Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдану

51

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдану.

 

Сабақтың мақсаты:

       Білімділік:

Жай бөлшектерді қосу, азйту және көбейтуге, санның бөлігін табуға берілген жаттығуларды дұрыс орындай білу дағдыларын қалыптастыру, білім-біліктерін тексеру, бағалау.

Дамытушылық:

Оқушылардың тез ойлау қабілетін дамыту, әртүрлі есептер шығару арқылы ой-өрістерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.

        Тәрбиелік:

Сабақ барысында ойын арқылы оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жігерін арттыру, намысын қорғауға баулу.

 

Сабақтың типі:  Ойын сабақ.

 

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, флипчарттар, активод-тестік жүйесі, карточкалар.

 

Сабақтың барысы:

 

  1. Оқушылардың сабаққа әзірлігін анықтау, сабақтың мақсатымен таныстыру.
  2. Қайталау сұрақтарына жауап алу.

 

  1. 1. Жай бөлшектердің негізгі қасиеті?
  2. Дұрыс бөлшек және бұрыс бөлшек деп қандай бөлшек терді атаймыз?
  3. Аралас сандар деп қандай сандарды айтамыз?
  4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз?
  5. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту қалай орындалады?
  6. Жай бөлшекті жай бөлшекке қалай көбейтеміз?
  7. Аралас сандарды қалай көбейтеміз?
  8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды айтамыз?
  9. Санның бөлігін табу үшін не істейміз?

 

  1. Активод- тестік жүйе әдісімен тест алу.

                                                        1-нұсқа

  1.Бөлшекті қысқартыңдар:         А) ; В);  С);   D)

  1. 2. х- тің кандай натурал мәнінде теңдік орындалады: =  A)1; B)5 ;  C)2;  D)4;
  2. 3. бөлшегін аралас санға айналдырыңдар A)2;     B)2;  C)3;  D)3;
  3. 19санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар A) ;   B) ;   C) ; D)
  4. Берілген бөлшектерден тең бөлшектерді таңдап алындар :,,,.

A)= =;           B) =;          C) =;             D) = =;

  1. Есептеңдер: 5-3 A)1;  B) 2;  C) 2;   D)8
  2. 7. 1санына кері сан: А)1;   B) ;   C) ;  D)
  3. 8. Қабырғасы дм квадраттың ауданы: A) дм; B)  дм;  C)  дм;  D) дм.
  4. 9. Есептеңдер: ∙. A)1;  B) ;    C) 2;  D).
  5. Есептеңдер: 2∙1 A);    B)4;   C)3;  D)1.

  2-нұсқа

1.Бөлшекті қысқартыңдар:         A);   B) ;   C);      D).

  1. х- тің кандай натурал мәнінде теңдік орындалады: =  A)36;        B) 13;      C)32;        D)5;
  2. 3. бөлшегін аралас санға айналдырыңдар. A)2; B)3;   C)3;    D)3
  3. 17санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар A);     B);     C);     D)
  4. Берілген бөлшектерден тең бөлшектерді таңдап алындар :,,,,.
  5. A) =; B)  =;= ;    C) ==;    D) тең бөлшек жоқ..
  6. Есептеңдер: 3-1.  A)2;        B)2;          C)1;     D)4.
  7. 2санына кері сан:   A)1;        B);         C);         D).
  8. Қабырғасы см квадраттың ауданы: A)1см; B) см;   C); см    D). см
  9. Есептеңдер: ∙ A);       B)1;       C);         D).
  10. 10. Есептеңдер: 1∙2                  A)3;       B);       C);           D)1

 

  1. Тақтада есеп шығару, амалдап. Есеп дұрыс орындалған жағдайда «Азиада алауы» деген сөз жазылу керек.

1)

2)

  1. «Азиада алауы» сөзі жазылып болған соң қыстық ойындарды бастаймыз.
  2. Конькимен жүгіру.
  3. Мәнерлеп сырғанау.
  4. 3. Шайбалы хоккей.
  5. Шаңғы жарыстары.
  6. Биатлон.

Спорт ойындарының әр түріне қатысушы өзіне тиесілі есептерді шығару арқылы өзінің жетістіктерін көрсетеді. Осы спорт түрлеріне қатысушыларға берілетін есептер:

№1

№2

Оқулықтан №839

№3

Оқулықтан №914

№4

Оқулықтан №835

№5

Бағбаншы базарға 260 кг алма әкелді. Ол барлық алманың ¾ бөлігін бағасы 100 теңгеден, ал қалғанын 80 теңгеден сатты. Бағбаншы базарға әкелген барлық алманы неше теңгеге сатты.

 

  1. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға қосымша карточкалар таратылып, қосымша сұрақтар қойылады. Сұрақты оқушылардың өздері әртүрлі газет-журналдан келген тілшілер ретінде немесе телехабар жүргізушілері ретінде қояды.
  2. Сабақ соңында оқушылардың жауаптары қорытындыланып, бағаланады. «Азиада алауы» гимні орындалып, азиада алауының ашылу салтанатына қатысатын сынып оқушысы өз өнерін көрсетіп, би орындайды.