Діни экстремизмнің таралу қаупі

54

 

Коучинг  тақырыбы:  

«Діни  экстремизмнің  таралу  қаупі»

 

 

Жалпы  мақсаты

 

1.      Мұғалімдерге  діни  экстремизм  туралы  түсінік  беру

2.      Қатысушылар  арасында  өзара  әрекеттестікті,  сыни  ойлауды  дамыту, талқылау,  шешім  қабылдауға  үйрету

3.      Өзіндік  пікірлерді  дәлелдеуге  бағытталуы,  бағалаудың  түрлі  жүйелерін  пайдалануы.

 

 

   Сілтеме

 

Мұғалімге  арналған  Нұсқаулық,  ресурстар

 

 

    Оқу  нәтижесі

 

«Діни  экстремизмнің  таралу  қаупі»  тақырыбымен  танысу  арқылы  қатысушылардың, орын  алып  отырған  жағдайға  байла нысты  сыни  тұрғы дан  ойлау  қабілеттерін  дамытады,  ой – пікірін,  көзқарасын  дәлелдей  алу, қосымша  деректер  мен  құжаттарды  пайдалана  білу, ортақ  шешімдер  қабылдауға,  іс – әрекеттің  алдын  алу  шараларын  табуына  ықпал  етеді.  

 

 

Коучингте қолданылатын  материалдар

 

 

Интерактивті  тақта,  слайд,  видеоролик,  А – 3  парақтары,  маркер,  қалам,  таныстырылым  т. б

 

 Оқыту  әдістері

 

Диалог  құру

Сыни  тұрғыдан  ойлау

АКТ

СТО  әдісі

Бағалау

 

 

1.      Диалог

2.      Жеке  жұмыс

3.      Топтық  жұмыс

 

 

   

       Тапсырмалар

 

 

  Сұрақтарға  жауап  іздеу,  сыни тұрғыдан  ойлау, өз  ойларын   жан – жақты  толық  жеткізу,  жауаптарын  дәлелдеу,  топтық  тапсырма  және  кері  байланыс  ретінде   постерде  қорғау,  рефлексия,  бағалау

 

 

Оқуға  арналған  тапсырма

 

 

1.      Мұғалімге  арналған  Нұсқаулық

2.      Қосымша  дерек  көздері

 

                 

                 Коучинг  бойынша  коуч  пен  мұғалімдердің  іс – әрекеті:

 

№  р/с

 

 

Коучтің  іс – әрекеті

 

Мұғалімдердің  іс – әрекеті

 

Мұғалімдерге     психологиялық                    ахуал  туғызу

 

Ұйымдастыру  кезеңі:

1.      «Танысу»  тренинг  ұйымдастыру,  гүл  шоғын  сыйлау.

2.      Даналық  сөздерін  ұсыну  (афермациялар)

 

 

Мұғалімдер  бір – бірімен  амандасады,  орындықтар ға  отырады. Танысу  мақсатында  бір – біріне  гүл  сыйлай  отырып, бір – бірінің есімін,  өз  есімін  әріптесінің  есімімен  қоса  айтады.

 

Топтарға  бөлу

 

Шағын  топқа  бөлу  үшін  геометриялық  фигуралар қолданылады.

 

 

Мұғалімдер  өздеріне  ұсын ылған  геометриялық  фигуралар ға  қарай  топқа  бөлінеді.

Мұғалімдердің  іс – әрекетін  қадағалап  үйренуіне  жол  ашу,  ой – пікір қозғау,  жауапта  нақты лық,  тұжырымдамалыққа  үйрену  

Тақырып«Діни  экстрем измнің  таралу  қаупі»                  Екі сұрақ қою:

1.      Діни  экстремизм  деген  не?

2.      Діни  экстремизмнің  алдын  алуға  бола  ма?

 

 

Мұғалімдер  алдымен  өздеріне берілген  сұраққа  өзінше  толғаныс  жасай ды,  ой – пікірлерін  парақ қа  жазады. Топта  талқы лайды,  постер  жасайды. Әр  топтан   лидер  шығып  қорғайды.

 

   Сергіту  сәті

 

«Қара  жорға»  биі

 

Мұғалімдер  бейнетаспаға  қарап  «Қара  жорға»  биінің  қимылдарын  қайталайды.

 

 

Мұғалімдердің  пікірін  жинақ тау,  негізгі  тақырыпқа,   бейне роликтерге  назар  аударту,  ой  ұшқырлығы,  пікір  қозғау.

 

Мұғалімдерге  діни  экстре мизм,  оның  таралу  қаупі – нің   болуы,  алдын – алу  шаралары  туралы  түсінік  береді. Мұғалімдердің  бірлесуін, топтық  жұмысты  ұйым дастыру. Көрсетілім  негізінде  болжау, сыни  тұрғыдан  ойлау,  бір – бірін  тыңдау  әректтері.  Сұрақтарға  ауызша  жауап  беру. Негізгі  сұрақ тар  бойынша  пікірлесу,  жеке, жұптық, топтық  жұмыс.
 

Қорытындылау.

Рефлексия

 

«Екі  жұлдыз,  бір  тілек» Мұғалімдер  тақырыпты қалай  түсінгені  туралы  стикерге  жазу  арқылы  білдіреді.