Қозы. Өрісте. Жіңішке дауысты дыбыстар.
№21 сабақ Сабақтың тақырыбы: Қозы. Өрісте. Жіңішке дауысты дыбыстар.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушылардың мәтіндер мен өлеңдерден жіңішке дауысты дыбыстарды табу арқылы тапсырмаларды орындау.ә) Оқушыларды малдың төлдерімен танысу арқылы алған білімдерін дамыту.б) Тапсырмаларды орындау барысында оқушыларды ұқыптылыққа, реттілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: қозының суреттері, жіңішке дауысты дыбыстар
Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу
Үй тапсырмасын тексеру:–Үйге қандай тапсырам берілді?-Үйге берілген тапсырманы кім оқып , талдап береді?
III. Мақсат қою кезеңі: -балалар біз сіздермен дауысты дыбыстарды еске түсірейікші-Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Жіңішке дауысты дыбыстарға қай дыбыстар жатады?
-Жуан дауысты дыбыстарға қай дыбыстар жатады?
-Кім атап береді?
- Жаңа сабақ:-Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы «Қозы», «Өрісте» әңгімесі мен өлеңді оқи отырып, жіңішке дауысты дыбыстарды табамыз.37-жаттығу. Сөздерді дауыстап оқып, көшіріп жазу.Жіңішке дауысты дыбыс әріптерінің астын сызу
- Жаңа материалды пысықтау:Ойын ретінде «Төлдердің енесін тап».
–Малдар қайда жайылады?
-Өрісте.
— Дұрыс .Ендеше келесі мәтін «Өрісте»Мәтінді түсініп оқып, оқушыларға тізбектей оқыту.
- Құрамында жіңішке дауысты дыбыстар бар сөздерді атау.
VI.Жаңа сабақты қорыту:1.Малды күту үшін не істеу керек?2.Малдарды бұрыннан ата-бабаларымыз қалай қастерлеген3. Оқушылар: «малды бастан теппе» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер?
VII. Бекіту Төрт түлік иелерін ата.
VIIIҮйге тапсырма, бағалау Төрт түлік мал туралы әңгіме құрап, жіңішке дауысты дыбыстардың астын сызып жазу