Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері

120

28.11.2013

Сабақтың

тақырыбы

                                                                                              Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
Жалпы мақсаты Оқушыларға бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістерін меңгерту.
Оқу нәтижелері Бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық теңдеулерді шеше біледі.
Түйінді идеялар Формативтік бағалау арқылы жұмыс нәтижелерін талдау, жеке оқушыларды қадағалау, пәнге қызығушылығына, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Дереккөздер Оқулық, оқыту әдістемесі;                                                Алгебра және анализ бастамалары,10-сынып, А.Е.Әбілқасымова,К.Д.Шойынбеков,М.И.Есенова, З.А.Жұмағұлова; ғаламтордан алынған ақпараттар;
Ресурстар Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер,маркерлер
Тапсырмалар Ой қозғау сұрақтары,

топтық  жұмыс,

оқулықпен жұмыс,

жеке жұмыс,

тест тапсырмалары.

Қорытынды

Кері байланыс

Кейінгі тапсырмалар

 

 

Тригонометриялық  функцияның бір ғана түрімен берілген алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шешу.

 

 

 

 

Кезеңдер           Ұйымдастыру формалары  

Тапсырмалар

 

           Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұсауке сер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қайталау сұрақтары
Презентация №1

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

Жеке жұмыс

Тест тапсырма лары
пр№3

Қорытындылау

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма
Рефлексия

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Карточкаларда синус, косинус, тангенс пен котангенс функцияларының графиктері салынған.

 

Математика-

ғылымды дамытудың кілті.

         Ө.М.Сұлтанғазин

  1.Қарапайым тригонометриялық теңдеулер шешімдерінің жалпы түрі

2. Тригонометрия формулалары

(қосу формуласы)

3. Тригонометрия  формулалары

(қосындының формуласы)

 

Ең күшті ойлау мектебі деп арифметиканы айтар едім.                         Қ.Сәтбаев               «І. Бір тригонометриялық функциямен берілген алгебралық теңдеулерге келетін тригонометриялық  теңдеулер»әдісі (63-бет)

 

 

 

 

 

 

 

93(а,б,в)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топқа 8теңдеу:

А деңгей-3,

В деңгей-3,

С деңгей-2

 

 

 

 

 

Эдвард де Бононың              «6 қалпағы»

 

 

 

§10;    94,95,99-есептер

 

1.Не білдім?  2.Білгім келеді
3.Ұсыныс пікірлер,талап-тілектері

 

Блум таксономиясы

                Оқушылар   әр түрлі тригонометриялық функциялардың графиктері бойынша 3 топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

Слайдта көрсетілген   жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтарға (тірек ұғымдары)3 топ ауызша жауап береді,формулаларды сәйкестендіреді.
 

 

 

 

Күннің жады, тақырыпты дәптерлеріне  жазады, сабақтың мақсатын  анықтайды.

Оқулықтағы  тригонометриялық теңдеулерді жалпы түрде шешудің  әдісімен жеке танысып, берілген 3 мысалды   3 топ талдап, постер қорғайды.

 

-есепті алдымен топта талқылап,  үш топтан  3оқушы   тақтада орындайды, оны қарсы топ орындарында тексеріп, дәптерлеріне жазады.

 

Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген сергіту жаттығуларын қосылып жасайды.

 

Деңгейленіп берілген тест  тапсырмаларын жеке орындайды, жауабы ауызша тексеріледі. Дұрыс шешілсе, 1-Өмірбаев, 2-Өтелбаев,3-Қуантқан сөздері шығады.Оқушылар осы математиктер туралы мағлұмат алады.

 

«6 қалпақ» әдісі, кубиктің әр жағындағы түстердің түсуіне қарай берілген шарттар бойынша сабақты қорытындылайды.
туралы стикерлерге жазып, тақтадағы           Блум таксономиясының бөлімдері  бойынша өздерін бағалап, стикерлерді сәйкес деңгейге жапсырады, сол бойынша бағаланады.

 

 

 

 

 

  • =1 1)
  • sin x(sin x- 2) cos x(cos x-                                
  • sin2 x- sin x=0 3) sin2 x- cos x=0                                      
  • 5 +4=0 4)  5 +4=0
  • +3 cos x-2=0 5) +3 cos x-2=0                           
  • cos2x sin x+ sin2x cosx =              6)  cos2x sin x+ sin2x cosx =                     
  • 2 -3 =0                                 7)   =4  
  • -5 + +1=0 8)  4 =0    

 

 

 

 

  • =0
  • tg x(tgx-1)=0
  • tg x-ctg x=0
  • -2tg x+1=0
  • -2ctg x+1=0
  • -3=0
  • +4tg x+1=0
  • +4ctg x+1=0