Жапониядағы феодалдық құрылыс

72

7-сынып. Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы

Сабақтың тақырыбы: §25. Жапониядағы феодалдық құрылыс

Сабақтың мақсаты:

  • Жапонияда феодалдық қоғамның қалыптасуы, мемлекеттің саяси құрылысы шаруалардың жағдайы,біртұтас мемлекеттің құрылуы туралы мағлұмат беру;
  • Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
  • Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің басты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта, суреттер, сызба

Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:

  • Крест жорықтарының басты себебі қандай?
  • Бірінші крест жорығы қашан болды, оған кімдер қатысты?
  • Крест жорықтарының салдары қандай?

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Жапонияда феодалдық қоғамның қалыптасуы
  2. Саяси құрылысы
  3. Шаруалардың жағдайы
  4. Қалалардың дамуы
  5. Біртұтас мемлекеттің құрылуы

ХІ-ХІІІ ғасырлардағы Жапонияның саяси құрылысы

Микадо Сегун
Ең жоғарғы билік және барлық жер иелігі. ХІ-ХІІІ ғ-да императорлық билік әлсіреді Микадоның бірінші министрі, уәзірі. Әскери топ, қолбасшы
Ел билігін мұрагерлікпен қалдырып отырды Самурайларға басшылық етті. Өкімет басшысы, билікті мұрагерлікпен қалдырып отырды.
1199 жылы үкімет билігі Сегун Ходзе Токимасаға өтті. Жапонияда әскери-феодалдық мемлекет құрылды

 

Сабақты бекіту:

  • «Самурай» деген сөз нені білдіреді?
  • Жапонияның саяси құрылымы қандай болды? Сегун дегеніміз кім?
  • Шаруалар көтерілісінің негізгі талаптары қандай болды?  Халық жиналысы қандай мәселелерді шешті?
  • Жапон халқының ежелгі қолөнері несімен әйгілі болды?
  • Жапонияда бір орталыққа бағынған мемлекет құру үшін күрескен адамдарды атаңдар
  • Жапонияның оқшаулану саясатын қалай түсінуге болады?

Бағалау:

Үйге тапсырма: § 25. «Жапония» деген тақырыпта эссе жазып келу.