6 сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Қарауыл селосы, Абай атындағы мектеп- лицейінің математика пәні мұғалімі Галиева Гүльнар Болатқызы,
6 сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары : | Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтижелер | Оқытуда қолданылатын әдіс — тәсілдер | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау | Бәрін қоса есептегенде, барлығын қоса алғанда | Негізгі дерек көздер |
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешудегі қосу тәсілі. Мақсаты: — екі айнымалысы бар теңдеу лер туралы түсінік беру; -теңдеулерді шешіп, бір жүйеге келтіруді үйрету
| Топ ережесін құрады. Оқушылар екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілі арқылы шеше алады,екі айнымалы сы бар теңдеулер туралы түсінік тері қалыптасады, теңдеулер жүйесін бір жүйеге келтіреді | 1.Сұрақ — жауап 2.Жигсо әдісі 3.Ой – толғаныс 4.Тест 5. Жұптық 6. Топтық 7. Қалай оқытуды үйрену 8.Диалог 9. ACTIVote құралымен тест | Геометриялық фигуралар арқылы формативті бағалау, бірін — бірі бағалау,критерилерге сүйене отырып бағалау, жиынтық бағалау. | А деңгейі. Теңдеулер шешу В деңгейі. Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілі арқылы шешу. С деңгейі. Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру, қосу тәсілдері арқылы шығару. | Математика оқулығы 6 сынып Дидактикалық материал Тест жинағы. |
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуге есептер шығарту. Мақсаты: — Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешуде графиктік, алмастыру, қосу тәсілдерін қолданып, есептер шығарады. | Жұппен, топпен бірге шешім іздейді, тобында өзара көмек көрсетеді, ережелерді есептер шығаруда қолдана алады. Топта талқылайды,талдайды, есепті шығарады, нәтижені интерактивті тақтаға жазып, қорғайды. Оқушылар ACTIVote құралымен тест тапсырады | 1. Ой қозғау 2. Мағынаны ажырату 3. Жұптық 4. Топтық 5. Қалай оқытуды үйрену 6.Диалог 7.Есептер шығарту. 8. ACTIVote құралымен тест | Геометриялық фигуралар арқылы формативті бағалау. Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды. Не білемін? Не білгім келеді ? Не үйрендім ? Жиынтық баға қойылады. | Жалпылама тапсырма Математикалық диктант
| Математика оқулығы Дидактикалық материал Тест жинағы. «Математика және информатика» журналы № 1 2013жыл |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу. Мақсаты: бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шеше білуге үйренеді; | Топтық жұмысқа дағдыланады, топпен ассоциация құра алады. Әр оқушы жеке оқып, жұппен, топпен талдап, электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындайды. Тыңдайды, жазады,еске түсіреді, есте сақтайды, ойлайды,қорғайды.
| 1.«Теңсіздік» тақырыбына ассоциациялық карта жасау 2.Мағынаны ажырату. 3. Жұптық 4. Топтық 5. Қалай оқытуды үйрену 6.Диалог 7. «Түртіп алу» әдісі.
| Оқушыларды топтар ақылдасып, формативті бағалау , смайликтер пайдаланды. «Үш шапалақ» әдісі. Жиынтық баға қойылады. Не білемін? Не білгім келеді ? Не үйрендім ? | Элетрондық оқулықтағы деңгей лік тапсырманы орындайды. Төменгі деңгей – электронды оқулықтағы мысал Орта деңгей элекрондық оқулықтағы тапсырма Жоғарғы деңгей – электронды оқулықтағы тест | Математика оқулығы Дидактикалық материал Тест жинағы Электронды оқулық – 6 сынып
|
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүкте салу тақырыбын қайталау. Мақсаты: — координаталық түзу; — координаталық жазықтық; — декарттық координаталар жүйесі туралы түсінік қалыптастырып, есеп шығаруда қолданады.
| Координаталық түзу туралы түсініктерін жаңғыртады, координаталық жазықтық , декарттық координаталар жүйесі туралы түсінік қалыптасады, Топтар кезектесіп қарсы топқа сұрақ қояды.Оқушылар топпен бірігіп,ортақ шешім шығарылып, өнім жасалады, скипер қорғайды. | 1. Сөз жұмбақ шешкізу. 2.Мағынаны ажырату. 3. Жұптық 4. Топтық 5. Қалай оқытуды үйрену 6.Диалог 7. «Суретшілер жарысы» ойыны.
| Бағалау үшін геометрия лық фигураларды пайда ланады. Ауызша бағалау. Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады Оқушылардан интервью алу парағы. | Төменгі деңгей – декарттық координаталар жүйесін салады; Орта деңгей – координаталық жазықтықты салады, нүктелерін табады, топпен жұмыс істейді; Жоғарғы деңгей — Координаталық жазықтықта нүктелерді таба алады, шыққан нәтижені қорғайды. | Математика оқулығы Дидактикалық материал Тест жинағы Интернеттен материалдар алу.
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникациялық технологияларды ( АКТ ) пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқытуды басқару және көшбасшылық