Проценттерге берілген есептер

262

Сабақтың тақырыбы: Проценттерге берілген есептер.

Сабақтың мақсаты: 1) Берілген санның процентін, проценті бойынша санды табуға есептер шығару;

2) Процентке берілген есептерді шығара білуге машықтандыру, ойлау қабілет-

терін дамыту;

3) Ұлттық салт-дәстүрімізді бойларына сіңіре отырып ұлтжандылыққа, ұйым-

шылдыққа  тәрбиелеу, экономикалық тәрбие беру;

Сабақ түрі:  Ұлттық ойындарға негізделген сайыс сабақ.

Сабақ типі: Білімді бекіту.

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, жалаушалар, слайд, семантикалық карта

 

                                                            Жоспары:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Үй тапсырмасын тексеру.
  3. «Аударыспақ» ойыны (тақырып бойынша сұрақ-жауап).
  4. «Көкпар»ойыны (оқулықпен жұмыс).
  5. «Арқан тартыс» ойыны (қарсылас топтардың сұрақтары).
  6. «Сақина салу»ойыны (тест тапсырмалары).
  7. «Орамал тастамақ» ойыны (математикалық жұмбақтар).
  8. Сабақты бекіту (сабақтың өтілуі туралы оқушылардың пікірі, сайыс қорытындысы, бағалау).
  9. Үйге тапсырма беру.

                                                   Барысы:

  1. ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ.

Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру, Тәуелсіздіктің 20 жылдығы туралы шолу жасау, сабақтың өтілу тәртібімен таныстыру.

  1. ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ТЕКСЕРУ.

№1415.               Ш: 104500-95000= 9500

9500/95000 *100% = 950/95 = 10%        Ж: 10%

№ 1416.                Ш: в = 6см, а = 6*80% = 6*80/100 = 4,8

S = а*в = 6*4,8 = 28,8                             Ж:  S =28,8 см2

№ 1417.                1) 36 ;      2) 56;    3) 56 ;    4) 75 ;   5) 85;   6) 36.

 

  • «АУДАРЫСПАҚ»
  • Процент деп нені айтады?
  • Процент бөлшекпен қалай жазылады?
  • Бөлшекті процентпен қалай жазады?
  • Берілген санның процентін қалай табады?
  • Проценті бойынша санды қалай табады?
  • Бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше процент құрайтынын қалай табады?
  1. «КӨКПАР»

№ 1426.                                                 Барлығы :           28 оқушы

            75% -і спортпен айналысады

Оқушы саны -?

№ 1427.                       Барлығы :           51 кг

                                   90 % -і  темір

Темір -?                                                                                           Никель-?

№ 1428.

                                   70 % -і  оқылды  42-бет қалды

Барлығы -?

 

 

№ 1430.                         Барлығы:     75 бет

  I күні 21 бет терді.

 

I күні терген бет -%?                              II  күні  терген бет -% ?

№ 1431.   v =  84 км/сағ

           30 % -ін жүрді

 

Барлығы -?

  1. «АРҚАН ТАРТЫС»

Топ басшылары дайындаған тапсырмаларын ұсынады.

  1. «САҚИНА САЛУ» тест тапсырмасы.

 

 1-нұсқа 2-нұсқа
1)      15 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.

 

А) 0,15;           Ә) 1,5;              Б) 1,15;       В) 11,5.

 

1)           17 %-ті ондық бөлшек түрінде жаз.

 

А) 0,17;           Ә) 1,7;              Б) 1,17;       В) 11,7.

 

2)           900-дің   15 %-ін  тап.

 

А) 1350;           Ә) 6;              Б) 135;       В) 75.

 

 

2)      120-ның   40 %-ін  тап.

 

А) 480;           Ә) 3;              Б) 80;       В) 48.

 

3)      70% -і 14-ке тең санды тап.

 

А) 25;           Ә) 56;              Б) 500;       В) 20.

 

3)           75% -і 15-ке тең санды тап.

 

А) 20;           Ә) 600;              Б) 55;       В) 400.

 

4)            неше процент құрайды.

 

А) 7;           Ә) 70;              Б) 0,7;       В) 700.

 

4)       неше процент құрайды.

 

А) 6;           Ә) 60;              Б) 0,6;       В) 600.

 

5)      Бақта 7 жеміс ағашы бар. Бұл барлық ағаштың 35% -ін құрайды. Бақта барлығы неше ағаш бар?

 

А) 50;           Ә) 28;              Б) 42;       В) 20.

 

 

6)      сыныпта 18 қыз бар. Бұл сыныптағы барлық оқушылардың 60% -і. Сыныпта барлығы неше оқушы бар?

 

А) 30;           Ә) 28;              Б) 42;       В) 33.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • «ОРАМАЛ ТАСТАМАҚ»

Математикалық жұмбақ шешу.

  1. Нәрселерді санағанда,

Керек ол бізге ауадай.

Айтыңдаршы, бұл қандай сан,

Жан-жағыңа қарамай.      (натурал сан)

 

  1. Өмірің сенің қызық,

Жолында жоқ түзу сызық.

Басы да жоқ аяғы,

Бір айналым баяғы.    (дөңгелек)

  1. Дүкеннен мен сабын алдым,

Оның және қабын алдым.

Екі дәптер, бір қарындаш,

Тіс ысқышты тағы да алдым.

Есептеші сонда бәрі,

Қанша болды, қолда бары?     (6)

 

 

  • САБАҚТЫ БЕКІТУ.

Сабақтың өтілу барысы туралы оқушылардың пікірін тыңдау. Білімдерін бағалау.

 

 

  1. ҮЙГЕ ТАПСЫРМА БЕРУ.

№1429, 1432, 1433, 1434, 1435.
 

 

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

 

«Білімділер»    тобы

 

р/с Оқушының аты-жөні «Аударыспақ» «Көкпар» «Арқан тартыс» «Сақина салу» «Орамал тастамақ»
1 Исқақ Айдана
2 Марат Аманжол
3 Молдақұлова А
4 Матен Сабина
5 Молдақұл Сағи
6 Нұрымғали Жансая
7 Омарқұл Айерке
8 Қанапия Асхат
9 Рыскелді Дидар
10 Сатайбек Қуаныш
11 Салим Лаура
12 Тұрған Қуаныш
13 Үсен Назерке

 

 

БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ

 

«Мұрагер»    тобы

 

р/с Оқушының аты-жөні «Аударыспақ» «Көкпар» «Арқан тартыс» «Сақина салу» «Орамал тастамақ»
1 Ордабай Әсел
2 Абайдолда Г
3 Ауелхан Ернар
4 Асен Смағұл
5 Алимжан Алмас
6 Абдыманап Н
7 Даулет Тоғжан
8 Джумабаев Рауан
9 Жақан Мақсат
10 Есембаев Самат
11 Көкенова Аида
12 Кадирсиз Еркем
13 Хасен Айым