Досболдың тапқырлығы

41

№107 сабақ  Сабақтың тақырыбы: Досболдың тапқырлығы.

 Сабақтың мақсаты: а) Мәтінді мәнерлеп оқып бере отырып, мазмұныны сұрақ – жауап арқылы түсіндіру.шешен деген сөзге түсінік беру.ә)сөздік қорын молайту, сабақ барысында ойлау қабілетін  дамыту.б) Аз сөйлеп көп тыңдауға, шешендік өнерге баулу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар:шешендік кітапшалар

Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап, әңгімелеу

Пәнаралық байланыс:

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу,сабаққа дайындау.

II.Үй тапсырмасын сұрау:Үйге берілген тапсырмаларды сұрап пысықтау.халық ауыз әдебиеті дегеніміз не?

III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:Өтілген материалдарды сұрақ қою арқылы пысықтау- Бөлтірік Тезек төрені қандай  сөзбен жеңетінін айтты?

  1. Мақсат қою кезеңі:Сондай, орақ ауыз, шешен тілді тағы тұлғаларымыздың тапқыр ойлы сөзін ойға түйіп алайық.
  2. Жаңа сабақ:Досболдың тапқырлығыБұл әңгіме ел аузынан таралған.Мәтінді оқу

VI.Жаңа материалды пысықтау:Досболмен кім түстеніп отырған?Үй иелері түскі асқа не дайындаған?Балаби не істемекші болды?Досболға қандай сөз айтты?Ол сөзді айтып отырып не істеді?Жолдасының қулығын сезген Досбол қандай айла , тапқырлық жасады?Мәтін кім туралы айтылған?Мәтіннің негізі ойы не?Бізді неге тәрбиелейді?Сөз айтсаң да не іс қылсаңда тауып ойланып жасау керек екені туралы айтып тұр.Тапсырма беруМәтінмен досбол шешеннің Балабиге  берген жауабын тауып оқыту.

VII.Бекіту  кезеңі:Мәтін бізге ұнады ма?Ұнаса несімен ұнады?

VIII. Үйге тапсырма, бағалау: