Сызықтық теңдеу және сызықтық теңсіздік тарауын қортындылау.
Сабақтың тақырыбы: Сызықтық теңдеу және сызықтық теңсіздік тарауын қортындылау.
Сабақтың мақсаты: Білімдік: Өткен сабақтарды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін, икемділіктерін тексеру. Оқуғақызығушылығын,ынтасын арттыру Дамытушылық: Ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Шығармашылық ізденіс тапқырлығын зеректілігін ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету. Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, еңбекке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Математикалық сайыс. Сабақтың әдісі: Топтар бойынша жұмыс. Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті. Көрнекілігі: Интерактивті тақта, нақыл сөздер.
« Білімді азамат – ел ертеңі ». « Білім мен даналық адам көркі ». « Халыққа наннан кейінгі қажеттісі білім ».
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. А) Оқушыларды түгендеу. Ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару . Б) Сыныпты 2 топқа бөліп, топ басшыларын сайлап, топтпрға «Теңдеулер» және «Теңсіздіктер» деп ат қойылады. В) Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.
- Ұран.
- « Арқан тартыс».
- « Көкпар».
- « Бәйге».
- « Бетпе — бет».
Г) Кіріспе сөз ( нақыл сөздер).
- Сабаққа кірісу кезеңі:
- Әр топ топтарының аттарымен, өз ұрандарымен таныстырады. 2. « Арқан тартыс» сайысында сөйлемді аяқтау.
А) Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі деп, …. Ә) Теңсіздікті шешу дегеніміз …
Б) ах в. Егер а 0 болса, теңсіздіктің шешімі …. В) ах в. Егер а 0 болса, теңсіздіктің шешімі … Г) Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз … Ғ) Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз … Д) а саны в санынан болса, … Е) а в, ал в с болса, … Ж) Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне бірдей санды қосқанда немесе азайтқанда … З) ( 3; 20) сан аралығы …
- « Көкпар» сайысында ауызша есептер орындау.
А) Теңсіздіктің шешімін тап: 4х 20. Ә) кесіндісі интервалдың қайсысына жатады ? Б) Координаталық түзуде көрсетілген аралықты қос теңсіздік түрінде ата. В) 6х -3 теңсіздіктің шешіиін аралық түрінде ата. Г) сан аралығының ең үлкен бүтін шешімін ата. Ғ) (-4;2) сан аралығының неше бүтін шешімі бар? Д) х+3 және 5 у. Мүшелеп көбейт. Е) 1,2 х 2,3; 3 у 4; х+у –ті бағала. Ж) Теңдеуді шеш: 8х-7 = 5х+8 З) ( — 4;7) сан аралығының неше натурал шешімі бар?
- «Бәйге» сайысында теңсіздіктер шешу. (Әр топтан бір – бір оқушы тақтаға шығады. Қалғандары орындарында орындайды.)
«Теңдеулер » тобына. «Теңсіздіктер » тобына
1) 1)
2) 6(х+1) 5х + 3 2) 3(х – 5) х + 3
3) 4 + – 3) – х + 3
5.«Бетпе — бет» сайысында топ басшылары шығып, үйде дайындап келген есептері мен сұрақтарын бір – біріне қойады.
- Сабақты қортындылау. Топ басшылары өз қортындыларын айтады.
Біреу озса жарыста, Біреу артта қалады. Ренжімей тараса, Озғандар жарады. Жарыс заңы ежелден Жеңімпаз болу шарты сол — Еңбектену, жалықпау.
Жеңімпаз топ аталып,оқушылардың білімдері бағаланады.Үйге тапсырма беріледі. №1057, №1058
Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер, Білім деген ақылшың Қиындықтан өткізер деп сабағымызды аяқтаймыз.