Не тәтті?

60

№27 сабақ Сабақтың тақырыбы: Не тәтті?

Сабақтың мақсаты: а) Шешендік сөздер туралы түсініктерін қалыптастыру Жиренше шешен туралы түсініктерін қалыптастыру сөздік қорын қалыптастыру б) Өткен тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау, бекіту.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: Жиренше шешен туралы аңыз әңгімелер.

Пайдаланатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,

Пәнаралық байланыс:

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу, оқушылардың сабаққа дайындығы тексеру, олардың назарын сабаққа аудару

II.Үй тапсырмасын сұрау:Үйге берілген тапсырманы  сұрау, пысықтау.

III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:Ережелерді еске түсіру.

  1. Мақсат қою кезеңі:— Балалар, қандай шешен, билерді білеміз?
  2. Жаңа сабақОқулықпен жұмыс43-жаттығу Мәнерлеп оқып, көшіріп жазуАна

Адамда не қасиет болса, бәрі күннің көзі мен ананың сүтінен алынған қасиет.

Ғ.Мүсірепов

  1. Мәтінді түсініп оқыңдар.

Не тәтті?

Мәтіндегі екі баланың жауабын салыстырыңдар.

  1. Жаңа материалды пысықтау44-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқу

Ең жақын адам

Еркелесем, күлімдейтін,

Ұрысқаны білінбейтін.

Маңдайымнан иіскеп менің,

«Құлыншағым, күнім» дейтін .         Ф.Оңғарсынова

VII. Бекіту  кезеңі: Жиренше шешеннің тағы да басқа аңыздарын оқып, талдау

VIII. Үйге тапсырма, бағалау