Бөліктерге бөлгенде заттардың көлемінің өзгеру ерекшелігі

26
  1. Сабақтың тақырыбы: Қайталау. 18 бет

Сабақтың мақсаты: 1. Бүгінгі күнге дейін не білгенін анықтау. 2. Байқағыштыққа, ұқыптылыққа баулу. 3. Алған білім дағдысын дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: Геометриялық фигуралар, кесінді, суреттер.

Оқыту әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.

Сабақтың түрі:  қайталау.

                                      Сабақтың мазмұны.

І.Ұйымдастыру.1 Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Өткен сабақты еске түсіру: 1. Бөліктерге бөлгенде заттардың көлемінің өзгеру ерекшелігі. 2. Құрастыру.

ІІІ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.

ІҮ. Өткен сабақтардан алған білімін тиянақтау. а) Қанша? неше? нешеу? ә) Бірдей, әр түрлі. б) Ұзын- қысқа , биік –аласа, қалың-жұқа. в) Артық-кем сонша. г) Сызықтар.

ғ) Нүкте, сәуле, бұрыш.

 

Ү. Оқулықпен жұмыс.

1) Кітап қанша? (3)                                   1) Кітап- қалың

Дәптер қанша? (3)  Бірдей.               2) Кітап -жұқа

 

Бояу қарындаш -6  5-і артық.

Қалам-1

Қылқалам ұзын (қызылы)          Өшіргіш-1 (бір түсті)

Қылқалам қысқа (қарасы.)                   Өшіргіш екі түсті  2 бөлік)

2) Геометриялық фигураларды ажырата білу.

  1. Дәптермен жұмыс:

 0 0  1 1    ? ?   / / /

ҮІ. Сабақты қорытындылау: Бүгін біз өз білімімізді еске түсіріп пысықтадық.

ҮІІ. Бағалау  ҮІІІ. Үйге тапсырма