Егемендік жағдайындағы саяси дамуы

42
Мұқанова Меруерт Серікқызы СҚО Петропавл қаласындағы Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектебі
Күні:  12 сәуір 2013 жыл Уақыты:12.55-13.40
Пән: Қазақстан тарихы                                            2 сабақ Сынып: 9 «Ә»
Сабақтың тақырыбы: Егемендік жағдайындағы саяси дамуы
Жалпы мақсаты: Егемендік жағдайындағы саяси дамуын меңгеру

Оқыту нәтижесі: Егемендік жағдайындағы саяси дамуын талдайды және салыстыра отырып қорытындылайды.

Негізгі идеялары: Бірін-бірі тыңдай білуге, сыйластыққа, білімділікке тәрбиелеу. Оқушыларға қандай да бір мақсатқа жету жолдары бар екенін түсінеді.

Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?

Жұмыс түрлері.

Оқушылардың

іс-әрекеті

Ресурстар мен жабдықтар
8 I.                  Ұйымдастыру кезеңі.

1.     Топқа бөлу, ашық хат қиындыларынан  суреттерді құрастырады.

 

2.     Психологиялық дайындық жүргіземін.

Корапқаға сұрақтар салып оқушыларға беремін кімге  келгенде музыка тоқтап қаласа сол оқушы  бір сұрақ алып соған жауап береді. Мақсаты: оқушыларды кез-келген жағдайға дағдыландыру.

3.      Бағалау критерийлерін ұсынамын.

 

4.      Үй тапсырмасын шолу.

 

Сәйкестендіру кестесі және мазмұндап береді

 

 

1.     Ашықхатты құастырып, топқа бөлініп белгіленге партаға отырады.

2.     Сергіту сәті.

 

 

 

 

3.     3-4 оқушылар үй жұмысына ауызша жауап береді.

 

Интерактивті тақта, қағаз, қалам

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

20 Жаңа сабақ.

Қызығушылығын ояту:

— «Он сұрақ» әдісі  арқылы жүргіземін. Мақсаты: Оқушыларды сыни ойлауға және сұрақ қоя білуге дағдыландыру.

— Сабақтың тақырыбына шығу үшін, мен құрдастық оқыту әдісін қолдана отырып  оқушыларға мынадай сұрақ қойдым. Кезінде аса куатты партия болып көрінген, әлемдегі саяси партияның ішіндегі ең мықтысы да беделдісі  саналып келген КОКП-ның тез таралуының себебі неде?  интерактивті тақтада көрсетіп, сұрақтар қоямын.

— Үш топқа жеке тапсырма

Мақсаты: оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға және шығармашылыққа үйрету;

1 топ: Жаңа одақтық шарттың дайындалуы;

2 топ: Тамыз бүлігі күндері саяси оқиғалардың өрбуі;

3 топ: Қазақстан Компартияның таратылуы.

 

 

Бір оқушы сұрақ қояды ал басқа оқуылар оған ия немесе жоқ деп жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақтада –презентация көрсету

7 Топ топқа  сұрақтар дайындайды.

 

Оқушылар тақырып  бойынша  екінші топқа  сұрақтарын  дайындап, бір-біріне сұрақ қояды.  
6 Қорытындылау кезеңі:

— Тамыз бүлігі деп аталу себебі неде?

— Қазақстан не себепті КОКП-ның құрамынан шықты?

Бүгінгі сабақта нені еске түсірдік?

— Нені үйрендік?

Сабақ ұнады ма? Несімен ұнады?
 

 

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап беріп өз ойларын айту керек.

 

Оқушылар кестені толтырады.

 

 

 

 

 

 

Кесте

4 Бағалау. §35

Топтар бір-бірін  бағалайды.

Критерийлер бойынша бағалайды Бағалау парағы