Теріс сандарды, таңбалары әр түрлі сандарды қосуды қайталау

134

Сабақ тақырыбы: Теріс сандарды, таңбалары әр түрлі сандарды қосуды қайталау

Сабақ мақсаты: 1) Білімділік: теріс сандарды, таңбалары әр түрлі сандарды қосу          тақырыптарынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу;

2) Дамытушылық: ой-өрісін дамыту, білуге тиісті міндетті деңгейдегі

есептерді шығару дағдыларын  дамыту, теориялық білімін практикада

қолдана білу, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру,

шығармашылық ізденіске тәрбиелеу;

3) Тәрбиелік: өз ойын тиянақты, дәл айта білуге үйрету,  сабақтағы

белсенділіктерін арттыру, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа үйрету

 

Сабақ түрі:  қайталау, практикалық

Сабақта қолданылған әдіс- тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

Сабақ көрнекілігі: интербелсенді тақта, флипчарттар, слайдтар, тест тапсырмалары,

электронды оқулық

Сабақтың ұраны: Оқусыз білім жоқ,

Білімсіз күнің жоқ

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.(2 мин )
  2. Үй тапсырмасын тексеру (3 мин)
  3. Қызығушылықты ояту

Проблемалық сұрақ қою:

  • 499 + (– 498) + (– 497) + …+ 497 + 498+ 499 + 500 + 501?

Шешуі:   – 499 + (– 498) + (– 497) + …+ 497 + 498+ 499 + 500 + 501 =

= 501 + 500 + (– 499 + 499) + (– 498 + 498) + (– 497 + 497) + …+ (– 1 + 1) + 0 =

= 501 + 500 + 0 = 1001.

Тақтада берілген есептерді шығарып, ережелерді қайталату( 3 мин)

Баспалдақ есептері:

-7,2 + 4,5

-1,3 +( -2,5)

65+(-35)

-36+42

-43 +(-21)

-26 +(-8)

  1. «Миға шабуыл» Тест тапсырмаларын шығару, тексеру ( жұппен жұмыс) (6 мин)
  2. Мағынаны тану Ойлы болсаң озып көр. Оқулықпен жұмыс

№ 478 (ауызша),   № 479   А тобы

№ 483,  №  486 (1,2) ,  №487   В тобы

№  489 (1)       С тобы    (15 мин)

  1. Сергіту сәті (2 мин)
  2. Ой қозғау. Сәйкестікті тап (4 мин)
  3. Үйге тапсырма (3 мин)

№ 480   А тобы

№  486 (3,4) ,  №487   В тобы

№  489 (3)       С тобы

  1. Оқушылардың білімін бағалау (3 мин)

Бағалау парағы:

 

 

р/с

 

       Аты-жөні

Үй тапсырмасы Кім жылдам? Таңбалар ережесі

 

Оқулықпен жұмыс Тест Қорытынды баға
1

 

  1. Рефлексия. (2 мин)
  2. Қорытынды. (2 мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 сынып

Тест тапсырмалары      І — нұсқа

Есептеңдер:

  1. -5 +( -3)

А)  -2            В)  -8      С)  8          Д)   2      Е)  -3

 

  1. 14+(- 5)

А)  — 19            В)  -9     С)  9        Д)   6     Е)  1

 

  1. -25 + 25

А)  50            В)  — 50     С)  -2       Д)   3     Е)  0

 

  1. а + 0

А)  0            В)  — а     С)  а       Д)   1           Е)  -1

 

  1. 8,6 + (-15,4)

А)  —6,8            В) 24   С)  -24       Д)   6,8          Е)  7,2

 

  1. -30 + 58

А)  -28            В) 24    С)  88       Д)   28          Е)  -88

 

  1. (+45) + (—9) + (—91) + (+5)

А)  54            В) 100    С)  -99       Д)   28          Е)  -50

 

  1. (—21/2) + (+5/6) + (—0,5) + (+ 11/6)

А)  2,5           В) 1    С)  —1      Д)   -3         Е)  2

 

Тест тапсырмалары      ІІ — нұсқа

Есептеңдер:

 

  1. -9 +( -4)

А)  5            В)  13     С)  -13        Д)   — 5    Е)  1

 

  1. 16+(- 7)

А)  23            В)  -9     С)  9        Д)   -1     Е)  -23

 

  1. -15 + 15

А)  30            В)  0     С)  -30       Д)   3     Е)  15

 

  1. 0 + в

А)  в           В)  — в     С)  0       Д)   2           Е)  3

 

  1. 3,9 + (- 5,6)

А)  1,7            В) 9,5      С)  -1,7       Д)   -9,5          Е)  0,5

 

  1. -20 + 36

А)  16      В) — 16    С)  56       Д)   14          Е)  — 56

 

  1. (+35) + (- 8) + (- 92) + (+15)

А)  -100            В) -50    С)  100       Д)   50          Е)  25

 

  1. (- 3,5) + 7+ (- 2,5) + 10

А)  -2           В) -1     С)  11      Д)   0         Е)  8

 

 

Бағалау критерийі:

Әр есепке 1 ұпай беріледі.

8 ұпайға  — 5

6-7 ұпайға – 4

4-5 ұпайға  -3

1-3 ұпайға  — 2 бағасы қойылады.

 

Кілті

1 2 3 4 5 6 7 8
1 нұсқа В С Е С А Д  Е С
2 нұсқа С С В А С А В С