Орта мерзімді жоспарлау алгебра пәні 8-сынып

Орта мерзімді жоспарлау  алгебра пәні  8-сынып

Сабақтың ретіСабақтың тақырыбыОқытудың негізгі мақсаттарыБелсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерСабақты үйренудегі кедергілерОқу нәтижесіБағалау(оқыту үшін бағалау)Оқушыларды сабаққа толық тартуНегізгі дерек көздер
1-сабақҚұрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруҚұрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйренедіТоптық жұмыс (математикалық суреттерді құрастыру)

 

Мұғалім тарапынан бақылау.

Топтағы кедергі келтіретін оқушыны ынталандыру.

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйрендіСтикер арқылы бағалау «мақсат ағашы». Рефлексия.

Кері байланыс

Блум таксономиясы

Деңгейлік тапсырмалар

Интер белсенді тақта, таныстырылым, маркер, стикер, ақ қағаз, интернеттен ақпарат, оқулық, таратпа материалдар.
2-сабақҚұрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруҚұрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйренеді және практикада қолдана біледіТоптық жұмыс (геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу)

Топтың спикерін тағайындау

 

Мұғалім тарапынан бақылау.

Топтағы кедергі келтіретін оқушыны ынталандыру.

Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруді үйренді және практикада қолдана білдіСтикер арқылы бағалау «мақсат ағашы». Рефлексия.

Кері байланыс

Миға шабуыл.

Деңгейлік тапсырмалар

Интер белсенді тақта, таныстырылым, электронды оқулық, маркер, стикер, ақ қағаз, оқулық, таратпа материалдар.
3-сабақҚұрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруТеориялық білімдерін практикада тиімді қолдана біледіТоптық жұмыс Джиксо

Топтың спикерін тағайындау

Блум таксономиясы

 

Түрткі сұрақ, қайта бағыттау сұрақтарын қоюТеориялық білімдерін практикалық тапсырмаларда тиімді қолдана білдіБлум таксономиясы арқылы бағалау

Рефлексия

Кері байланыс

Тест жұмысы, миға шабуыл, деңгейлік тапсырмаларИнтер белсенді тақта, флипчарт,  маркер, стикер, ақ қағаз, оқулық, таратпа материалдар.
4-сабақПрактикалық жұмыс: Сапалық және мәтінді есептер шығаруТеориялық білімдерін практикада тиімді қолдана біледіТоптық жұмыс (санау арқылы)

Топтың спикерін тағайындау

 

Оқушыларды мұғалімдер бақылайды.Теориялық білімдерін практикада тиімді қолдана білдіБірін-бірі бағалау Смайликтер арқылы бағалау Рефлексия.Кері байланысдеңгейлік тапсырмаларИнтер белсенді тақта, маркер, стикер, ақ қағаз, оқулық, таратпа материалдар.