8-сыныбына арналған «Дүние жүзі тарихы» оқулығымен, оның авторларымен таныстыру

34

Сабақтың мақсаты:

Жалпы

білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған «Дүние жүзі тарихы» оқулығымен, оның  авторларымен таныстыра отырып,  жаңа заман тарихында  не оқытылатына тоқталу, кезең кезеңдерге қысқаша мәлімет беру.

Белсенділігін арттыру, білімін тереңдету.

Сабақтың түрі:кіріспе

Әдісі:сұрақ жауап, әңгімелесу

Көрнекілігі:карта, оқулық кітап

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқу құралын тексеріп түгелдеу

Әнұран орындау, «Хабар».

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

7-сыныпта  өткен «Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы» оқулығымен айырмашылығын айта отырып, өткен жылғы материалдарды еске түсіру

ІІІ. Жаңа сабақтың жоспары:

Оқулық екі бөлімнен тұрады.

  1. Жаңа заманның алғашқы жаотысы деп аталады, яғни ХҮІІ ғасыр мен ХҮІІІ ғасырдың соңына дейінгі уақыттағы дүние жүзі тарихының негізгі оқиғалары.
  2. Жаңа заманның соңғы дәуірі, яғни ХІХ ғасыр мен ХХ ғасырдың басындағы тарихи оқиғалар.

Жаңа заман қазіргі өркениет әлемін қалыптастырған дәуір. Бұл дәуірдің ортағасырлық заманнан  айырмашылығы өте айқын білінеді.

«Жаңа тарих» немесе «жаңа заман» ұғымы ХҮ ғасырдың соңынан ХХ ғасырдың басына дейінгі кезеңді қамтиды. Ол шартты түрде  екі бөлімге бөлінеді.

Аграрлы өркениет-

Индустриялы өркениет-

Жаңғырту-

ІҮ. Сабақты бекіту:

  • Кенттену, яғни урбанизация-қалалардың бұрын-соңды болмаған өсуі, қала тарихта тұңғыш рет ауылды екінші кезекке ығыстыра отырып, эконмикалық басымдылыққа ие болды;
  • Индустрияландыру-өндірісте машиналарды ұдайы үдемелі түрде пайдалану, оның басы ХҮІІІ ғасырдың екінші жартысындағы Англиядағы өнеркәсіп төңкерісі болып табылады;
  • Секуляризация-сана-сезімнің тоқырап, атеизмнің дамуы, рухани және әлеуметтік өмірдің діни ықпалдан азат етілуі.

Ү. Бағалау:

ҮІ. Үйге тапсырма:Кіріспе бөлімді оқып, терминдерді түсініп, жаттап келу.