.

— Good  morning , dear  children! And   good  morning dear  guests!

Welcome  to  our  open-lesson  in  English!

/Question-answer/

Pupils:

— Good  morning !  Good  morning !

Good  morning ,to you !

Good  morning !   Good  morning !

We are  glad  to  see  you !

 

2.Good, dear  pupils! Let’s begin  our  lesson. Today, we’ll  repeat   and  speak about  the  theme    «Food  and  drinks» . Today  we’ ll  going  to  the “Nauryz” holiday .We  must  to  prepear   and  to  lay  the  table  with the  traditional  foods.

Your  tasks: To answer  the  questions  of   “Fortune Tree”,  to  work  with  the  computer  and  with  cards.

-Балалар, біз  бүгінгі  сабағымызда «Тағам және  сусындар» тақырыбынан  өткенді қайталай  отырып, сабақты    қорытындылаймыз. Бүгін  сыныбы-мызда  «Наурыз»  мерекесі  өтіп  жатыр делік, біз мерекеге  жақсы  көңіл-күймен  қатысып, ұлттық  тағамдардан  дастархан  мәзірін  жасауымыз  керек. Яғни мерекеге қатысу үшін  біз «Ғажайып  ағаш»  тапсырмаларын  орындауымыз  керек.

 

3.The  tasks:

                        Card — 1.

 

Work  with  the  computer.

Write   the 10 -12   words  about   the  foods.

 

Card-2

 

Write   the 10 -12   words  about   the  drinks.

 

Card -3.

 

Read the text  “In the kitchen”  and  translate   it.

/ ағылшын-қазақ –орыс тілдеріне аудару

Find  the countable  nons  in text.

 

Card-4.

Name  the  vegetables , write  and   translate  it.

/ ағылшын-қазақ –орыс тілдеріне аудару

 

 

Card-5.

Can  you  speak  about   the  countable  nouns.

/ ағылшын-қазақ –орыс тілдеріне аудару

 

 

Card-5.

Can  you  speak  about   the  uncountable   nouns.

/ ағылшын-қазақ –орыс тілдеріне аудару

 

 

Card-6

Work  with  the  diagram.

Food
Drinks

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What is  it? And  how  make  it?

Write 5-7 sentences.

 

 

Card-7.

Complet the diagram:

 

 

 

Supper
breakfast
dinner

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Card-8.

You   work  in  the  “ Kazakh   national   Restourants”.  How  make you  “Beshbarmak”  and  “Bauyrsak” ?  What  need  you  to  make  it?

 

A/.  Girls   lay  the  table  with the  national  foods.

B/.  Boys  sing    with  the  tape  recorder     “Қазақтың  дастарханы”

 

4.Conclusion.

 

5.Note.

 

6.Hometask.

Write

“Breakfast  menu”

“Lunch  menu”

“Supper  menu”