Қой. Қозы.

31

№20 сабақ Сабақтың тақырыбы: Қой.Қозы.

Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға мал  төлдерінің қалай аталатыны туралы  түсінік беру. ә)  Жіңішке дауыстыларды ажырату арқылы  оқушылардың ойлау қабілеттерін дамытуб) Сабақ барысында жазу кезінде, реттілікке,  ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: қой, қозының суреттері, жіңішке дауысты

дыбыстар

Пайдаланатын әдіс-тәсілдер :сұрақ-жауап,

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу

 ІІ.  Үй тапсырмасын тексеру –Үйге қандай тапсырам берілді? -Үйге берілген тапсырманы кім оқып , талдап береді?

III. Мақсат қою кезеңі -балалар біз сіздермен дауысты дыбыстарды еске түсіроейікші?-Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?

-Жіңішке дауысты дыбыстарға қай дыбыстар жатады? -Жуан дауысты дыбыстарға қай дыбыстар жатады?  -Кім атап береді?

  1. Жаңа сабақ -Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы: Қой.Қозы. 1.Қой қандай жануар, мінездеме берейікші?  2. Қойдың төлін не деп атайды? 3. Қойдың қандай пайдасы бар.Оның терісінен, не алынады?   4.Қой туралы өлеңдер білеміз бе?
  2. Жаңа материалды пысықтау

Оқулықпен жұмыс,дәптемен жұмыс 38-39 беттерде   1.Мәтінді түсініп оқыңдар     Қой.

А) мәтінді оқу.   ә) Түсінгендерін оқушылар мазмұндап айтып береді.

  1. өлеңді мәнерлеп оқу. Қозы

Кіп-кішкене момақан

Қошақанды ұнатам

Сүйеді апам қозым деп,

Қошақаным өзің деп         Ж.Смақов

3) Жіңішке дауыстьылар: а,е,ө,і,ү.

35-жаттығу 1. Өлеңді мәнерлеп оқу.

Мен даланың ұланымын

Мен даланың ұланымын

Жас тұүлектің бірімін

Көктеп шыққан гүлімін

Мен сүйемін даланы

Дәнге толы алабы                                 С.Жиенбаев

  1. Сөздерден а, е, ө, і, ү әріптерін оқып , олардың жіңішке болып дыбысталуын аңғарыңдар.
  2. Жаңа материалды пысықтауДауысты , дауыссыз дыбыстар және олардың түрлері туралы түсініктерін пысықтау

VII. Бекіту

VIIIҮйге тапсырма, бағалау 36-жаттығу, жауаптарына қарай, сабаққа қатысып отырған оқушылардың жауаптарына қарай бағалаймын