Нүкте, сәуле, бұрыш

430
  1. Сабақтың тақырыбы: Нүкте, сәуле, бұрыш.13 бет

Сабақтың мақсаты: 1. Геометриялық фигуралар:нүкте, сәуле, бұрыш  ұғымымен таныстыру. 2. Эстетикалық, еңбек сүйгіштік дағдыларды  қалыптастыру. 3. Танымдылық қабілетін дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: Арнайы сызылған сызықтар.

Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.

                                      Сабақтың мазмұны.

І Ұйымдастыру.1 Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ Өткен сабақты еске түсіру: 1. Түзу сызық. 2. Қисық сызықтарды көрсетіңдер.         (тақтаға сызып) 3. Геометриялық фигуралардан сызық түрлерін ажыратып, тауып айту.

 

 

ІІІ Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.

ІҮ Жаңа сабақ:

а) Жаңа материалды көрсете отырып түсіндіру.

……

……           ________    ______

Нүктелер      Сәулелер         бұрыштар.

Нүкте-қарындаш пен қаламның қағаз бетіне қалдыратын ізі.

Сәуле-бір шетін қолға ұстап тұрып ары қарай соза беруге болады.

Бұрышты әр түрлі құралдар немесе қағазды бүктеп көрсетемін.

Сергіту сәті  Ү. Білімді тиянақтау және бекіту

ә) Оқулықпен жұмыс. 1. 1-сурет бойынша нүкте, сәуле, бұрыш терминдері енгізіледі.

  1. Кеңістіктегі орны бойынша нүкте, сәуле, бұрышты анықтау. 3. Геометриялық фигураларды бір-бірінен ажырата білу.
  2. Бір нүкте арқылы бірнеше түзу жүргізуге болатындығын аңғарту. ә) Дәптермен жұмыс.

Үлгі бойынша жазып үйрену. ___  ___  ___  ___

== == == == == ==

ҮІ.Сабақты қорытындылау: Бүгін біз сендермен не жайында білдік? Біз сендермен сызықтың түрлерімен таныстық

ҮІІ. Үйге тапсырма   ҮІІІ. Бағалау