Квадрат теңдеулер және түрлері тақырыбына есептер шығару

АптаКүні 23.10.2013Сабақ №2
Сабақтың тақырыбыКвадрат теңдеулер және түрлері тақырыбына есептер шығару
Жалпы мақсатКвадрат теңдеулер туралы түсінікті кеңейту.

Квадрат теңдеулер түрлерінің  жалпы формуласын есеп шығарғанда пайдалана білуге үйрету.

Өз бетінше ойлау қабілеттерін дамыту.

Сілтеме1.     Алгебраны оқыту әдістемесі.

2.     8 сыныпқа арналған алгебра оқулығы

3.     Ғаламтор желісі

Оқушылар үшін оқу нәтижелеріКвадрат теңдеулердің түрлерін толық меңгереді.

Квадрат теңдеулерді шешуді біледі

Топтық жұмыс жасау арқылы ұйымшылдықтары артады.

Негізгі идеяларКвадрат теңдеулердің шығу тарихы туралы мәліметтер.
Сабақта  қолданылатын материалдар1.     Қосымша дидактикалық материалдар 8 сынып

2.     АКТ

Оқыту әдістері1.Диалог

2. Топтық

3. Сыни ойлау

Дерек көздеріОқулықтағы материалдар тақырып бойынша

Ғаламтор мәліметтері

Мультимедиалық слайдтар

Тапсырмалар1.     Тақырыпқа байланысты сұрақтар

 

2.     Тақырып бойынша есептер

 

3.     Санға байланысты мақал-мәтелдер тобы.

 

4.     Эссе жазу (үй тапсырмасы бойынша)

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті
ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
I.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. (1 минут)Сыныптағы әр топ мүшелері  топ басын сайлайды өз қалаулары бойыншаӘр  топ топ басын  сайлау шешімін қабылдайды.
II. Үй тапсырмасын тексеру. (7 минут)Үй тапсырмасы бойынша  әр топтың бір мүшесіне «Квадрат теңдеудің шығу тарихы»   туралы  эсселерін оқыту.Үйге берілген есеп тексеру.

 

 

 

 

Есептер дұрыстығын топ басшылары

бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

III Тапсырмалар орындау(25 минут)Қосымша  тапсырмалар

Оқулықтағы  №117,118,119 есепті шығарту.

Топтық жұмысқа  квадрат теңдеулердің түбірін табуға есептер.

Шығармашылық тапсырмалар орындау.

«Сергіту аялдамасы»

 

 

Квадрат теңдеулердің түбіріне байланысты мақал-мәтелдер айтады.
IV  Қорытындылау           (5 минут) 

Кесте арқылы оқушылар пікірін анықтау.

Теңдеулер тобы арқылы  түрін анықтап, түбірін табу.

БілемінБілдімБілгім келеді
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V Үй тапсырмасын беру. (2 минут)Әр топ мүшесі санға байланысты 1 мақалдан  және №123 есепҮй тапсырмасын орындау.
VI Бағалау (5 минут)Формативті бағалауӨзін-өзі бағалау

 

 

Әр топқа

Аты-жөні       «Ой қозғау»

(Тақырып бойынша сұрақтарға жауап)

«Білгенге  маржан»

(Үй тапсырмасы      бойынша)

 

 

«Білімдіге биіктен-   

         орын»

(Оқулықтағы және қосымша есеп шығаруы  бойынша)

«Ойна, ойлан   тап»

(Квадрат теңдеу түбірлеріне байланысты мақал-мәтел табу бойынша)

Орташа

 ұпай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бөлімдері

  • «Ой қозғау» сұрақтар беру.

 

  • «Білгенге маржан» үй жұмысын тексеру. Эссе оқыту

 

  • «Білімдіге биіктен орын» оқулық бойынша есеп шығару.

 

  • «Сергіту аялдамасы»

 

 

  1. Ойна, ойлан тап. Топтарға есептер беру. Түбірлеріне байланысты мақал-мәтел құру.
  • Уйге тапсырма беру №123

 

  • Бағалау.