Еуропа халықтарының ағарту ісі мен әдебиеті

 

7-сынып. Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы

Сабақтың тақырыбы: §48.Еуропа халықтарының ағарту ісі мен әдебиеті

Сабақтың мақсаты:

  • Ағарту ісі мен әдебиеттің дамуы туралы айту;
  • Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
  • Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің баты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта, суреттер, сызба

Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:

«Қайта өрлеу дәуірінің ұлы суретшілері» кестесінің жауабы?

Ұлы суретшілерӨмір сүргенкезеңі мен еліАтақты туындыларыСурет өнеріндегі жаңалықтары
Леонардо да Винчи
Микеланджело
Рембранд
Диего Веласкес
Альбрехт Дюрер
Рафаэль Санти

 

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Томас Мор
  • «Мемлекетті жақсы ұйымдастыру және жаңа Утопия аралы туралы алтын кітабы»
  1. Сервантес
  • «Дон Кихот»
  1. Ф.Рабле
  • «Гиппократтың афоризмдері», «Гаргантюа» мен Пантагрюэль
  1. Шекспир
  • «Гамлет», «Отелло», «Король Лир», «Ромео мен Джульетта»

Сабақты бекіту:

  • Томас Мордың қөзқарасының қалыптасу себебін түсіндіріңдер? Қазақстанда ХҮ ғасырда Т.Мордың көзқарасына ұқсас ұжмақ жер іздеген қандай ойшыл болды?
  • Рабле өз романында феодалдық дүниені қалай сынады?
  • Шекспир шығармалары кейіпкрлерінің өзара байланысын түсіндіріңдер. Қазақтың қай жазушысы Шекспир шығармаларын қазақ тілінде аударды?
  • Қиялшыл да күлдіргі Дон Кихот бейнесі несімен қымбат?
  • ХҮІ-ХҮІІ ғасырлардағы ұлы жазушылардың шығармашылығынан Қайта өркендеу мәдениетінің қандай ерекшеліктерін көруге болады?

Бағалау:          Үйге тапсырма: § 48.