Сызықтық теңдеу және сызықтық теңсіздік тарауын қортындылау.

41

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық теңдеу және сызықтық теңсіздік тарауын  қортындылау.

Сабақтың мақсаты:                                                                                       Білімдік:  Өткен сабақтарды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін, икемділіктерін тексеру. Оқуғақызығушылығын,ынтасын арттыру Дамытушылық:  Ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Шығармашылық ізденіс тапқырлығын зеректілігін ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету. Тәрбиелік:  Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, еңбекке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.                                                                                   Сабақтың түрі:  Математикалық сайыс.                                                                     Сабақтың әдісі:  Топтар бойынша жұмыс.                                                      Пәнаралық байланыс:  Қазақ әдебиеті.                                                      Көрнекілігі:  Интерактивті тақта, нақыл сөздер.

« Білімді азамат – ел ертеңі ».                                                                        « Білім мен даналық адам көркі ».                                                                            « Халыққа наннан кейінгі қажеттісі білім ».

Сабақтың барысы:   1.Ұйымдастыру кезеңі.                                                  А)  Оқушыларды түгендеу.                                                                                  Ә)  Оқушылардың назарын сабаққа аудару .                                                   Б)   Сыныпты 2 топқа бөліп, топ басшыларын сайлап, топтпрға  «Теңдеулер» және «Теңсіздіктер» деп ат қойылады.                                     В)   Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.

  1. Ұран.
  2. « Арқан тартыс».
  3. « Көкпар».
  4. « Бәйге».
  5. « Бетпе — бет».

Г)   Кіріспе сөз ( нақыл сөздер).

  1. Сабаққа кірісу кезеңі:
  2. Әр топ топтарының аттарымен, өз ұрандарымен таныстырады. 2. « Арқан тартыс» сайысында сөйлемді аяқтау.

А) Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі деп, ….                                                              Ә) Теңсіздікті шешу дегеніміз  …

Б)  ах в. Егер а 0 болса, теңсіздіктің шешімі ….                                           В)  ах  в. Егер а 0 болса, теңсіздіктің шешімі …                                              Г)  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз …                               Ғ)  Бір айнымалысы  бар сызықтық теңдеу дегеніміз …                                                                                       Д)  а саны в санынан болса, …                                                                              Е)  а в, ал в с болса, …                                                                                      Ж)  Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне бірдей санды қосқанда                  немесе азайтқанда …                                                                                             З)  ( 3; 20) сан аралығы …

  1. « Көкпар» сайысында ауызша есептер орындау.

А)  Теңсіздіктің шешімін тап:  4х 20.                                                                      Ә)    кесіндісі интервалдың қайсысына жатады ?                                      Б)  Координаталық түзуде көрсетілген аралықты қос теңсіздік түрінде ата. В)  6х -3 теңсіздіктің шешіиін аралық түрінде ата.                                           Г)   сан аралығының ең үлкен бүтін шешімін ата.                                Ғ)  (-4;2) сан аралығының неше бүтін шешімі бар?                                      Д)  х+3  және 5 у. Мүшелеп көбейт.                                                         Е)   1,2 х 2,3;   3 у 4;   х+у –ті бағала.                                                         Ж)  Теңдеуді шеш:   8х-7 = 5х+8                                                                       З)    ( — 4;7) сан аралығының неше натурал шешімі бар?

  1. «Бәйге» сайысында теңсіздіктер шешу.  (Әр топтан бір – бір оқушы тақтаға шығады. Қалғандары орындарында орындайды.)

«Теңдеулер » тобына.                       «Теңсіздіктер » тобына                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

1)                                              1)

2)   6(х+1) 5х + 3                                  2)  3(х – 5)  х + 3

3)   4 +  –                            3)   –    х + 3

 

 

 

5.«Бетпе — бет» сайысында топ басшылары шығып, үйде дайындап келген есептері мен сұрақтарын бір – біріне қойады.

  1. Сабақты қортындылау. Топ басшылары өз қортындыларын айтады.

Біреу озса жарыста,                                                                                                                     Біреу артта қалады.                                                                                           Ренжімей тараса,                                                                                             Озғандар жарады.                                                                                               Жарыс заңы ежелден                                                                                     Жеңімпаз болу шарты сол —                                                                                Еңбектену, жалықпау.

Жеңімпаз топ аталып,оқушылардың білімдері бағаланады.Үйге тапсырма беріледі.  №1057, №1058

Білім деген  биік шың,                                                                                      Бақытқа сені жеткізер,                                                                                        Білім деген ақылшың                                                                                       Қиындықтан өткізер  деп  сабағымызды аяқтаймыз.