Виет теоремасы

71

«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласының білім бөлімі» ММ

«Семей қаласының №37 гимназиясы» КММ-нің

жоғары санатты математика пәні  мұғалімі

Солтанаева Ардак Сабырхановна

 

 

8 сынып. Алгебра пәні бойынша сабақ жоспары.

Сабақтың тақырыбы Виет теоремасы (1сабақ)
Жалпы

мақсаты

Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулаларды қолдана алу дағдыларының дамуына жағдай жасау.
Қандай модульге негізделеді Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. СТО. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. АКТ
Оқу нәтижелері: Оқушылар Виет теоремасын қолданып квадрат тендеуді шешеді.
Түйінді идеялар Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.
Оқытудың әдіс-тәсілдері, стратегиялар Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы, СТО, АКТ,
Бағалау түрлері формативті
Уақыт Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Ресурстар
2мин

 

Ұйымдастыру, Сергіту сәті Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді Бейнеролик
3мин Өткенді қайталау

.

 

 

 

ІІ Мағынаны ашу:

 

 

Оқушылар кв. теңдеу түбірлерін табудың екі формуласын есте сақтағандарын көрсетеді.

Ассоциациялау – топтастыру әдісі

ах2+вх+с=0    — квадрат теңдеудің толық жазылу түрі

Д=в2-4ас  — дискриминант

х1= —  бірінші түбір            х2= —  екінші  түбір

 

Оқулық

Оқушылар

Мұғалім

3мин

 

Оқушыларды топқа бөлу Оқушылар түс таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді, рольдерге бөлінеді мозайкалар
7 мин ІІ. Мағынаны ажыртау кезеңі

х2+рх+q=0   (1)   —   келтірілген квадрат теңдеу           (2)   

   немесе       (3)  — келтірілген квадрат теңдеу түбірлерінің  жалпы формуласы

Виет теоремасы: Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған екінші коэффициентке, ал көбейтінділері бос мүшеге тең.

 

х1 және х2 квадрат теңдеудің түбірлері болсын, онда

х1=      және      х2=

олай болса   х12=  +   =

х1*х2=  *  = =

яғни х12 =-    және   х12=

Мысалы:5х 2— 48х — 20=0, х12 =    және   х1/*х2 =

ах2+вх+с=0    -нің екі жағын да а-ға бөлсек

 -келтірілген квадрат теңдеуін аламыз.

х2+рх+q=0   (1)   —   келтірілген квадрат теңдеу

Екеуін салыстырып: ,    q=     шығады

интерактивті тақта, оқулық, оқушылар
10мин      Әр топқа жеке тапсырма беріп, топта талдау және сыныпқа түсіндіру туралы тапсырма беру, бағдарлау

 

 

Не білгендері туралы ой қорытады, әркім өзіне

1топ- кері теореманы дәлелдейді

2 топ-     а+в+с=0

3топ-      а-в+с=0

15мин ІІІ. Есептер шығару. 

№291(1,3,5,)  №292(1;3,5),  №294

 

 

Үйге тапсырма:  оқу, №291(2,4,6,8), №292(2,4),

 Бағалау: Оқушылардың белсенділіген байланысты бағалау

Оқушылар есептерді топта орындайды

Өзара бағалау жүргізеді анықтамалық жасайды.

Рефлексия
  Рефлексия

1        Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?

2        Нені білгің келеді?

3 Стикерлер тарату