Діни экстремизмнің таралу қаупі
Коучинг тақырыбы: | «Діни экстремизмнің таралу қаупі»
| |
Жалпы мақсаты | 1. Мұғалімдерге діни экстремизм туралы түсінік беру 2. Қатысушылар арасында өзара әрекеттестікті, сыни ойлауды дамыту, талқылау, шешім қабылдауға үйрету 3. Өзіндік пікірлерді дәлелдеуге бағытталуы, бағалаудың түрлі жүйелерін пайдалануы.
| |
Сілтеме | Мұғалімге арналған Нұсқаулық, ресурстар
| |
Оқу нәтижесі | «Діни экстремизмнің таралу қаупі» тақырыбымен танысу арқылы қатысушылардың, орын алып отырған жағдайға байла нысты сыни тұрғы дан ойлау қабілеттерін дамытады, ой – пікірін, көзқарасын дәлелдей алу, қосымша деректер мен құжаттарды пайдалана білу, ортақ шешімдер қабылдауға, іс – әрекеттің алдын алу шараларын табуына ықпал етеді.
| |
Коучингте қолданылатын материалдар
| Интерактивті тақта, слайд, видеоролик, А – 3 парақтары, маркер, қалам, таныстырылым т. б | |
Оқыту әдістері | Диалог құру Сыни тұрғыдан ойлау АКТ СТО әдісі Бағалау
| 1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Топтық жұмыс
|
Тапсырмалар
| Сұрақтарға жауап іздеу, сыни тұрғыдан ойлау, өз ойларын жан – жақты толық жеткізу, жауаптарын дәлелдеу, топтық тапсырма және кері байланыс ретінде постерде қорғау, рефлексия, бағалау
| |
Оқуға арналған тапсырма
| 1. Мұғалімге арналған Нұсқаулық 2. Қосымша дерек көздері
|
Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс – әрекеті:
№ р/с
| Коучтің іс – әрекеті | Мұғалімдердің іс – әрекеті |
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Ұйымдастыру кезеңі: 1. «Танысу» тренинг ұйымдастыру, гүл шоғын сыйлау. 2. Даналық сөздерін ұсыну (афермациялар)
| Мұғалімдер бір – бірімен амандасады, орындықтар ға отырады. Танысу мақсатында бір – біріне гүл сыйлай отырып, бір – бірінің есімін, өз есімін әріптесінің есімімен қоса айтады. |
Топтарға бөлу | Шағын топқа бөлу үшін геометриялық фигуралар қолданылады.
| Мұғалімдер өздеріне ұсын ылған геометриялық фигуралар ға қарай топқа бөлінеді. |
Мұғалімдердің іс – әрекетін қадағалап үйренуіне жол ашу, ой – пікір қозғау, жауапта нақты лық, тұжырымдамалыққа үйрену | Тақырып: «Діни экстрем измнің таралу қаупі» Екі сұрақ қою: 1. Діни экстремизм деген не? 2. Діни экстремизмнің алдын алуға бола ма?
| Мұғалімдер алдымен өздеріне берілген сұраққа өзінше толғаныс жасай ды, ой – пікірлерін парақ қа жазады. Топта талқы лайды, постер жасайды. Әр топтан лидер шығып қорғайды. |
Сергіту сәті | «Қара жорға» биі | Мұғалімдер бейнетаспаға қарап «Қара жорға» биінің қимылдарын қайталайды.
|
Мұғалімдердің пікірін жинақ тау, негізгі тақырыпқа, бейне роликтерге назар аударту, ой ұшқырлығы, пікір қозғау.
| Мұғалімдерге діни экстре мизм, оның таралу қаупі – нің болуы, алдын – алу шаралары туралы түсінік береді. | Мұғалімдердің бірлесуін, топтық жұмысты ұйым дастыру. Көрсетілім негізінде болжау, сыни тұрғыдан ойлау, бір – бірін тыңдау әректтері. Сұрақтарға ауызша жауап беру. Негізгі сұрақ тар бойынша пікірлесу, жеке, жұптық, топтық жұмыс. |
Қорытындылау. Рефлексия
| «Екі жұлдыз, бір тілек» | Мұғалімдер тақырыпты қалай түсінгені туралы стикерге жазу арқылы білдіреді.
|