Жай сандар және құрама сандар

156
 

Сабақ   1- сабақ

 

Сынып: 5

Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29.10.2014 жыл.

Орны: 21-дәрісхана

 

Барлық оқушы саны: 22

Қатысқаны:

 

 

Сілтеме

 

Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары,  Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика оқулығы, Алматы: Атамұра, 2010

 

Сабақ тақырыбы

 

Жай сандар және құрама сандар

 

Жалпы мақсаттар

 

Жай сандар және құрама сандар түсініктерін қалыптастыру. Есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.

 

 

Оқыту

нәтижелері

Оқушылар:

—          Жай сандар және құрама сандар ережелерді ажырата біледі;

—          Жай сандар және құрама сандар ережелерді пайдалана отырып есептерді шығарады;

—          Жай сандармен құрама сандарды  салыстыра алады.

—           Жай және құрама сандарды анықтай алу дағдыларын қалыптасады

—          Есептерді өз бетінше шығара алуы іскерліктері артады

 

Жұмыс түрі:

 

фронтальды, өздік

 

 

Көрнекіліктер

 

Тест слайд — таныстырылымы, тест, бағалау парағы,

 

 

 

 

 

Сабақтың  барысы:

 

Сабақтың кезендері/уақыт Мұғалімнің              іс-әрекеті Оқушының                   іс-әрекеті Әдіс тәсілдер Тапсырмалар  жүйесі  Оқушыларды бағалау
 

Қызығушылықты ояту

 

 

— ұйымдастыру кезеңі

 

3 мин

Психология лық ахуал жасау.

 

Оқушыларды топқа бөлуге.

Оқушылар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрады, бір-бірлерлеріне «жылы лебіз, тілектер» айтады, мысалы: әдемісің, ақылдысың, сұлусың

 

Топқа бөлінуі : «туған айларына байланысты»

1. «Шаттық шеңбері»

2. Бағалау парағы мен бағалау критерийі

Бағалау парағы                                  ______ топ

3. Топ ережесін құрастыру

—  үй тапсырмасын тексеру;

2 мин

—  қарастырылған тақырып бойынша өтілген білімді  еске түсіріледі

 

2 мин

Оқушыларға берілген есептерді тексереді.

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі

Дұрыс жауапқа қарап өзін –өзі тексереді

Берілген сұрақтарға жауап береді.

 

Сұрақ жауап

Үй тапсырмасы

№173   №180

 Кім жылдам?

1. Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз?

2. Натурал сан қатары нешеден басталады?

3. Берілген сан а-ның бөлгіші деп қандай санды атайд?

4. Қандай санды берілген санға еселік деп атайды?

5. Берілген натурал санға еселік қалай табылады?

6. Берілген натурал санның бөлгішін қалай табамыз?

7. Берілген санның ең кіші еселігі неге тең?

8. Берілген натуал санның ең үлкен бөлгіші неге тең?

 

 

Бағалау парағына дұрыс жауапқа 1 балл

 

 

 

 

Әр дұрыс есепке 1 балл

2-кезең:

Мағынаны ажырату:

—  жаңа сабаққа дайындық кезеңі;

5 мин

—  жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

4 мин

 

Виртуалды кітапханамен таныстырады. Бағыт береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жүйелеп айтуды сұрайды

 

Мәтінді оқиды. Берілген мәтін арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты табады.

 

«Түртіп алу» әдісі

 

 

«Жай сандар құрама сандар» мәтінін виртуальды кітапханада оқу.

 

— оқушылар есеп шығару арқылы жаңа білім туралы өзіндік практикалық түсінік пен пікір қалыптастырады;

15 мин

 

Мұғалім есепті атайды. Бірінші жасыл көтерген баланы, келесіде сары карточка көтерген оқушына тақтаға шығарады. Сары мен қызыл түстердің азаюына көңіл бөліп отырады.

 

Оқушылар қызыл, жасыл және сары карточкаларын есепті шығара білу деңгейіне сәйкес көтеріп отырады. Тақтада орындайды.

 

«Бағдаршам» әдісі.

Жасыл көтерсе-«шығара аламын», қызыл «шығара алмаймын», сары – көмек керек

стиктің біреуін көтереді

      

     Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгей: №258, №259, №263

В деңгей: №266 №267

С деңгей: №269 №274 (1)

 

 

«Бағдаршам», критерий арқылы бағалау.

Сергіту тренинг .Жаңбыр

2 мин

Жаңбырдың жауу дыбысын шығарады.
3-кезең:

 

Ой-толғаныс:

 

Жинақтау

5 мин

 

 

Бағалау кезеңі

2 мин

 

 

 

Әрбір оқушыға тест тапсырмасын беру

 

 

 

 

 

 

Белсенді тақтада тестің тапсырмаларынжауаптарды көрсету. Оқушыларға баға критерийін жазу!

 

 

Тест орындайды

Бір — бірінің дәптерлерін ауыстыру арқылы, дайын жауаптармен тексеру!

Берілген мұғалімнің баға  критерий бойынша баға қою

 

Тест

 

 

 

 

 

 

Тест жауабы

 

Жай және құрама сан.

 

1.  3,6,11,13 – жай санды тап

А) 3,11,13    Б) 3,6,13         В) 6,11,13

2.  4,5,9,13,17 – құрам санды тап

А) 4,5,9          Б) 4,9         В) 4,9,13,17

3. 23,25,37,47 – жай санды тап

А) 23,25       Б) 25,37,47       В) 23,37,47

4.  56,59,63,69,71 – құрама санды тап

А) 56,63,69     Б) 56,59,71   В) 56,63,69,71

5.  81,83,92,97 – жай санды тап

А) 81,83,92   Б) 83,97     В) 83,92,97

6. 102,119,205,316 – құрама санды тап

 

А) 102,205,316   Б) 119,102,205  В) 205,316,119

 

Тест жауаптары:

 

  1      2      3    4    5    6
 а     б     в   а   б    а
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау қағазы дұрыс жауапқа 1 балл

 

Үйге тапсырма беру. 1 мин №263 №268 №272
Бағалау

2 мин

Топтағы бағалаушы бағалайды. Келіспейтін балалар болса, өз ойларын айтады.  

Бағалаушы қойған бағамен оқушыны келісу-келіспеуін сұраймын.

Келіспейтін балалар болса, өз ойларын айтады.
Рефлексия

2 мин

 

Кері байланыс жазу. Смайликтер қойып, таңдауға мүмкіндік беру Смайликтерге пікір жазу.

 

 

«№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Математика пәні мұғалімі: Нурхасымова Арай Ерхасымовна