«Жұлдызды сәт» ойыны

36

Сыныптан  тыс  жұмыс   10 «А»  сынып

«Жұлдызды  сәт»  ойыны

Мақсаты:                               оқушылардың  ойлау  қабілетін,  тапқырлығын,

жылдамдығын,  таным  белсенділігін  арттыру;

дамытушылық:                    белсенділігін  дамыту, ой-өрісін  кеңейтуге

дағдыландыру, математикалық  сұрақтарға

мәдени  түрде  жауап  беру,  қарым-қатынасты

дамыту;

тәрбиелік:                               тез  ойлай  білуге,  шапшаңдыққа,  өз  бетімен

жұмыс  жасауға,  көпшілік  алдында  өз  ойын

еркін  айта  білуге  тәрбиелеу;

Сағаттың  барысы:               І. Ұйымдастыру  кезеңі

Сағаттың  жоспары:   І — айналым  «Есте  сақтайық»

ІІ – айналым «Математикалық  термин  құрастыру»

ІІІ – «Кім  тапқыр? » Математикалық  сөзжұмбақ

ІV – «Тарихи  зал»

V – «Оқу  залы»

VІ – «Кім  жылдам ?»

VІІ – Жеңімпазды  анықтау

 

Оқушыларға  слайдтан   15  түрлі  зат  көрсетіледі.  Оқушылар  ол  заттарға  1  минут  қарайды.  Содан  соң  слайдты   жауып  қоямын. Оқушылар  қандай  зат  көргенін  параққа  жаза  бастайды. Осы  он  бес  затты  дұрыс  тапқан  оқушы  екінші  айналымға   өтеді. Қалған  оқушылар  көрермен  болып  қалады.

         Слайдта сөздер  жазылады.  Оқушылар  осы  сөздерден  математикалық  термин  құрастырады.  Сөздерді  дұрыс  құрастырған  оқушылар  келесі  айналымға  өтеді.

  • Снег-на-ток (Котангенс)
  • Рик-цуль (циркуль)
  • Аки-тем-фира (арифметика)
  • Ал- йод-ног (диогонал)

Оқушылар  математикалық  сөзжұмбақтар  шешеді.

                    Бір  ағаштың  он  екі  бұтағы  бар,

                    Әр  бұтағында  отыздан  жапырағы  бар.

                   Жапырақтың  бір  жағы  ақ,

                 Бір  жағы  қара   кәнеки  ойлан  тап.

                                                                     Жыл,  ай,   тәулік,     күн  мен  түн

         Жоқ  өзінде  бас  та,  қас  та,  мойын  да,

         Ұзындығы  жазулы  тұр  бойында     Сызғыш

 

Атадан  он  баламыз,

Бір-бір жастан  арамыз.

Қосылып  кейде  басымыз,

Азайып  кейде  қаламыз.

Бөлініп  кейде  арамыз,

Көбейіп  те  аламыз

Цифр

         Мені  көрде  — жерді  көр,

    Қозғалыстың  көкесі.

   Айналыстан  туады,

   Планеталар  бір-бірін,

   Шыр  айнала  қуады.       Шеңбер

Келесі  айналымда оқушылар  «Тарихи  залға»еніп,  сұрақтарға  жауап  береді.

  • Русьта сынық сан  деп деп  қандай санды  атаған? Бөлшек  санды

 

  • Алғашқы қазақша алгебра  оқулығын  жазған  кім?      Қ.  Сатпаев

 

  • “Трапеция” сөзін ежелгі  гректер мына  ұғымдардың  қайсысымен  атаған?                                                                                 үстел

 

  • Қандай гүл математик әйелдің  құрметіне  аталған?    Гортензия

                1723-1788 жылы өмір  сүрген  француз  математигі   Гортензин Лекот  құрметіне аталған. Ол  бұл  гүлді Индиядан  әкелген

                                                                

  • Ондық бөлшекті алғаш  рет  ашқан XV  ғасырда  өмір  сүрген өзбек  математигі  кім?                                                                 Әл-Каши

Әділ  қазылар  келесі  айналымға  өткен  оқушыларды  анықтағанша

музыкалық  үзіліс  жасалынады.

