Қазақстандағы халық ағарту ісі.

27

 

Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы  халық ағарту ісі.
Сабақтың мақсаты: ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың  бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша  әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын  анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту.
Сабақтың міндеттері:
  • Сабақты бүгінгі күнмен сабақпен байланыстыра білу.
  • Тақырыпты қорғау үшін уақыт беру.
  • Сыныпта жылы атмосфераны қалыптастыру.
Сабақтың барысы: Мұғалімнің рөлі Оқушы белсенділігі
1.Астана ғимараттарының суреттері арқылы топқа бөлдім;

2.Мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы қызығушылық-

тарын ояттым;

3.Дерек көзін оқи отырып,  жаңа сабақты меңгеруге  сілтеме жасадым;

4.Сілтемені негізге ала отырып, жинаған мәліметтерін жеткізу-

дің жолдарын  көрсеттім;

5. Жаңа алған білімдерін толықтыра түсу мақсатында салыстыру негізінде тапсырма көздері берілді;

6. Сөйлеу дағдыларын, өз ойларын ашық айтуға, басқа ның ойын тыңдау дағдысын қалыптастыру  мақсатында пікірталас  жүргіздім;

7. Сабақты бекіту үшін ой толғаныс жаздырдым

8.Бағалауды  жүргіздім;

9.Кері байланыс орнату үшін парақ тараттым.

1.Қиынды суреттерді құрастыру арқылы топқа бірікті;

2.Мақал-мәтелдің жалғасын табуда белсендіктері болды;

 

3.Сілтемені негізге ала отырып, берілген сұрақ  бойынша жеке ізденді, топта талдады;

4. Өз ойлауларын қағаз бетіне түсірді, топ мүшелері жинақтаған мәліметтерін қорғады;

5. Топ бойынша бір мысалдан келтірді

 

6.Өз ойларын айтып, қазіргі кездегі проблемаларды ашып көрсетті. Топ ішінде басқа оқушылардың пікірін тыңдап, ынтымақтастық болды, қарсы топқа сұрақтар қойды;

7. Шығармашылық жұмыс жүргізді;

8.Топ басшысы топты  бағалайды;

9.Рефлексия жазды.

Қолданылған модульдер: 1.СТО

2.Жас ерекшілік

3.АКТ

4.Оқытудың жаңа тәсілдері

5.Көшбасшылық

6.Бағалау

1.Өз ойын ашық айту, өзін еркін ұстау;

2.Тапсырмаларды орындағанда, қосымша мәліметтер іздегенде ғаламторды пайдаланды;

3.Интернеттен, дайын слайдтан, оқулықтан мәлімет жинақтады;

4.Мұғаліммен және достарымен пікір алмасты;

5.Басқа оқушылардың жұмысын бағалауды йренді.

 

 Мен не үйрендім: •      Сабақ беру үрдісіне сыни көзбен қарауға;

•      Сабақ үрдісінде модульдерді тиімді  үйлестіруді;

•      Уақытты тиімді пайдалануды

 

Кедергілер: ·         Топ жұмысын қорғаған кездегі сөздік қорларының аздығы;

·         Топтағы ынтымақтастық  болмады

·         Оқушылар бір-бірінің  жұмысын толық тыңдаумауы

·         Тапсырма көздерінің көптігі

Түйін: Сабақ үрдісінде уақытты тиімді пайдалану қажеттілігін түсіндім.  Оқу үрдісінде  7 модульдің бірі- дарынды және талантты балаларды анықтауға деңгейлеген тапсырмаларды тиімді қолдану керектігін байқадым