Қалалық мәдениеттің дамуы

165

 

Тақырыбы Қалалық мәдениеттің дамуы
Жалпы мақсаты Орта ғасырлар кезіндегі дамыған қалалар жайында мағлұмат беру, олардың зерттелуіне,қазба жұмыстары кезінде табылған заттарға көңіл бөлу және ерекшеліктерін түсіндіру, алған білімдерін жүйелеу.
Оқыту  нәтижесі Берілген тапсырмаларды топта бірігіп шеше алуы, сыни тұрғыдан ойлай білуге, өзін- өзі бағалауға,өзгенің ойын тыңдай білуге дағдыландыру.

 

Негізгі идея ХІІ ғасырдағы қала құрылысындағы өзгерістердің тарихын, сипаттамасын зерттей отырып түсінік қалыптастыру.

 

Ресурстар Кәмпиттер, топ ережесі, сөзжұмбақ ,түрлі- түсті маркерлер, А- 3 плакаты,кері байланыс парағы
Тапсырмалар «Жорға» ойыны, постер дайындау, сөзжұмбақ шешу, сергіту сәті
Уақыты Мұғалімнің  іс — әрекеті   Оқушының  іс — әрекеті
 

            1 мин             

 

2 мин

 І. Ой қозғау бөлімі

Ұйымдастыру кезеңі

Мотивациясын ояту (тақырыпқа байланысты әңгіме құрастыру) сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

 

Ұйымдастыру  (топқа бөлу) үш түрлі кәмпиттермен

 8 данадан алып, 8 оқушыға таратып үш топқа бөлу. 

Топ басшыларын сайлап, бағалау критерийлерімен таныстыру, әр топтың басшысы топтасқан  оқушыларды бағалайды.

 

 

 

Мұғалімнің әңгімесіне көңіл бөлу

 

 

Таратылған кәмпиттердің  түсін тауып алып,топқа бөліну. 

 І топ  Ромашка кәмпиті (жасыл түсті)        

 ІІ топ Батон кәмпиті (қызыл  түсті)

ІІІ топ Барыс кәмпиті (сары түсті)               

 

7 мин

 

Үйге берілген тапсырманы   «Жорға»   ойыны арқылы бекіту, 10 сұраққа тез жауап қайтару  (формативті бағалау)

 

 

3 топқа да бірдей сұрақ қойылады, шапшаң қимылдайтын оқушылар жауап қайтарады.

 

                                                            ІІ . Мағынаны ашу бөлімі

      4  мин

 

        4 мин

15 мин                            

 

 

2 мин

Мұғалімнің түсіндіруі,жаңа сабақтан мағлұмат беру

Джигсо әдісі (оқулықтан берілген тапсырманы оқып шығу)

Топтарға тапсырма беріледі, тапсырмаға дайындалып, постер дайындау.

 

 

Сергіту сәті  «Массаж»

   -Диқан қырманға келеді.

   -Жерді тегістейді.

   -Жерді  жыртады .

  — Дән егеді.

    -Су құйғышпен су құяды.

    -Үйіне қайтады.

Зейін қойып, мұқият тыңдау және керекті мағлұматты оқу.

І топ   Орта ғасыр қалалары санының өсуі. 

ІІ топ  Қала құрылысындағы өзгерістер

ІІІ топ  Тұрғын үйлер

Берілген тапсырмаға топтар бірігіп, бірін бірі тыңдап, сыни ойларын ортаға салып, постерді дайындап, топ ішінен бір оқушы шығып қорғайды.

 

 

3мин

Жаңа сабақ түсінікті болу үшін

«Иә, жоқ» тесті .

 

Сұраққа жауап қайтару
 

                                                                                                      ІІІ.  Ой толғаныс бөлімі

 

5 мин

 

2 мин

Сабақты қорытындылау

Сөзжұмбақ шешу

( Орта ғасыр қалалары)

Топтың бағалауы

 

Кері байланыс парағы

Сабақ ұнады

Сабақ ұнамады

Ұсыныс

 

 

 

 

Қорытындылау үшін сөзжұмбақты тез

тауып, әрі шапшаң қимылдау.

 

Әр топ басшысы оқушының іс әрекетіне қарап бағалайды.

Кері байланыс парағына сабақтың ұнағанын,ұнамағанын, ұсынысын жазады.

 

— не сәтті өтті: Топтық жұмыс, сұрақтарға нақты жауаптарын оқушылар беріп отырды. Топтық жұмыста оқушылар өздерін жақсы ұстайтын болды.

  — Не сәтті өтпеді: постерді қорғайтын кездегі оқушылардың ұяңдығы, көшбасшы деген оқушыларға көп сенім артатындығы, біліп тұрса да қысылатындықтарын көрсетті.   

 

 

 

 

Бағалау критерийлері

Оқушының — аты жөні

Үй тап-сы

Жорға ойыны

Жаңа сабақты түсінуі(постер дайындау) Сөзжұмбақ

шешу

Иә, жоқ тесті Қосымша сұрақ Ұпай Баға
1.  

 

             
2.  

 

             
3                
4.  

 

             
5  

 

             
6.  

 

7.