Шопан еңбегі. Саққұлақ. Жаттығу жұмыстары

52

№8 сабақ  Сабақтың тақырыбы: Шопан еңбегі. Саққұлақ. Жаттығу жұмыстары

Сабақтың мақсаты: а) Дауысты , дауыссыз дыбыстар туралы алған білімдерін

пысықтау ә) Жаттығу барысында логикалық ойлау қабілетін алған сөздік қорын қалыптастыру б) Өткен тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау,  бекіту

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: шопан суреті.

Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап,

Пәнаралық байланыс: дүниетану

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңіОқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың сабаққа дайындығы тексеру, олардың назарын сабаққа аудару

II.Үй тапсырмасын сұрауҮйге берілген тапсырманы пысықтау, ережелерді еске түсіру. III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі-Дауысты , дауыссыз дыбыстарды пысықтау.

  1. Мақсат қою кезеңі— Балалар, қысқы табиғат көрінісін кім сипаттап береді?- Қыстағы шопан еңбегі туралы не білеміз?
  2. Жаңа сабақ-Табиғат көрінісін сипаттау.Оқулықпен жұмыс

13-жаттығу  өлеңді түсініп оқу.

Еңбек

Гүл өсірсең терлеп

Мұның аты-еңбек

Кесте тіксең зерлеп

Мұның аты-еңбек

Сабағыңа жөндеп

Әзірленсең-еңбек.

Қиындықтың бәрін

Еңбек қана жеңбек

  1. Дауысты дыбыс әріптерін қайталамай теріп жазу.Оларды дауыстап оқу.

Тізбектеп дауыстап оқыту.

14-жаттығу сөздерді қатесіз көшіріп жазу.

Құлын, жұлдыз, отын,түлкі, күрек, құрық, жұмыс, көлік

Жазылуы                          Айтылу

жұлдыз                             жұлдұз

15-жаттығу. Көп нүктенің орныныа керекті әріпті қойып, өлеңді мәнерлеп оқу

 Қыс келгенде 2.Дауысты дыбыстарды атау.

Әңгімені түсініп оқыңдар.Шопан еңбегі.  Малшы еңбегу туралы білетіндеріңді әңгімеле. Өлеңді жаттап алу.   Саққұлақ   Өлеңді түзбектеп оқыту.

  1. Жаңа материалды пысықтау Дауысты дыбыс пен дауыссыз дыбыс туралы түсіктерін пысықтау.Өлеңге түсінік беру. — Балалар, өлең неге Саққұлақ деп аталады?

VII. Бекіту  кезеңі:Жаңылтпаштар  айту.

VIII. Үйге тапсырма, бағалау