Координаталық сәуле. Жай бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу

148

 

математика 5-сынып.
Сабақ Координаталық  сәуле. Жай  бөлшекті  координаталық  сәуледе  кескіндеу
Жалпы мақсаты ·        Оқушыларға  координаталық  сәуле туралы , бірлік кесінді , санақ  басы  туралы түсінік  беру; Оқушыларды  жай  бөлшекті  координаталық  сәуледе  кескіндей  білуге , нүктені координатасымен  жаза  білуге  үйрету.
Сілтеме 1.      Оқулық. Математика 5сынып  Т.А Алдамұратова

2.      Алгебра  5сынып .әдістеме.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері
  • Белсенділіктерін артады;
  • оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамиды.

·         Оқуға саналы сезімге ,жауапкершілікке  өз бетінше еңбектенуге дағдыланады

  • Тез ойлап , тез қорытуға  үйренеді
1.      Координаталық сәуле, бірлік кесінді туралы біледі.

2.      Жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндей алады.

3.      Нүктенің координатасын жаза біледі.

Сабақта қолданылатын материалдар 1.      Интерактивті тақта

2.      Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш

3.      Слайд.

4.      Суреттер.

Қолданылған  модульдер 1.      Диалогтық оқыту.

2.      АКТ пайдалану

3.      Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4.      Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.

Оқыту әдістері: Диалогтық оқыту .

Сын тұрғысынан оқыту

 

1.      Жеке жұмыс

2.      Жұптық жұмыс

3.      Топтық жұмыс.

Уақыт Сабақ барысы міндеттері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті. бағалау Әдіс-тәсілдер
5  мин Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал орнату.  Амандасу.  Оқушыларды түгендеу.  Топқа бөліну. 5-топ  Амандасады. Топқа бөлінеді.  Оқу құралдарын шығарады.  

Диалогтық оқыту

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

Білу.

Еске түсіру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну.

Тақырыпқа келу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып.

 

 

 

Мысалдар арқылы тақырып мағынасын тану.

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану.

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысы

 

 

 

 

 

 

Қорытынды.

Рефлексия.

 

Қызығушылықты ояту.

Тақырып алды тапсырма

 

 

.

 

 

 

 

 

Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сын тұрғыдан ойлауға үйренеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

   Оқушылар өз бетімен топпен тақырып алды тапсырманы орындайды.

Ох  сәулесін  сызып ,  оның  бойынан  ұзындығы 10 см  кесіндіні алып , кесіндінің  ұшына 1 санын  сәйкестендіріп  жазады.Сонан соң осы кесіндінің  бойынан   бөлшектерін  кескіндеп , оны  әріптермен  белгілеп  үйренеді.Координаталық  сәуле  бойындағы  бір  нүктеге бір  ғана  сан  сәйкес  келетіндігін  айту керек.

Ох сәулесінің  бойындағы  бір нүктеге неше сан сәкес келеді?

Тапсырма барысында сұрақтарға жауап береді.

Ереже : Бірлік  кесіндісі  берілген  сәуле  координаталық  сәуле  деп аталады

Мысалы ,   бөлшектерін  координаталық  сәуледе  кескіндейік.

·        Аралас  сандарды  координаталық  сәуледе  кескіндеу

Мысалы :    аралас  сандарын

·        Бөлшекті  координаталық  сәуледе кескіндеу  үшін :

1.     бөлшектің  бөлімінде қандай сан  болса , бірлік кесінді сонша  тең  бөлікке  бөлінеді.

2.     бөлшектің  алымында қандай  сан  болса , бірлік  кесіндінің  сонша  бөлігін алу керек.

·        Дұрыс  бөлшек 1 – ден  кіші болғандықтан , ол  координаталық  сәуледе 0- ден 1- ге  дейінгі аралықтағы  нүктелермен  кескінделеді.

·        Бұрыс  бөлшек 1-ге  тең немесе 1- ден  үлкен  болғандықтан , координаталық  сәуледе 1-де немесе 1- дің оң  жағында кескінделеді.

·        Координаталық  сәуле бойында берілген нүкте  бір  ғана санға  сәйкес  келеді

Жаттығу жұмысы .  А деңгейінің тапсырмалары

Оқулықтан № 508,509,510,512,514, есептер

В деңгейінің тапсырмалары. № 518,519,520,522,

 

.№ 515,516,525 есептер

 

 

 

 

Қорытындылау сұрақтарына жауап алу.

 

 

 

 

 

 

Әр топтан оқушылар жауап береді.

 

 

 

 

Оқулықтағы даярлық тапсырманы оқушылар орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды жасап ережелерді айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ   жөнінде өз ойларын айтады.

Стикерге жазу арқылы рефлексия жасайды.

 

 

 

Ынталандыру сөздері.

 

 

 

 

 

 

 

өте жақсы!

Жарайсың!

Жақсы!

Тамаша айттың!

 

Сияқты сөздермен бағалау

 

 

 

 

 

 

Тапсырма орындауына қарай оқушыларды мадақтау.

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы –оқушы

Мұғалім-оқушы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТО(миға шабул)

Диалогтық оқыту.

АКТ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен жұмыс.

Өзара ынтымақтастық.

 

 

 

.