Проценттер

46

Пән:                                       математика

 

Сабақтың тақырыбы:      Проценттер.

 

Мақсаты:   Оқушыларды «процент» ұғымымен таныстыру,ондық бөлшектерді процент түрінде және керісінше жазуды үйрету.

 Міндеттері:

білімділік

         ондық бөлшектерді процент түрінде және керісінше жазуды үйрету,есептеу біліктілігін жетілдіру және мәтін есептерді шешуді үйрету

дамытушылық

 логикалық ойлау, математика тілінде сөйлеуді және өз бетімен жұмыс жасау қабілетін дамыту;
-тәрбиелік

пәнге қызығушылыққа,өзара түсіністік пен қатнас жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты игеру

Сабақты өту тәсілі:

        оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,тест тапсырмаларын беру.

 

Күтілетін нәтиже:

     Процент ұғымын  игереді,анықтайды,ондық бөлшекті процентпен және керісінше жазудыбіледі,жеке,топпен амалдар      орындауды   және талдауды игереді

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың

барысы

 

Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеттері Жұмыс жасау формалары мен

тәсілдері

     уақыт,    мин
Сабақты ұйымдастыру 1.Оқушыларды түгелдеу

2.Оқу құралын тексеру

3.Үй тапсырмасын тексеру

Оқушы сабақ барысында орындайтын міндеттерін алдын-ала белгілейді   1-2
Жаңа тақы- рыпты игеруді талап ететін мәселені қою

 

Ауызша сұрақ-жауап

1)      300  800  1500  50  15  34,1  180,5  7

 

2) 1м  1км  1ц  1а  1га

Тақтада жазылған шамалардың жүзден бір бөліктерін табады.

Кезкелген шаманың жүзден бір бөлігіне анықтама береді,яғни оның процент деп аталатынын анықтайды.

Жалпы сұрақ-жауап, көрнекілік 8
Жаңа тақырып-ты игеру

 

 

Тақтада процент ұғымын түсіндіреді.

 

Топтық жұмыс жүріту

 

 

 

  Латынның «про центум» ұғымы жүздік үлес деген мағынаны білдіреді,процент үшін- % белгісі пайдаланылады.

1.  Кітаппен жұмыс жасау

— процент деп неге айтылады?

ондық бөлшек процентке қалай аударылады?

процент бөлшек түрінде қалай жазылады?

2. Тапсырмаларды орындау

 

Жалпы сұрақ-жауап, көрнекілік

 

 

 

3

             

 Практикалық

жұмыс

 

 

 

Тақтада 1 оқушы тапсырма орындайды

 

 

 

3.  №1 тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді:.

Кітапханада қанша кітап бар?

Марат қанша кітапты оқып шықты?

Жүзден бір үлес басқаша қалай аталады?

Марат барлық кітаптардың неше процентін оқып шықты?Сұрақтарды талдап,жауап береді.

Есепті шешу тәсілін анықтайды

 

  4
Жаңа тақырыпты

пысықтау

Ауызша сұрақ-жауап №2.Суретші 2300 шыны ыдысты безендіруі қажет.Ол шыны ыдыстардың 1% -ін безендірді.Безендірілген шыны ыдыстардың саны қанша?

№3.Жаңа салынған үйде  800 пәтер бар.Мектеп

Мұғалімдеріне арнап пәтерлердің 1% бөлінді.Мұғалімдерге бөлінген пәтерлер саны қанша?

№4.Дүкенге  1800 кгжеміс әкеліндіТүске дейін барлық жемістердің  1%-і сатылды.Түске дейін қанша кг жеміс сатылған?

  5
Тапсырмаларды

орындау

 

 

 

 

Топтық жұмыс жүріту

 

Тақтада 1 оқушы тапсырма орындайды

 

Тапсырманы оқып,талдап,теңдеу түзу арқылы орындайды №159

 

  5
Өзіндік  жұмыс Жеке жұмыс жасау,бірін-бірі бағалау 2,0928+47,9072:(7-0,195)

100,5876-88,5856:(6,0811+8,4889)

687,8+(88,0802-85,3712):0,045

  7
Сабақты қорыту

 

Оқушылардың жұмыстарын бағалап,журналға қою. Ауызша сұрақтарға жауап беру,есеп шығару

 300, 500,1300, 47000 сандарының 1%-ін табыңдар

  2
Үй тапсырмасы

 

  , №, № (а)   1