Сабақтың тақырыбы: Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі.

36

БҚО, Қаратөбе ауданы, Сауле ауылы

Жақсыбай негізгі жалпы білім беретін мектебі

Тарих пәні мұғалімі: Оразова Нурсауле Жакановна

 

Сабақтың тақырыбы: Сақтардың тәуелсіздік үшін  күресі.

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Сақтардың ел үшін тәуелсіздік күресі  туралы оқушыларға түсінік беру.

Дамытушылық: Сақ елінің тарихымен таныстыру арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту.

Тәрбиелік мәні: Тәуелсіздіктің мәнін түсіндіре отырып, оқушыларды  отан-с.үй.гіштікке, өз елінің тарихы құндылықтарын құрметтеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: СТО жобасы

Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, сұрақ-жауап.

Пән аралық байланыс:Ежелгі дүние тарихы.

Сабақтың көрнекілігі:Дүние жүзілік саяси картасы ,

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Үй тапсырмасын тексеру
  3. Жаңа сабақты меңгерту

 

Үй тапсырмасы бойынша «Жұлдызды сағат ойыны»  (кім жылдам)

  1. Сақтар б.з.б……. Қай ғасырда өмір сүрді ? ( 1 ғасырда)
  2. Сақтар қандай шаруашылықпен айналысқан ?
  3. Сақ қоғамында өмір сүрген адамдар неше топқа бөлінді. ( 3 топқа)
  4. Гректер сақтарды қалай атады? ( Азиялық скифтер)
  5. Сақтар неше топқа бөлінді, оларды ата ? ( 3топқа)
  6. Сақтар мекендеген аймақтары ?
  7. Сақтар малдың қай түрлерін өсірген ?

 

 

Енді сабақ бастамас бұрын  топқа  бөлінейік. Топ геометриялық фигура арқылы бөлінеміз.  (3-топқа бөлінеміз)

 

Балалар жаңа сабағымыз «Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі » 

 

  1. Қызығушылықты ояту. Ой қозғау.

Тәуелсіздік  дегенді қалай түсінеміз?

 

 

                         Дербес мемлекет

 

 

 

 

Азат                  Тәуелсіздік             Бостандық

 

                                     

 

                                       Еркіндік

Міне  балалар тәуелсіздік – бостандық, Дербес.Еркіндік, Азат мемлекет екенін білдік.

Қазақстан тәуелсіздікті қашан алды,Еліміз туралы не білеміз? Қандай тайпаларды білеміз?

Сақтардың тәуелсізді үшін күресі туралы білу үшін  Оқулық бойынша мәтінмен жұмыс жасаймыз.

 

1-ші топ Кир( Кир патшасының сақ тайпасына жорығы)

2-ші топ Дарий ( Дарий жорығы)

3-ші топ Томирис ( А.Македонскийдің жорығының сәтсіздік болуы)

 

 

Берілген тапсырмалар бойынша топқа қойылатын сұрақтар.

I-ші топ Кир.

1.Сақ елінің патшайымы?(Томирис)

2.Томиристің Кирге жазған хатында сертін орындады ма?

 

II-ші топ Дарий.

  1. «Мен сендерді адастырдым,қыранға ұшыраттым,елімді аман алып қалдым,мен дегеніме жеттім»деген кімнің сөзі?(Ширақ)
  2. Дарий сақтарға қарсы жорықты қай жылы жасады?(б.з.б518ж)

 

IIІ-ші топ Томирис.

1.Тәңірі атымен ант етіп айтайын,қанға қанша тойымсыз болсаң да,

адам жанын сусының қанғанша ішкізейін» деп кім ант берген?

2.А.Македонскийдің жорығы қалай аяқталды?

Біз берілген тақырыппен толық танысып болсақ. Толғаныс бөліміне келейік.

Толғаныс ішкі-сыртқы стратегиясы

Міне балалар, біз сақтардың тәуелсіздік күресі үшін жасаған ерлігі туралы таныстық ішкі-сыртқы стратегиясымен жұмыс жасаймыз.

Ішкі(жағында) Сыртқы(жағында)
Кир патшасының ашық соғыс  емес, алдап-арбап жасаған

 

Бағалау.

Үйге тапсырма.

«Ширақтың ерлігі» туралы эссе жазу.

Тест құрастыру.