Әріпті өрнектің мәнін табу

287

Тақырыбы:   Әріпті өрнектің мәнін табу

Мақсаты:  а)-әріппен белгіленген белгісізді жеке-даралауға негізделген

өрнектердің шешу жолын меңгерту;

ә)-өрнектерді құру, оқу және жазумен байланысты білімдерін дамыту;

б)-жан-жақты ойлауға, шапшаң есептеуге, есте сақтауға тәрбиелеу

Көрнекілігі: түрлі иллюстрациялар, парақшалар, суреттер

Әдісі:           түсіндіру, сұрақ-жауап, интерактивті

Жүрісі

І. Ұйымдастыру бөлімі:                                                                                                 Сыныпта психологиялық жағдай туғызу, назарларын сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:                                                                                                    №5  оқыту, мәнін тексеру, математикалық тілде сөйлеу дағдысын байқау.

Қорытындылау мақсатында топтастыру әдісі: «Әріпті өрнек», «Санды өрнек»           2+а   8+1    в-5    9-3     а+4     а+5      9-в    3+5  …..

«Кім шапшаң?» ойыны арқылы берілген өрнектердің мәнін шапшаң есептету     10-2   7-2   5+4   9-3    10+6     10-9    8-3    5+3    6+4   …..

ІІІ. Жаңа сабақпен байланыстыру:                                                                       а)Көрнекілік бойынша суреттерді пайдаланып өрнек құрастыру                                      ә)Әріпті өрнектерді түсіндіру, саннан және амал таңбасынан, әріптен тұрады ….

Ауызша салыстыру:   Венн диаграммасы

Сергіту сәті:  «5 саусақ»

ІҮ. Дәптермен жұмыс:     а) Көркем жазу      в-5    а+3                                         ә)Математикалық диктант:  7 мен 2-нің қосындысы,   8 бен 2-нің айырмасы …                   тек мәндерін ғана жазу

Ү. Оқулықпен, тақтамен жұмыс:                                                                                               №3 Әріпті өрнекті бір бағанға, санды өрнекті екінші бағанға жазып,мәнін табу                    а+7    в+2   а-4                                                      7+3=10    2+7=9      6+3=9  …

№4 Мазмұнды есеп шығару

Өзіндік жұмыс:   №5 өрнектердің мәнін табу

ҮІ. Деңгейлік тапсырма:                                                                                                             І деңгей:      1)Санды өрнектердің мәнін тап

2)Берілген өрнектердің ішінен тек әріпті өрнектерді ғана теріп жаз.

ІІ деңгей:    Өрнекті жаз және оның мәнін тап:                                                                     1) а мен 3 санының қосындысы, мұндағы а = 2; 4;                                                                         2) 10 мен в-ның айырмасы, мұндағы в = 8; 6

ІІІ деңгей:  Мазмұнды есептің шартын құрып шығар                                                          1)Аулада 6 қаз және сонша үйрек жүр. Аулада барлығы қанша құс жүр?                       2)Осыған кері есеп құрастыр

Шығармашылық тапсырма:                                                                                                       Қандай сан жасырынып тұр?     * + 2 =7          9 — * = 6                                                       Бұрын орындап болғандарға парақша үлестіру, берілген тапсырманы орындату

(әр деңгей сайын тізімге «+» таңбасын қойып отыру)

ҮІІ. Қорытындылау:                                                                                                        Әріпті өрнектерге бірнеше өрнек айту, мысалдар келтірту.

ҮІІІ.   а) Бағалау:                                                                                                                      Сынып мониторингін шығару, көрсетіп іліп қою                                                                     ә)Үйге №6 тапсырманы түсіндіру

 

 

Атырау облысы, Атырау қаласы

И.Тайманов атындағы №27 орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі:

Касенова Куляш Каримовна