Буын. Бөрік

39

№39сабақ. Сабақтың тақырыбы: Буын. Бөрік

Сабақтың мақсаты:      а) Оқушыларға буын туралы алған білімдерін пысықтау ә) Оқушылардың сабақ барысында есте сақтауын сөздік   қорын дамыту, логикалық ойлауын дамыту б) Үлкен кісіні сыйлауға ,әдептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар:кеспе әріптер.

Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап, ойын «қолғаптың сыңарын тап»

Пәнаралық байланыс:

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу,сабаққа дайындау.

II.Үй тапсырмасын сұрау:Балалар, «Не деу керек?» өлеңін кім мәнерлеп оқып бередіБерілген сұраққа толық жауап береміз.

III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:Ережені еске түсіреміз

Буын дегеніміз не?Енді мына сөөздердің буындарын  «Қолғаптың сыңарын тап» ойыны арқылы табамыз.Ал-ма, ба-ла, о-рақ қа-лам.

  1. Мақсат қою кезеңі:-Балалар , біз сендермен «буын» туралы ержені қайталай отырып білімімізді пысықтайық.
  2. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс60-жаттығу 1. Сөздерді буынға бөліп оқыңдарара қала          аюа-ра         қа-ла2. Төмендегі берілген сөздерді буынға бөліп, бағандағы көрсетілген тиісті сөздердің астына жазыңдар.Бала, оқы, ою, екі, шеге, ұя, жина, ию.

3.Сөз буындарының неше дыбыстан құралғанын айтыңдар.Дауыссыздардың буын басында келгеніні байқаңдар.61-жаттығу Сөздерді буынға бөліп оқыңдар.

орақ     қалам     мая 2. мына сөздерді буынға бөліп, бағандағы көрсетілген тиісті сөздердің астына жазыңдар.Өрік, көмір, қия, ыдыс, мысық, қою.г3.Сөз буындарының неше дыбыстан құралғанын айтыңдар.буындағы дыбыстардың орналасу ретін аңғарыңдар.

VI.Жаңа материалды пысықтау:

Мәтінді түсініп оқыңдар Бөрік

VII.Бекіту  кезеңі:1Нұрмаш әкесінің бөркін не үшін кигісі келді? 2Әкесінің бөркін киген Нұрмашты сипаттаңдарБекбай атай неліктен бөрікке тіл қатты?3Өзіңнің үлкендерге ұқсағың келе ме?Неліктен?

VIII. Үйге тапсырма, бағалау 62-жаттығу 2 тапсырмасы.