Тақырыбы Sounds like trouble!

 

ТақырыбыSounds like trouble!
СілтемеЖоспар,оқулық

 

Жалпы мақсаттарОқушылардың сөздік қорын молайта отырып,

оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу, ауызекі сөйлеу, тыңдап түсіну, жазу іскерлігін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру, оқушылардың ғаламтор желісінің тигізер пайдасы туралы ойларын жеткізе білуіне ықпал ету.

Оқыту нәтижесіОқушылар ғаламтор желісінің қаншалықты маңызды екені жайында пікір қалдырады,сөздік қорлары көбейеді, өз беттерінше жұмыс жасайды.

 

Оқу құралдарыОқулық 11 сынып, интерактивті тақта, жетондар, маркерлер, стикерлер.

 

БағалауҚалыптастырушы бағалау

Жинақтаушы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың барысы

кезеңМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
                                                            Ой шақыру кезеңіСәлемдесу

Үй тапсырмасын тексеру

 

Топтастыру

(Red, Green, Yellow) сөздері жазылған жетондар таратылады.

Бағалайтын оқушыларды белгілеу(бағалау бетшесін тарату)

Болжау стратегиясы

Берілген мәтінді мұқият оқып шығып, оқушылар мәтіннің не жайында екенін қысқаша айтады.

Жаңа тақырыпты хабарлайды

Сәлемдесу

Ex 8, 10 p-29

 

Оқушылар жетондар бойынша 3 топқа топтасады.

 

Бағалаушы бағалау парағына топ мүшелерін теріп жазады

 

 

Оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.

 

 

Дәптерге күннің жады мен тақырыпты жазады.

                                                                Мағынаны тану.

Ex 10 p-30

Reading the text

 

Vocabulary

Grammar revision

Past Simple

Past continuous

Past Perfect

Written exercises ex 13

To write some questions.

 

 

Discussion. Оқушылар мәтіннен не түсінгендерін қысқаша айтып жеткізеді.

 

Оқушылар мәтіннен жаңа сөздерді теріп жазады, сөздікпен жұмыс жасайды.

 

Оқушылар ережелерді еске түсіріп, мысалдармен дәлелдейді.

 

 

Work in groups.

 

Рефлексия 

ББҮ

 

Берілген тапсырма бойынша топпен талдап, ортақ тұжырым жасайды. Топтан бір оқушы қорғайды.

Бағалау 

Мұғалім топ бағалаушысының бағасына пікірін айта отырып, бағалайды

Үйге тапсырма беріледі

Exercise 5 p-26

 

Бағалаушы топ мүшелерін бағалайды

Ұсыныс, пікір, сұрақ парағын толтыра отырып оқушылар сабақты  бағалайды.