Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері

30

Алматы облысы Қарасай ауданы «Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі  Курбанбаева Гулмари Назархановна

 

11- сынып Алгебра және анализ бастамалары

Сабақтың тақырыбы:  Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері

Сабақтың тақырыбы: Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Жалпы мақсаттар: ·         топтық жұмысқа жұмылдыру ;

·         ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;

·         сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;

·         есте сақтау және есеп шығару қабілеттерін дамыту;

·         өзін-өзі бағалауға үйрету.

Негізгі мақсаттар: ·         оқушыларға санның логарифмі, ондық логарифм, натурал логарифм, логарифмдік тепе- теңдік, логарифмнің жалпы  қасиеттерін, әр түрлі негіздегі сандардың логарифмдерін анықтау біліктілігін меңгерту;

·         алынған теориялық білімдерін практикада есеп шығарумен ұштастыра білу, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту;

·         өз ойын еркін айтуға, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу;

Оқыту нәтижелері: Алған білімдерін жүйелі түрде өз сөздерімен жеткізе  алады; есептер шығаруда пайдалана біледі.
Түйінді идеялар: Оқушылар санның логарифмін, логарифмнің дербес жағдайларын, қасиеттерін, негізгі логарифмдік тепе-теңдікті үйренеді және оларды есеп шығаруда қолданады.
Сабақтың көрнекілігі: Диапроектор, слайд, 11 сынып алгебра оқулығы, дидактикалық материалдар, үлестірмелі тапсырмалар
Оқыту әдістері: Блум таксономиясы, СТО, АКТ, топпен жұмыс
Дереккөздер: 11 сынып алгебра оқулығы
Сабақтың кезеңдері  

 

Мұғалім әрекеті

 

Оқушы әрекеті:
1.Ұйымдастыру

кезеңі:

 Сәлемдесу, назарларын сабаққа аудару,  оқушыларды төрт топқа бөлу,  ынтымақтастық атмосферасын құру,  бағалау парақтарын тарату.

 

Оқушылар амандасып,

бір-біріне сәттілік тілейді.

2. Мақсатты қою кезеңі. Тақырыптың атын слаид арқылы береді. Оқушылар тақырыпты біледі.
4. Жаңа сабақты меңгерту Флипчартпен жұмыс (Жұпта талқылау, топта талқылау, Талдау) Жаңа тақырыпты өздігінен үйрену мақсатында топтарға тапсырма беріледі.

1-топ: Логарифм табу амал ретінде.

2-топ: Санның логарифмі, логарифмнің негізгі тепе-теңдігі.

3-топ: Логарифмнің қасиеттері.

4-топ: Логарифмнің дербес түрлері.

Белгіленген уақытта жұмыс тоқтатылады және тыңдау үшін топ ережесін сақтау талап етіледі. Керек уақытта мұғалім жетелеуші сұрақтар қою арқылы толықтырулар жасап отырады.

Топ мүшелері жаңа тақырыпты толығымен оқып шығып, өздеріне берілген тапсырманы оқып талқылайды. Болған топ белгі береді. топ мүшелерімен ортаға шығып түсіндіреді.
4. Бекіту:

( Қолдану) Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

 

 

5. Жеке жұмыс (Оқулықпен жұмыс)

№229-230 есептер топтық жұмыс ретінде орындалады.

Есептеңдер: (229-230)

№229. 1)          №230. 1)

 

 

 

 

Логикалық тапсырма беріледі.

5 4 6 3
12 3 7 8
7 11 9 ?

№231. Төмендегі көрсеткіштік теңдіктерді логарифм арқылы жазыңдар:

1)

 

Әр топ өздігінен тапсыр-маларды орындайды. Болған топ тақтаға дәптерден пайдаланбай шығарады.

1-топ 1-есепті, 2- топ 2-есепті, 3-есепті 3-топ, 4- топ 4-есепті орындайды.

1-есептің есептерін 2-топ, 2- топтың есептерін 3-топ, 3-топтың есептерін 4-топ, 4-топтың есептерін 1-топ тексереді.

Оқушылар логикалық тапсырманы орындайды.

 

 

 

Әр оқушы жеке орындайды. Тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығып, орындайды.

Талдау Бүгінгі сабақтың маңыздылығы неде?

5 сұрақтан қамтылған тест тапсырмасы беріледі.

Жауап айтады.
6.Қорытындылау

(Бір айналым сұхбат)

Біз бүгін не үйрендік?

Тақырыпты үйрену қиын болды ма?

Не ұнады?

Әр топ не түсінгендері бойынша бір ауыз сөз айтады
7.Үйге тапсырма Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік.

Логарифмнің қасиеттері

№229-233, 5)6)

№238-239,

№247-248,5) 6)

Бағаларын біледі. Күнделікке үй тапсырмасын жазады.

 

1- тапсырма «иа», «жоқ» тапсырмасы

  1. Алгебра- жеті амалдан тұратын арифметика. (иә)
  2. Берілген дәреже және оның берілген көрсеткіші бойынша х санын табу амалы дәрежеге шығару деп аталады. (жоқ)
  3. Барлық көрсеткіштік функциялардың графиктері (0;1) нүктесі арқылы өтеді. (иә)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы  ___ топ

 

Аты Білімдерін тексеру Жаңа тақы-рыпты мең-геру (ТЖ) Бекіту (Деңгейлік тапсырма) Тест Жалпы балл

             

                                                            Топ басшы:     ______________

 

Бағалау парағы  ___ топ

 

Аты Топтық жұмыс

 

Білімдерін тексеру Деңгейлік тапсырма Тест Жалпы балл

 

 

                                                        Топ басшы:     ______________

 

Бағалау парағы  ___ топ

 

Аты Топтық жұмыс

 

Білімдерін тексеру Деңгейлік тапсырма Тест Жалпы балл

 

                                                            Топ басшы:     ______________

Бекітемін:

Мектеп директоры:                    А.А.Наимбаева

Қарасай ауданы «Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі