Сабақтың тақырыбы: Ерте палеолит

45

БҚО Жаңақала ауданы Жаңақала ауылы

Жаңақала жалпы орты білім беретін мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Ж.М.Шакирова

Пәні: Қазақстан тарихы  6-сынып

Сабақтың тақырыбы: Ерте  палеолит

Сабақтың мақсаты: Адамзат  баласының  шығуы,  кәсібі, Қазақстан  территориясында  табылған  алғашқы  адамдардың  іздері   туралы ой қозғап айту.Оқушылардың ойлау қабілеттерін,тілдерін дамытып, ынтымақтастықты қалыптастыру.

Құралжабдықтар: плипчарт,маркер, қосымша дерек, шынжыр,  «БББ».

Оқыту әдістері: демонстрация,ізденіс, зерттеушілік.

Сабақтың бөлімдері       Мұғалімнің ісәрекеті          Оқушының  ісәрекеті
1.      Қызығушылығын ояту

 

 

 

2.Мағнаны тану

 

 

 

 

 

 

 

3.Ой толғау

 

Сабақтың мақсатымен танысу, «БББ»  арқылы  оқушылардың  жаңа  тақырып  жөнінде  не  білетіні  туралы  ой  қозғау.

 

Тас  дәуірі, алғашқы  адамдардың  кәсібі, Қазақстан  территориясында  табылған  алғашқы  адамдардың  тұрақтары туралы айтып тақырыпты қорғау, топтармен жұмыс жасау.

Топтарға флипчарт маркер беріп жұмыстандыру.

Мақсат: тақырыпты оқып ашу және түсініп өз ойларын жинақтап айту.

 

 

Алғашқы  адамдардың  баспанасы, еңбек  құралдары,  алғашқы  адамдардың   суретін  салу

 Тас  дәуірі  алғашқы  адамдар,  олардың  еңбек  құралдары,  табылған  тұрақтар  туралы   ашық айтты.

 

3 топ болып жұмыс жасады.

Оқушылар  дәптерлеріне  жаңа  тақырыпта  кездескен  жаңа  сөздерді  жазып  отырады.

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс: «Білемін,білгім келеді,не  білдім»

 

 

 

 

            Диференсация            Бағалау                 Ресурстар
 Үш топқа  бөліп  топтар  мынадай  бағытта  жұстар  атқарады.

1.      Тас  дәуірі,  адамзат  баласының  шығуы.

2.      Қазіргі  адамммен  ежелгі  адамның  ерекшелігі.

3.      Қазақстан  жеріндегі  алғашқы  адамдардың  іздері.

Формативті бағалау

 

Оқушының аты-жөні Сурет,  идея Тарихи  фактілерді, хронологияны  білу Шынжыр,  досыма  хат
 

Итрерактивті тақта, қосымша әдебиет, электронды оқулық.

 

Кері байланыс: «Үйрендім» әр кім не үйренгені туралы ойларын оқиды, әр  бір  оқушы осы  сабақ  туралы  достарына  жазған  хаттарын  оқиды.  Дарынды  оқушылар  сабаққа  қатысты  жазған  эсселерін  оқиды.