Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау.

32

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: оқушылардың өтілген тақырыптарын

игеріп,  жаттығуларды орындау, формулаларды дұрыс пайдаланып, тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнетерді ықшамдау.

  1. Дамытушылық: Оқушылардын математикалық ой- өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын ояту, алған білімдерін пысықтау. Оқушылардын математика пәніне деген ынтасын арттыру, жылдам ой қорыту, дәлдікке, ұқыптылыққа, іздемпаздыққа, тазалыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
  2. Оқушылады тиянақтылыққа тәрбиелеу. Математика пәніне деген ынта-ықыласын тұрақты болуын қамтамасыз ету.

Оқытудың әдістері. Проблемалық баяндау, ізденушілік, зерттеушілік.

Сабақтың түрі. Электрондық сабақ.

Сабақтың көрнектілігі. Компьютер, тапсырмалар, карточкалар, формулалар,

электрондық оқулық, «Алгебра-9 қазақша», диск,

дискета, флэшка

 

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру.

Сабақтағы огқушыларды түгелдеу, компьютерді қосу, файылды ашу.

  1. Үй жұмысын тексеру.

Компьютермен жаттығуларды тексереміз есептерді шығарғанда формулаларды қарастырамыз, сұрақ-жауап.

  1. Жаңа сабақ.
  2. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушылар не істеу керектігі, сабақ соңына дейін нені біліп шығу керектігі туралы мәлімет беріледі.

1 топ                                 2 топ                          3 топ

Абитурент                    студент                       мұғалім

Талапкер                                                          профессор

  1. Әр топқа есептер таратылады.

Барлығы 20 есеп.

Электрондық оқулықта «Алгебра 9 қазақша».

1.2.1.п Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру

1.2.2. Формулалар.

Теория                      Жаттығу              Практикум              Жауабы

 

 

 

3.1.2.1.

Жаттығу

  1. 1,2,3,4,5,6.
  2. 1,2,3.
  3. 1,2.
  4. 1,2.
  5. 1,2,3.
  6. 1,2,3,4.

 

  1. Оқушы-талапкер шығара алмайтын есептерді оқушы-студенттен көмек сұрайды. Бірігіп есептерді қарастырып шығарады. Егер есеп шықпаса талапкер мен студент мұғалімнен консультация сұрайды.

Компьютерде.

Теория                               Практика                        Жауабы

Есептер тексерілді.

  1. Талапкер- Студент.

Студент-Сессия тапсырады.

10есеп- зачет.

20есеп- емтихан.

Мұғалім- қанша консультация берді, қанша емтихан, қанша зачет (саналады). Мұғалім тек ұйымдастырушы.

  1. Үйге тапсырма №316,№317.

Үй жұмысын түсіндіру.

  1. Сабақты қорыту. Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. Бағалау.