Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері

64

Тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері

Мақсаты: 1) Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы  мәндерін  табуға есептер шығару;

2) Теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдануға машықтандыру, өз бетімен ізденісін арттыру;

  • Топпен жұмыс істеуге, бір-біріне көмек көрсетуге, ойын айта білуге баулу;

Сабақ типі: білімді бекіту.

Сабақ түрі: білім мен дағдыны қорытындылау, жүйелеу сабағы.

Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы тапсырмалар, тест тапсырмасы.

Қолданылатын стратегиялар: топтастыру.

Сабақ жоспары:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Мағынаны ажырату.
  3. Ой толғаныс.
  4. Тест тапсырмалары
  5. Сабақты қорыту. Білім бағалау.
  6. Үйге тапсырма беру.

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды топқа бөліп, сабақтың құрылымы туралы түсінік.

Топ аттары жазылған қағаздардан жеребе тасталады.

1)Синус      2) Косинус            3) Тангенс       4) Котангенс

  1. Мағынаны ажырату.

А) Қайталау сұрақтары.

Топ атауларын плакатта тірек-сызба түрінде топ басшылары қорғайды.

Ә) Үй тапсырмасын тексеру  № 372

1)  ;   2) 7;      3) 1;     4) 3;        5) 2 ;         6) 3;

  1. Ой толғаныс

Б) Есептер шығару

А-деңгей  №1      3 + 5 ═ 6,5             №2   2 +  ═2

№3     2tg 450 +2═4                     №4    3ctg450 + 4 ═ 7

 

Б-деңгей     №1     4 + tg  ═ 2  +1        №2   2 +3ctg450  ═   +3

№3     2tg + ═2   +1       №4    2ctg450 +  ═ 3

В) Оқулықпен жұмыс.

№373 топ басшыларына

  1. Тест тапсырмалары (толықтыру тесті)

1-нұсқа

1.Радиандық өлшемге айналдыр:     400

  1. Градустық өлшемге айналдыр: ═

3.Бұрыштар қай ширекте жатады?   1250  (      ) ,   -980 (     ),  4520      (      )

  1. Өрнектің мәнін тап: 2+ 5═
  2. Есепте: 2+ -tg450

 

 

2-нұсқа

1.Радиандық өлшемге айналдыр:     700

  1. Градустық өлшемге айналдыр: ═

3.Бұрыштар қай ширекте жатады?   1350  (      ) ,   -780 (     ),  5220      (      )

  1. Өрнектің мәнін тап: 4+ 2═
  2. Есепте: 6+ — 2tg450

 

 

 

 

3-нұсқа

1.Радиандық өлшемге айналдыр:     800

  1. Градустық өлшемге айналдыр: ═

3.Бұрыштар қай ширекте жатады?   4150  (      ) ,   -1080 (     ),  520      (      )

  1. Өрнектің мәнін тап: 8+ 4═
  2. Есепте: -4+ — 3tg450

 

 

4-нұсқа

1.Радиандық өлшемге айналдыр:     1000

  1. Градустық өлшемге айналдыр: ═

3.Бұрыштар қай ширекте жатады?   6250  (      ) ,   -1980 (     ),  20      (      )

  1. Өрнектің мәнін тап: -8+ 12═
  2. Есепте: 5+ — 6tg450

 

  1. Сабақты қорыту, білімдерін бағалау.

«Мен бүгінгі сабақтан қандай ой түйдім»…… сабақты оқушының бағалауы

  1. Үйге тапсырма беру.

№ 375