Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу

 

Сабақтың тақырыбы:Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу
Жалпы мақсаты:Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табудың алгоритмін білу, есептер шығаруда қолдану.
Сілтеме:Электрондық оқулық, С.Мирсейітова Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары  мен әдістері, интерактивті оқыту әдісін қолданып сабақты жоспарлау және басқару
Оқу нәтижесі:Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу.
Қолданылатын материалдар:АКТ, интернет ресурстары, постер, түрлі-түсті қағаздар, түрлі-түсті қаламдар

 

Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері:Топпен жұмыс, жұптық жұмыс. Жеке жұмыс (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау) Блум таксономиясы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Ойлау

ды Блум

бо

йын ша

ТапсырмаМұғалім

 іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

 

 

 

Уа қыт Бағалау
Үй тапсырма сы Тапсырма түрі.

 

 

  Табыс

критерийлері

Дескрип

тор

Ұ пайЖиын тық ұпайБаға

лау

дың түрлері

 

 

 

 

Білу

 

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу топқа бөлу.  «Мозайка» әдісі арқылы оқушы ларды  2 топқа бөлу.

Суреттерді  құрастыру арқылы оқушылар  топ құрайды.

Үй тапсырмасы бойынша туындыны есептеу  формулалары, сындық нүктелерді табу.№1-тапсырма «Сәйкестендіру тесті»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Сәйкестендіру тесті» есептер,формулаларды беру арқылы өткенге шолу жасау

 Әр оқушы дұрыс жауапты сәйкестендіре отырып орындайды. Дұрыс жауап АКТ арқылы тексеріледі.

 

 

 

3 мин 

Туындыны есептеу формулала рын есептер шығаруда қолдану

9-10 дұрыс 

3

  

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау

 8-7 дұрыс2
6-5 дұрыс1
Түсіну

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық мәтінін игерту

 

 

 

 

 

.

№2-тапсырма

мәтінмен жұмыс,  түртіп алу.

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма

І топ- кластер

II-топ-кластер 

жасайды.

 

1-оқушы есептің шығарылу жолын түсіндіреді.

Оқулық бойынша топтық жұмыс\мәтінмен жұмыс,  негізгі ұғымдарды  түртіп алады.

 

 

 

 

 

 

Функцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін  табу тақырыбы бойынша

І – ең үлкен мәнін  табуға,

II —  ең кіші мәнін  табуға

кластер  жасайды .

 

Тақырып бойынша жаңа сөздерді түртіп алады.

 

 

 

 

 

 

1)тақырып бойынша

І II-топтар кластер жасап,  қорғайды.

2)бір оқушы берілген есепті түсіндіреді.

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

Негізгі ұғымды таба білуі

 

 

 

 

 

 

 

Функцияның ең үлкен,      ең кіші ұғымдарын түсіну

Оқулық мәтіннін жақсы меңгерді 

 

3

 

Өзін-өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Топбас — шылар

бағалай- ды, қорғай ды.

 

 

Оқулық мәтіннін орташа меңгерді2
Мәтінді меңгере алмады1

 

 

3

Белсенділігі жоғары болды
Белсенділігі орташа болды.2
Белсенділігі төмен болды бірақ, мұқият тыңдады.1
Қол дану

 

 

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру

 

 

 

 

 

 

 №4-тапсырма «Бір айналым сөйлесу» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту  Бейнежазба бойынша

«Бір айналым сөйлесу» стратегиясы-берілген есепті шешу, талдау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)топта бір есепті шешіп, талдайды.

1)топта  бір есепті шығарып, талдау.  (тақтада қорғайды)

2) Екі оқушы тақтада №300 есепті орындайды.

Қалған оқушылар №301есептің біреуін таңдап шығарады

 

 

 

 

5 минФункцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табуға есептер шығару.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Есепті шеше алады,шешу жолын түсіндіре біледі3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Есепті шеше алады, шешу жолын түсіндіре алмайды. 

2

 Есепті шеше алмады

 

 

1
Талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

Жинақ тау

 

 

Шешім шығару

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білімін сараптау

 

 

 

5-тапсырма Венн диаграммасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-тапсырма

«Сұрақтар қорапшасы»

 

 

 

 

 

1-топ: функцияның Ең үлкен, ең кіші мәндерін  табуды, функцияның өсу және кему белгілерімен салыстырады –Венн диаграммасы арқылы.

 

2-топ: функцияның Ең үлкен, ең кіші мәндерін  табуды, функцияның экстремумдарымен салыстырады- Венн диаграммасы арқылы

 

 

 

 

 

 

 

«Сұрақтар қорапшасына»  сұрақтар салу,  берілген сұрақтарға жауап беру.

(оқушыларға сұрақтар қою үшін мүмкіндік жасау,  талқылауды дамыту құралы ретінде қолдану)

 

Әр топ берілген тапсырманы Венн диаграммасына салып ұқсастығын, айырмашылығын анықтайды,  ой қорытады,  талдау жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)Оқушылар сұрақтарын жазбаша жазып  «Сұрақтар қорапшасына» салады.                 2)Әр оқушы сұрақ таңдап, сол сұрақтарға жауап береді

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

Салыстыру арқылы негізгі ерекше ліктерін ажырату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Осы тақырып бойынша сұрақтар қою және сұрақтарды  талқылау    мүмкіндігін қолдану

Ұқсастығын да,айырмашы лығын  толық таба  алды 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтың баға

лауы

«2 жұлдыз, 1 ұсыныс»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім баға

лауы

Ұқсастығын толық таба алмады
Айырмашы

лығын толық таба алмады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жақсы сұрақ қойды

Толық жауап қайтарды
Қызықты сын айтты немесе қарсылық білдірді
Баға лауОйын жинақтауға дағдылан

дыру.

7тапсырма

«Менің таңдауым…»

Берілген есепті шешу жолын талдап, шығар.

 

Оқушылар сабақ басында бөлінген белгілері бойынша есепті шығарады.

Қызыл, жасыл, сары-түстер бірігіп берілген тапсырманы орындайды.

10 минФункцияның ең үлкен, ең кіші мәндерін табу алгоритмін қолданып, есептер шығару.Толық шықты3

 

 Өзін-өзі бағалау

 

Жартылай шығарды   2
    Шығара              алмады0
Қорытынды бағалау 2Мұғалімнің бағалауы
Өзін-өзі

бағалауы

Топбасшылардың бағалауыЖұптық       бағалау
Үйге №№№, тарихына шолуинтернет көзі

 

Рефлексия: БҮБ «Даналық ағашына» жапсырады                                                                         2