6 сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар

218

Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Абай атындағы мектеп- лицейінің математика пәні мұғалімі  Галиева Гүльнар Болатқызы,

6  сынып   математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары : Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтижелер Оқытуда қолданылатын әдіс — тәсілдер Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау Бәрін қоса есептегенде,

барлығын қоса алғанда

Негізгі дерек көздер
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешудегі қосу тәсілі.

Мақсаты:

— екі айнымалысы бар теңдеу лер туралы түсінік беру;

-теңдеулерді шешіп, бір жүйеге келтіруді үйрету

 

Топ ережесін құрады.

Оқушылар  екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілі арқылы шеше алады,екі айнымалы сы бар теңдеулер туралы түсінік тері қалыптасады, теңдеулер жүйесін бір жүйеге келтіреді

1.Сұрақ — жауап

2.Жигсо әдісі

3.Ой – толғаныс

4.Тест

5. Жұптық

6. Топтық

7. Қалай оқытуды үйрену

8.Диалог

9. ACTIVote  құралымен  

           тест

Геометриялық фигуралар арқылы формативті бағалау, бірін — бірі бағалау,критерилерге сүйене отырып бағалау, жиынтық  бағалау. А деңгейі. Теңдеулер шешу

В деңгейі. Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілі арқылы шешу.

С деңгейі. Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру, қосу тәсілдері арқылы шығару.

Математика оқулығы 6 сынып

Дидактикалық материал

Тест жинағы.

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін  шешуге есептер шығарту.

Мақсаты:

— Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін  шешуде графиктік, алмастыру, қосу тәсілдерін қолданып,  есептер шығарады.

Жұппен, топпен бірге шешім іздейді, тобында өзара көмек көрсетеді, ережелерді есептер шығаруда қолдана алады.

Топта талқылайды,талдайды, есепті шығарады, нәтижені интерактивті тақтаға жазып, қорғайды.

Оқушылар ACTIVote  құралымен тест тапсырады

 1. Ой қозғау

2. Мағынаны ажырату

3. Жұптық

4. Топтық

5. Қалай оқытуды үйрену

6.Диалог

7.Есептер шығарту.

8. ACTIVote  құралымен   

           тест

Геометриялық фигуралар арқылы формативті  бағалау.

Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.

Не білемін? Не білгім

келеді ? Не үйрендім ?

Жиынтық баға қойылады.

Жалпылама тапсырма

Математикалық диктант

 

 

 

 

 

 

 

Математика оқулығы

Дидактикалық материал

Тест жинағы.

«Математика және информатика» журналы

№ 1    2013жыл

Бір  айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер  жүйесін  шешу.

Мақсаты:

бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шеше білуге үйренеді;

Топтық жұмысқа дағдыланады, топпен  ассоциация құра алады.

Әр оқушы жеке оқып, жұппен, топпен талдап, электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. Тыңдайды, жазады,еске түсіреді, есте сақтайды, ойлайды,қорғайды.

 

1.«Теңсіздік» тақырыбына ассоциациялық карта  жасау

2.Мағынаны ажырату.

3. Жұптық

4. Топтық

5. Қалай оқытуды үйрену

6.Диалог

7. «Түртіп алу» әдісі.

 

Оқушыларды топтар ақылдасып,  формативті бағалау ,   смайликтер пайдаланды.

 «Үш шапалақ»  әдісі.

Жиынтық баға қойылады.

Не білемін? Не білгім

келеді ? Не үйрендім ?

Элетрондық оқулықтағы деңгей лік тапсырманы орындайды.

Төменгі деңгей – электронды оқулықтағы мысал

Орта деңгей элекрондық оқулықтағы тапсырма

Жоғарғы деңгей – электронды оқулықтағы тест

Математика оқулығы

Дидактикалық материал

Тест жинағы

Электронды оқулық –

6 сынып

 

 

Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүкте салу тақырыбын қайталау.

Мақсаты:

— координаталық түзу;

— координаталық жазықтық;

— декарттық координаталар жүйесі туралы түсінік қалыптастырып, есеп шығаруда қолданады.

 

Координаталық түзу туралы түсініктерін жаңғыртады, координаталық жазықтық , декарттық координаталар жүйесі туралы түсінік қалыптасады,

Топтар кезектесіп қарсы топқа сұрақ қояды.Оқушылар  топпен бірігіп,ортақ шешім шығарылып, өнім жасалады,  скипер қорғайды.

1. Сөз жұмбақ шешкізу.

2.Мағынаны ажырату.

3. Жұптық

4. Топтық

5. Қалай оқытуды үйрену

6.Диалог

7. «Суретшілер жарысы»

ойыны.

 

 

Бағалау үшін геометрия лық фигураларды пайда ланады.

Ауызша бағалау.

Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады

Оқушылардан интервью алу парағы.

Төменгі деңгей – декарттық координаталар жүйесін салады;

Орта деңгей – координаталық жазықтықты салады, нүктелерін табады, топпен жұмыс істейді;

Жоғарғы деңгей — Координаталық

жазықтықта нүктелерді таба алады, шыққан нәтижені қорғайды.

Математика оқулығы

Дидактикалық материал

Тест жинағы

Интернеттен материалдар алу.

 

 

 

 

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер                                              Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету                 Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникациялық технологияларды ( АКТ ) пайдалану                       Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу                                                                          Оқытуды басқару және көшбасшылық