Екі өрнектің айырмасы мен қосындысын көбейту

Сабақтың тақырыбы:  Екі өрнектің айырмасы мен қосындысын көбейту.

 

Сабақтың міндеті:

І  Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың қосындысына көбейту, білік дағдыларын  қалыптастыру, есептерді шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету.

ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды шыдамдылыққа, дәлдікке, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, ұжымдастыққа, достыққа тәрбиелеу.

ІІІ. Дамытушылық:  Өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау, шығармашылық қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту.

Саақта қолданған әдістер: СТО әдістері, топтық, проблеммалық ситуация.

Сабақтың типі:  Интегралдық

Пәнаралық байланыс: әдебиет, информатика.

Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, бетше кодоскоп, компьютер.

Пайдаланылған әдебиеттер:  Алгебра 7 сынып, дидактикалық материал, «Математика және Физика». «45 минут» журналдары

Сабақтың барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Қызығушылықты ояту
  2. Топқа бөлу.

Сынып оқушыларын үшке бөлемін. Ол үшін оқушыларға  бірмүше, көпмүше, ұқсас мүшелер жазылған карточкалар үлестіріледі. Онда бірмүшелер жазылған карточканы алғанда «Бірмүше», көпмүшені алған оқушылар «көпмүше», ал ішіндегі ұқсас мүшелерді «Ұқсас мүшелер» топтарына бөлеміз.

 

І топ                                       ІІ топ                                  ІІІ топ

Әр топ оқушылары лидерін тағайындап, өз топтарының аттарына түсінік береді.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

  1. Ой қозғау сұрақтары

І топ тапсырмасы: Бірмүшеі дәрежеге қалай шығарамыз?

ІІ топ тапсырмасы:  Көпмүшені көпмүшеге қалай көбейтеміз?

ІІІ топ: Көпмүшелерді көбейткіштерге қалай жіктейміз?

  1. Мағынаны ажырату. Проблеммалық ситуация арқылы жаңа тақырыпты ашу мақсатында үш топқа да төмендегідей тапсырмалар беремін.

І топ:   (m+n) (m-n)

ІІ топ   (х+y)  (х-y)

ІІІ топ   (c-d) (c+d)

 

Нәтижесін талдап, қорытынды жасаймыз.

Қорытынды: Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі сол өрнектердің квадратының айырмасына тең болады.

 

 

ІІІ. Ой толғаныс.

А) «Бірлік болмай, тірлік болмас» (топтық тапсырма)

а) 199*201        а) 101*99     а) 27*33

ә)  54а2 -24в2      ә) 49х2-121у2      ә) а22

 

Ә) «Білікті бірді жығады, білімді мыңды жығады» (топ лидерімен жұмыс)

Оқулықтағы: № 167 (1;2;3)

Б)    «Іздеген жетер мұратқа… » (шығармашылық тапсырма) «Сен маған,мен саған» әр топ  оқушылары бір-біріне  2 тапсырма дайындайды.

 

В) «Білгенге маржан»

Тест жұмысы

Жікте:

  • 25 а2-16в2

а) (5а-4в) (5а+4в)

б)(25а-16в) (25а+16в)

в)(5а-4в) (5а-4в)

 

2.(2х-4) (2х+4у)

а) 2х2-4у2

б) 4х2-16у2

в) 4х2+16у2

 

  1. 2в2

А) () ()

Б) () ()

В) ()  ()

 

  1.      өрнекті ықшамда:

 

А)5              б)1          в) 1

  1. Теңдеуді шеш:

Х2-225=0

А)Х1=25           Х2=-25

Б)Х1=15           Х2=-15

В)Х1=225         Х2=-225

 

ІҮ. Қорытындылау:

Тепе-теңдікті дәлелдеуде

 

 

Көпмүше түрінде жазғанда

 

Амалды оорындауда
Көпмүшелерді көбейтуде
 

Өрнекті ықшамдағанда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теңдеуді шешуде

 

 

 

 

 

 

 

 

Ү. Үйге тапсырма: §8   а) №168, №172

б) Оза шығаратын оқушыларға тапсырма

№167 (4,5,6 )    №169

 

ҮІ. Бағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест жұмысы

Жікте:

  1. 25 а2-16в2

а) (5а-4в) (5а+4в)

б)(25а-16в) (25а+16в)

в)(5а-4в) (5а-4в)

 

2.(2х-4) (2х+4у)

а) 2х2-4у2

б) 4х2-16у2

в) 4х2+16у2

 

  1. 2в2

А) () ()

Б) () ()

В) ()  ()

 

  1.    өрнекті ықшамда:

 

А)5              б)1          в) 1

  1. Теңдеуді шеш:

Х2-225=0

А)Х1=25           Х2=-25

Б)Х1=15           Х2=-15

В)Х1=225         Х2=-225