Келесі  айналым «Оқу   залы».  Оқушылар  өз  білімдерімен  сайысады  Түрлі  тақырыпта  есептер  беріледі.

  • Х2-6x+8=0 квадрат теңдеуінің  шешімін  тап. (4;2)
  • 3,6,9… Прогрессияның  20 мүшесінің  қосындысын  тап 630
  • Функцияның ең кіші оң  периодын  тап  
  • Функцияның мәндер  жиынын  тап   y=-2-4cosx   
  • 2cos00+3sin900+tg450=2+3+1=6

Келесі  айналым «Кім  жылдам?» деп  аталады. Оқушылар 1  минут  ішінде  неше  дұрыс  жауапқа  жауап  беретіндігін  байқаймыз.

 

  • Дәлелдеуді қажет ететін  математикалық  сөйлем     теорема
  • «Ноль» қай елдің  сөзі?   Vғасырда  Үндістанда  шықты. «Ноль»  жоқ  деген  сөз
  • 5*5
  • Отырардан шыққан, ұлы  ойшыл,  данышпан  ғалым  математик  кім? әл-Фараби
  • Cos 600
  • 1 тонна мақта  ауыр  ма? 1 тонна  темір  ауыр  ма?   Тең  болады?
  • Ctgx =
  • Русьта сынық сан деп  қандай  санды  санаған  бөлшек  сан
  • 23=8
  • Медиана деп қарсы жатқан  қабырғаны  қақ  бөлетін 
  • Алғашқы қазақша алгебра  оқулығын  жазған  кім?  Жәутіков
  • 5 жұмыртқа 4  минутта  піседі. 100  жұмыртқа  неше  минутта  піседі?  4
  • Tgx ∙ctgx =1
  • Екіден үлкен үштен  кіші  сан  алу  үшін  2  және  3 сандарының  арасына  қандай  белгі  қою  керек?  Үтір
  • Sin 300
  • Дәлелдеуді қажет етпейтін  математикалық  сөйлем  аксиома
  • 55=625
  • Ағаш басында 100  торғай  отырды.  Аңшы  5  торғайды  атап  алды.  Торғайдың  қаншасы  қалды?  5 торғай  қалғаны  ұшып  кетті
  • Тік бұрышты үшбұрышқа  сырттай  сызылған  шеңбердің  радиусы   гипотенузаның  жартысына  тең
  • Үй алты қабатты.  Алтыншы  қабатқа  дейінгі  жол,  үшінші  қабатқа  дейінгі  жолдың  неше  бөлігі
  • Cos300=
  • Tg=
  • Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының  қосындысы 1800
  • Sin 450=
  • 33=27
  • Тең қабырғалы үшбұрыштың  бұрыштары  неге  тең? 600
  • 0 х=0 Түбірі қанша? 0
  • Ақыл ойды тәртіпке  келтіретін «математика»  деген  сөзді  қай  ғалым  айтқан?  Ломоносов
  • Жанұяда 4 ұл және  әр  баланың  бір  әпексі  бар.  Жанұяда  неше  бала  бар? 5
  • 2 оқушы тоғызқұмалақты  4  сағат  ойнайды. Оның  әрқайсысы  неше  сағат  ойнайды? 4 сағат
  • Пифогор теоремасы с2=a2+b2
  • Қандай сан барлық  санға  қалдықсыз  бөлінеді? 0
  • Сыбайлас бұрыштардың қосындысы 1800
  • tg450=1
  • Тік бұрышты үшбұрыштың  бір  бұрышы  300 болса…қарсы  жатқан  катет  гипотенузаның  жартысына  тең