Астана-Қазақстанның бас қаласы

46

Жезқазған қаласы

№8 қазақ гимназиясының

тарих пәнінің мұғалімі

Ибраева Гульнара Тлеубергеновна

 

 

Ибраева Гульнара Тлеубергеновна    5 «А» сыныбы

Апта Күні    Сабақ:  Қазақстан тарихынан әңгімелер
Сабақтың атауы  Астана-Қазақстанның бас қаласы
Жалпы мақсаты

 

Білімділік:  Оқушыларға тақырыпқа  сай  , Астана –қаласы туралы  толық білуіне мүмкіндік жасау.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, танымдық қызығушылығын, белсенділігін дамыту. Сыни тұрғыда ойлануға үйрету.

Тәрбиелік:  Өз Отанын , елін  сүюге тәрбиелеу.

Оқушы

лар  үшін оқу нәтижелері

 

Тақырыпты толық меңгереді. Сын тұрғысынан ойлай біледі. Жаңа ақпараттар қабылдайды. Сыныпта жақсы қарым қатынас орнайды. Ойлау, сөйлеу мәдениеті дамиды. Пәнге қызығушылығы, белсенділігі артады.
Сабақта туында

ған негізгі идеялар

Сыныпты топқа бөлу арқылы диалогтік оқытуды дамыту. Тақырып барысындағы құндылықтарды анықтап сол құндылықтарды мағынасын ашу арқылы тақырыпты меңгерту. Жаңаша тәсілдер арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма

лар

 

 

 

           Мұғалімнің іс-әрекеті:

— Топқа бөлу;

—  Сабақтың мақсатымен

таныстыру;

— Құндылықтарды жасыру;

— Мәтінді оқыту;

— «Постер құру» әдісі бойынша топтың пікірін тыңдау;

— Кері байланыс жасау

— Бағалау;

— Үйге тапсырма беру.

 

 

 

 

            Оқушының іс-әрекеті:

-Астана-Қазақстанның бас қаласы «Постер құру» әдісі арқылы тақырыпаралық проблемаларға өзара байланыс орнатады;

— Топқа бөлінеді;

— Бүгінгі  тақырыптың

құндылықтарын анықтайды;

— Мәтінді оқиды;

— Кері байланыс арқылы  рефлексия жасайды;

 

 

 

  Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: сабақ барысы  мұғалім мен оқушы немен айналысады?

  1. Ұйымдастыру

Сынып оқушыларын түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Сергіту сәті:

Алтын ережемен таныстыру

І-кезең-Қызығушылықты ояту, Астанадаға бірнеше  монументтерді көрсету

Бәйтерек, Қазақ елі

      Сыныпты топқа бөлу: Смайликтер арқылы 5 топқа бөлінеді. 

Астана-бас қала
Қазақ елі
Бәйтерек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
1-ші қадам: тақырып бойынша жеке өз дәптерлеріне не таныс ,соны жаза береді;

2-ші қадам: жеке жазуды топта талқыға салу, жалпы топтың атынан жауап дайындау;

3-ші қадам: кластер бойынша топтың жауабын тақтада қорғау.

 

Мағынаны ашу кезеңі

  1. Жаңа сабақ:

— Жаңа тақырып бойынша мәтіннен тірек сөздер алынады (құндылықтар):

-Бозоқ

-Х-ХІ ғасыр

-Оғыз тайпасы

-Уыз

-Орынбор

-Қызылорда

-Алматы

1-топ Бозоқ  ортағасырлақ қала

2-топ Бозоқ қаласының орналасқан жері

3-топ Астана-ел мақтанышы

4-топ «Жаңа астана» қоры

5-топ Астана-білім ордасы

  1. Оқушыларға оқулықтан тірек сөздерді тауып, мәтінмен танысу үшін 5 минут уақыт беріледі.
  2. Мәтінді оқып болған соң « постер»  әдісі бойынша  әр топ  бөлінген тапсырмаларды орындайды. 10 минут

(Бозоқ қаласының қайда орнласқанын, Астана қаласының міндетін атқарған қалалар, құрылыстар, Жаңа Астана туралы оқушылар постер арқылы өз ойларын жеткізеді)

     5.Постер қорғау әр топқа 3минут

Ой-толғаныс кезеңі

«Кері байланыс» бойынша сабақты қорытындылау

Күн бейнесін салдыру. Әр бір күн шуағына бүгінгі сабақтан түйгенін анықтамалық бойынша жазып шығады. Күн шуағы көп болған сайын, оқушы тақырыпты жақсы меңгергенін көрсетеді. Мысалы:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
8. Бағалау: Оқушылар өздерін-өздері бағалайды Сосын  сынып оқушылары сабақ айтқан оқушылардың сабақ барысындағы сөйлеу мәдениетіне, бір-біріне деген құрметіне, айтылған анықтамалықтардың қаншалықты дұрыс екендігіне, ұтымды ойлардың маңыздылығына, баға береді.

Дереккөздер және жабдықтар: смайликтер, алтын ереже, күн шуағы,

— Интерактивті тақта;

— Оқулық, қағаз, қалам,маркер

Кейінгі оқу

 

 

 Үйге тапсырма:

Тірек сөздер арқылы мәтінді оқу, түсінік айту. Кесте құрастыру.