Жай сандар, құрама сандар
Сынып: 5 « »
Сабақтың тақырыбы: Жай сандар, құрама сандар
Сабақтың мақсаты:
- Білімділігі: Жай сандар және құрама сандар ұғымымен таныстыру. Есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
- Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.
Оқытудың әдісі: практикалық
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу,
ә) оқушыларды түгендеу,
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) сабақтың мақсатымен таныстыру
- Үй тапсырмасын тексеру № 243, № 246 , № 252
- Қандай натурал сандар 3-ке бөлінеді?
- Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді?
- Жаңа сабақты меңгерту:
- 1-ге және өзіне ғана бөлінетін натурал сандарды жай сандар деп атайды.
Мысал: 13 және 101 жай сандар
- Бөлгіштерінің саны екіден көп натурал сандарды құрама сандар деп атайды
Мысал: 8 саны -құрама сандар, бөлгіштері: 1,2,4,8.
- Есептер шығару.
№ 258 -263 жазбаша тақтада орындау
№ 266 өздіктерінен
- Сабақты бекіту кезеңі:
- Жай сандар деп қандай сандарды айтады?
- Құрама сандар деп қандай сандарды айтады?
- 1 саны қандай сан?
6 . Бағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
- Үйге тапсырма: §10 сұрақ 1-3, № 267-272
Күні:
Сынып: 5 « »
Сабақтың тақырыбы: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
Сабақтың мақсаты:
- Білімділігі: Құрама санды жай сандардың көбейтіндісі түрінде жазу құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу туралы ұғымымен таныстыру. Есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
- Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызуғушылығын ояту, оқушылардың құзыреттерін қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдылыққа, тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар.
Оқытудың әдісі: практикалық
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу,
ә) оқушыларды түгендеу,
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) сабақтың мақсатымен таныстыру
- Үй тапсырмасын тексеру: §10 сұрақ 1-3, № 267-272
- Жай сандар деп қандай сандарды айтады?
- Құрама сандар деп қандай сандарды айтады?
- 1 саны қандай сан?
Жаңа сабақты меңгерту:
- Құрама сандыжай сандардың көбейтіндісі түрінде жазу құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу деп аталды.
Мысал: 462=6*77=(2*3)*(7*11)=2*3*7*11
462=21*22=(3*7)*(2*11)=3*7*2*11 55ғ
- Құрама сан өзі жіктелген жай көбейткіштердің көбейтіндісіне тең.
Мысал: 36 = 2*2*3*3 36= 22 *32
Есептер шығару.
№ 278-281. № 285-286 жазбаша тақтада орындау
№ 291 өздіктерінен
- Сабақты бекіту кезеңі:
- Құрама санды жай көбейткіштерге қалай жіктейміз?
- Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеуде қандай реттілікті сақтау керек?
6 . Бағалау.
Сыныпта белсенді қатысып отырған оқушылар бағаланады.
- Үйге тапсырма: §11. 1-2 сұрақ. №283, №287-288