Қазақстан Республикасының рәміздер.

Сабақтың тақырыбы:  Қазақстан Республикасының рәміздер.

Сынып: 5 «А»

Сабақтың мақсаты: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық түсінік алады. Рәміздердің элементтерінің ерекшеліктерін ажырата біледі. Оқушылар рәміздерді құрметтеуге үйренеді.

Күтілетін нәтиже:

— Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы толық білді.

— Рәміздердің элементтерін ажырата білді.

— Оқушылар рәміздерді құрметтеуді үйренді

— Рәміздердің ерекшеліктерін ажырата біледі.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Көрнекілігі:  Интербелсенді тақта, флипчарт, фломастер, желім, суреттер, қима қағаз,  маркер, қарындаш,өшіргіш, слайд, кесте, бағалау парағы.

 

Блум

таксономиясы

 

Сабақ-тың барысыУақытОқып үйренудің мақсатыМұғалімнің іс- әрекетіОқушының іс -әрекетіБағалау
Ұйымдас-тыру кезеңі 3минОқушылардың топта сабаққа белсенді қатысып, ой- өрістерін дамытып, тақырыпқа қызығушылықтарын арттыру.

 

— Оқушыларды түгендеп, амандасамын. Сабаққа дайындығын тексеремін.

Сергіту сәті

«Қара жорға» биі.

 

 

Топқа бөлу:

-Топқа гүл және жемістердің  суретімен жасалынған қағаздарды беру арқылы екі топқа бөлемін.

— Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу.

Презентациядан қарап тұрып, іс-қимылын қайталайды.

 

Екі топ болып оқушылар ұйымдасады, топ ережесін оқиды.

(Гүл және жемістердің суреттері арқылы топқа бөлінеді.)

Бағалау парағы, бағалау критерий-лерін таныстыру.

 

 

БілуҮй жұмы-сын тексеру 3 минОқушылардың өздігінен жұмыс жасау деңгейін тексеру.«Миға шабуыл». АКТ

1.      КСРО қашан өмір сүруін тоқтатты?

2.      Н. Ә. Назарбаев қай жылы, қай жерде дүниеге келді?

3.      Қазақстанның тұңғыш Конституциясы қашан қабылданды?

4.      Қазіргі қолданыстағы Конституция қашан қабылданды?

5.      Жетпіс жыл бойы өмір сүрген КСРО неліктен ыдырады деп ойлайсың?

Оқушылар сұраққа қол көтеру арқылы жауап береді. 

смайлик,

 

 

БілуЖаңа материал игеру5минҚР мемлекеттік рәміздермен   таныстыру.

 

 

 

 

 

«Қар көшкіні  ойыны»

Флипчартта суреттер көресете  отырып  тақырыпты ашуға суреттер беріледі.

Флипчартта суреттер көре отырып  тақырыпты ашады.

 

Бармақ пен бағалау.
Түсіну12 минутТақырыптың  маңызын ашу, түсіну, оны басқа топтарға түсіндіру.Мемлекеттік рәміздерге постер жасату.

 

 

Оқушылар мәтінмен жұмыс жасау арқылы  постер салады және өз жұмыстарын жинақтап  қорғайды. Оқушылардың жеке пікірлері.

 

Бағдаршам

Қызыл, сары

жасыл

 

 
 

 

 

Қолдану5минутМатериалды есте сақтау , жүзеге асыру, фактілер мен теорияларды, ережелер мен принциптерді біледі.Кестені толтыру. (кеспе қағаздар тарату).
РәміздерАвтор-ларыРәміздегі бейнелер
Мемлекеттік Елтаңба

 

  
Мемлекеттік Ту 

 

  
Мемлекеттік Әнұран  
Өзін-өзі бағалау
Талдау4 минутГеральдика мен виксикология сөздерін ажырата алады.Термин сөздер. АКТ.І топ  —

ІІ топ —

Айырмашылығын ажыратады.
Ұқсастығын дәлелдейді .

Өзара бағалау.
ЖинақтауҚорытынды.8 минутОқушыларға алған білімдерін қорытындылап, сабақтын нәтижесін шығару«Ыстық орындық» әдісі

Сұрақтар:

1. Қазақтардың ертедегі туында неге қасқырдың басы бейнеленген?

2. ҚР Мемлекеттік Туының түсі неге көк?

3. ҚР  Мемлекеттік Туында неге күн мен бүркіт бейнеленген?

4. ҚР  Мемлекеттік Елтаңбасында неге шаңырақ бейнеленген?

Оқушылар ыстық орындыққа отыру арқылы сабақты жинақтап, қорытындылайды.Бармақ пен бағалау.

 

Бағалау5 минутҚұндылықтарды анықтауОқушылармен бірігіп жиынтық баға қою.Топ басшысы формативті бағаны айта отырып мұғаліммен бірге жиынтық баға шығару.Екі жұлдыз, бір тілек.