Білім мерекесі Жай бөлшектерге амалдар қолдану

60

Сабақтың тақырыбы: Білім мерекесі Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Жай бөлшектерге амалдар қолдану тарауынан алған б ілімдерін тексеру, қайта пысықтау.

Дамытушылық мақсаты:Оқушының дүние танымын, логикалық ой-өрісін , кеңейтуге мүмкіндік жасау,шығармашылықбелсенділігін арттыру.

Тәрбиелік мақсаты:Оқушыларды ізеттілікке тәрбиелеу, өзінің және жолдастарының ісін қадағалап бағалай білуге,жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қайталау сабағы .       

Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, сыни тұрғысынан ойлау.                         

Жоспары: 1. Қызығушылығын ояту

  1. Мағынаны тану. (Тест)

                   3.Ой толғау.(Деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық тапсырмалар)

  1. Үйге тапсырмалар.
  2. Қорытындылау.

Балалар, алда қандай мейрам келе жатыр?

Жаңа жыл.

Олай болса,мына ертегіні құлақ сап тыңдаңдар.

Жаппар ием, жарық дүниені ,күн мен айды, жарықпен қараңқыны жаратқан кезде, күнге,айға,аптаға,жылға ат қоюды ұмытып кетіпті.Жер бетіндегі тірі дүниенің бәрі күн санауды, уақыт өлшеудің  не екенін білмей бейберекет жүре берген екен.Ақыры дүниенің сапырылысқаны соншалық ,кімнің үлкен,кімнің кіші екенін білмепті. Кімнің бойы ұзын болса, соны үлкен деп есептепті. Қаһарлы қыстың қашан түсіп, жайдарлы жаз айының қашан келетінін күлімдеген көктем мен берекелі күз айының қашан түсетінін білмепті… Сондықтан адамдарды саналы тірлікке үйретпек болып, айды аптаға, жылды он екі айға бөлу керек және әркайсысына ат қою керек деп ұйғарыпты. Сөйтіп, он екі жылды жануарлар атымен атауды ұйғарған екен. Бүгін бізде сол жануарлар қонаққа келді және сіздерге сұрақтар ала келіпті. Сол сұрақтарға жауап берейік.

  1. Тышқан: Жай бөлшек дегеніміз не?
  2. Сиыр: Жай бөлшектің негізгі қасиеті.
  3. Барыс: Дұрыс жай бөлшек деп қандай бөлшекті айтамыз?
  4. Қоян: Қандай бөлшекті бұрыс жай бөлшек деп атайды?
  5. Ұлу: Аралас сан деген не?
  6. Жылан: -ті бұрыс бөлшекке айналдыр
  7. Жылқы: -ті аралас санға айналдыр
  8. Қой:Амалды орында:
  9. Мешін: Амалды орында:
  10. Тауық: Амалды орында:
  11. Ит: Амалды орында:
  12. Доңыз: пен -ды салыстыр.

Тест тапсырмасы.

  1. а) в)          с)  
  2. а)    в)          с)
  3. а)             в)           с) 
  4. а)            в)           с)
  5. а) в)           с) 
  6. а)         в)          с)

 

Күлдіргінің тапсырмасы.(Саны қанша?)

1 топ

  1. Бір-бірімен жарысқан

Төрт аю, бір арыстан.

Екі қой мен бір түлкі,

Бәрі нешеу кім біледі?  (8)

 

2 топ

1.Сәуленің 2қуыршағы, 3алмасы,1шоколады,2апельсині,5шабдалысы және 1 велосипеді бар.Сәуленің қанша жемісі бар?

 

Шыршаның есептері. 10 ұпай

1 топ

2 топ

 

 

Аққаланың тапсырмасы 15 ұпай

1 топ. Есепті теңдеу құрып шығарыңдар.

  1. Егер -ке белгісіз санды қосса, онда шығады. Белгісіз санды тап.

 

2 топ. Есепті теңдеу құрып шығарыңдар.

  1. Самат бір сан ойлап, оны 4-ке көбейтті. Шыққан саннан 14-ті азайтып, 6-ға бөлді. Сонда бір таңбалы сандардың ең үлкені шықты.

 

Ақша Қардың тапсырмасы : Сандарға байланысты мақал-мәтелдер айту.

Аяз Атаның тапсырмасы : 5, 3. 7 байланысты нақыл, тыйым сөздерді айту.

 

-Көп жетон жинаған оқушыға шырша шамын жақтыру. Жеңіске жеткен топты марапаттау және оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма беру.

Сабақты аяқтау.