Қиық конус, оның бетінің ауданы

48

 

Сабақтың тақырыбы  Қиық конус, оның бетінің ауданы
Жалпы мақсаты Қиық конустың анықтамасын білу, оны сала алу және оның бетінің ауданын табу туралы білімдерін жетілдіру
Қандай модульге негізделеді Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау. ДжТ балаларды оқыту, СТО
Оқу нәтижелері: Қиық конустың анықтамасын біледі, оны сала алады, элементтерін біледі және беттерінің аудандарын таба алады.
Әдіс-тәсілдер, стратег. Топпен жұмыс, диалог, миға шабуыл стратегиясы,СТО, АКТ
Бағалау түрлері Формативті, жиынтық
Уақыт Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті Ресурстар
3мин Ұйымдастыру, Сергіту сәті Оқушылар көңіл -күйлерін көтереді Бейнеролик
2мин Оқушыларды топқа бөлу 3 топқа бөлінеді, рольдерді бөледі
10мин І. Қызығушылықты  ояту  кезеңі (миға шабуыл стратегиясы)Қиық пирамида туралы сөз қозғау. Оқушылар жетелеме сұрақтарға кезекпен жауап береді, ойларын жинақтайды. Экрандағы материалды пайдаланады.Топтасып жаңа қиық конус туралы өз беттерімен қорытындыларын талдайды Оқулық

Оқушылар

Мұғалім

15 мин ІІ. Жаңа тақырып:

Оқушылардың жасаған қорытындысын толықтырады презентация бойынша жинақтап, толықтырады.

 

Мұғаліммен бірлесіп жаңа тақырыпты ашады, қажет материалдарды жазып алады.

Қиық конустың жасаушысы, биіктігі, радиустарын ажырату. Бүйір беті мен толық бетінің аудандарын табу әдістерін үйренеді және дайын формуланы да қолдануға дағдыланады.

 

 

Мұғалім, оқушылар

Слайдтар

10мин      ІІІ. Есептер шығару. 

Оқулықпен жұмыс   №39-43

Оқушылар есептерді топта орындайды

Өзара бағалау жүргізеді

Оқулық және оқушылар
5мин IV. Қорытындылау.

Үй жұмысы. : §6, 6.5.  №45, №46.

Үй тапсырмасын орындау арқылы өздерін бағалайды
Рефлексия
  Кері байланыс парағын тарату Кері байланыс парағын толтырады