Сабақтың тақырыбы Түркия

46
Күні 
Сынып  9  сынып
Пәні Дүниежүзі   тарихы
Сабақтың  тақырыбы    § 10.  Түркия
 

        Мақсаты

Оқушылар  диалог  әдісі  арқылы тапсырманы  талқылап,  білімді  бірлесіп  құрады,  түсінік  пен  дағдыларды  қалыптастырады,  өз  ойларын  жан – жақты  толық  жеткізе  білуге  үйренеді,  сұрақтарға жауап  береді,  қарсы  сұрақ  қояды,  ынтымақтаса  отырып  білім  алады.
                                                                                                   

         Міндеті

Оқушылар  тақырыптың  мазмұнымен  танысады,  топта  жұмыс  істейді,  пікір алмасады,  ойын  жүйелейді,  ізденуге  мүмкіндік  алады, ойын  жеткізе  алуға  дағдыланады
 

      Оқыту  нәтижесі

Бірігіп  жұмыс  жасау,  ынтымақтастық  атмосферасын  қалыптас тыру,  өзара  көмек,  ортада  ашық  жүйелі  сөйлей  білу,  ой – пікірін,  көзқарасын  дәлелдей  алу,  білімді  бірлесе  алу,  пікір  алмасу  және сыни  тұрғыдан  ойлай  алады.
        Сілтеме Нұсқаулық,  оқулық,  интерактивті  тақта, қосымша  материалдар,  слайд,  тапсырмалар  жазылған   қағаздар,  презен тация,  бағалау  бетшесі,  стикер  т. б
    Негізгі  идея Мәліметтер,  оқулықтағы  негізгі деректер  арқылы  оқушылардың  тарихи  дүниетанымын  кеңейту,  Түркия  мемлекеті  туралы  ой – өрісін  дамыту,  бүгінгі  күн  мен  байланыстыру.
 

    

    

       

 

 

      Тапсырмалар

             Мұғалімнің  іс – әрекеті              Оқушының  іс – әрекеті
         «Ой қозғау».  «Мұстафа  Кемал».

                            

 

               

 

 

 

 

Оқушылар  Мұстафа  Кемал  туралы  өз дерінің  білетін  мәліметтерін  дәптерлері не  жазып,  өз  тобындағылар  мен  пікір  алысады да,  топтан  бір оқушы  өздері  жинақтаған  деректерін  айтып  шығады.

   Ой  қозғаудан  кейін  сыныптағы  оқушы лар  4  топқа

1.       «Анадолы»

2.       «Сакария» 

3.      «Сивас» 

4.      «Анкара»  бөлінеді.

Әрбір  топ  өзінің  атын  қысқаша  қорғайды.

 

Топтастыру  стратегиясы. Келесі  кезеңде оқушылардың  ой  қозғауы  негізінде  әр  топқа тапсырма  беред  

Әрбір  топтағы  оқушылар  берілген  тапсырмаларды  диалог  арқылы  өзара  пікір  алыса отырып  сыни  тұрғыдан  ойлау  негізінде  орындап,  постер  қорғайды.

 

 

 

 

 

 

       Сергіту  сәті        «Қара  жорға»
 

 

 

        Кейінгі  тапсырма

«Шығармашылық  тапсырма»  әр  топтан  бір  оқушы  келіп  бір конверт  алады,  конверт  ішіндегі  тапсырманы  орындайды.

 

Оқушылар  тапсырманы  алып  орындай ды. Тапсырманы  орындау  барысында  ортақ  немесе  қарсы  пікірлердің  туындауы на  байланысты  стратегиялық  әдіс – тәсіл ді  өздері  таңдайды.

1 – тапсырма.  № 1 сурет

2 – тапсырма.  № 2 сурет

3 – тапсырма.  № 3 сурет

4 – тапсырма.  Сұрақ

       Рефлексия «Екі  жұлдыз,  бір  тілек»   Оқушылар  сабақты  қалай  түсінгені  тура лы  стикерге  жазу  арқылы  білдіреді.
          Бағалау Үйге  тапсырма.  Мұстафа  Ататүрік  тақырыбында  реферат  жазу.
Мадақтау